• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Hasj Chocomelk, heftig maar prettig.

Romanempire

Newbie
Wie: R en ik, beide mannen halverwege 20, 190 lang, 85-90kg.
Waar: thuis.
Wat:0,6gr Hasj opgelost in chocomelk voor 2 personen.
Wanneer: Een rustige zaterdag middag/avond, 2 weken van te voren gepland.
Ervaring: Hasj, Wiet, Spacecake(wiet), truffels. (en MDMA, keta en wat 3 RC stims).
t-0.30u
We doen 500ml chocomelk in een pannetje met 30 gram roomboter, dit laten we rustig aan warm worden tot 70°C, hierna gieten we dit in een thermosfles waar 0,6gr verbrokkelde hasj op de bodem ligt. Dit laten we 20 minuten staan waarna het goed geschud wordt. In kleine beetjes per keer schenk ik het om en om in beide mokken.

t+0u
We drinken het en zijn verbaast over de lekkere smaak, de hasj proef je maar deze maak de chocomelk wat kruidiger, niet vervelend.

t+0.45
het is etenstijd dus even snel koken, R blijft op het dakterras zitten.

t+0.47
R vraag waar het eten blijft want het duurt al eeuwen in zijn beleving, ik heb daarin tegen net het gehakt in de pan gedaan en voel me nog gewoon nuchter. Omdat ik me nog volledig nuchter voelde was ik me erg bewust van het feit dat hij na 2 minuten al kwam kijken.

t+1.00
Eten is klaar, even een hapje eten en dan gaan we lekker relaxen met wat grappige filmpjes op youtube, dat is het idee tenminste.

t+1.15
Een huisgenoot komt even aanschuiven op het dakterras en eerst praat R hem de oren van de kop, waarna ik het een kwartiertje later overneem. 15 minuten later merk ik dat ik wat moeite heb om te volgen waar de gesprekken over gaan en wordt ik stiller, ik realiseer me dan dat ik in eens wel erg stoned aan het worden ben. Mijn huisgenoot merkt het ook en gaat na een half uurtje zijn eigen gang weer.

t+2.00
Even een slokje drinken uit mijn glas met water. HUH. dat lijkt wel een drinkglas uit een poppenhuis zo klein. ik trip visueel op hasj. HUH. de mindfuck is compleet en besluit me er maar bij neer te leggen dat het nog wel even gaat duren. ik zak wat verder onderuit in de stoel en kijk naar de bomen rondom ons dakterras. zo veel details, zo ontiegelijke veel details. Ieder blaadje heeft zijn eigen unieke vorm. wauw. wat normaal gewoon een bom is, is dat niet meer. Het leeft, groeit en bestaat uit ontelbare kleine deeltjes. ontelbaar? hmm eens proberen. bij 50 blaadjes komt er een windvlaagje en geef ik het maar op. opnieuw tellen was geen optie. Zo zit ik volledig in mijn eigen gedachten, praat niet en staar wat voor mij uit.

t+5.00
Het begint weer iets te zakken, R begint langzaam weer af en toe wat te zeggen tegen mij en ik begin weer te begrijpen wat hij zegt. dingen zijn ook niet meer vervormd. we besluiten naar binnen te gaan wat het is fris aan het worden. Fast and furious 5 maar eens aanzetten. Ik kon de film perfect volgen tot R vraagt of ik snap wat er allemaal gebeurd. vol overtuiging zeg ik ja en wil gaan vertellen wat ik gezien heb. Dan realiseer ik me dat ik echt geen idee heb wat daarvoor gebeurd is.. we krijgen een enorm lachkick die zeker een half uur duurt.

T+6.30
R is weer nuchter genoeg om naar huis te fietsen, het is 2 minuten fietsen vanaf mij. Ik besluit lekker op bed te gaan liggen en te genieten van de headspace die nog gaande was.

T+9.00
om 02.00u 's nachts val ik uit eindelijk in slaap. Ik voel me weer aardig nuchter maar vooral vermoeid.

De dag erna liep ik met het gevoel dat ik naar de spa was geweest, beetje loom en relaxed maar ach, het was zondag dus dat kon allemaal gewoon.

Een volgende keer zou ik ervoor kiezen om toch wat minder hasj op te lossen in de chocomelk want dit was me toch een tandje te intens in de piek tussen 2 en 5 uur na inname. Ik zou deze dosering ook niet voor beginners aanraden. R en ik hebben beide voldoende ervaring met spacecake om deze (iets te hoge) dosering gewoon op te vangen zonder dat het een bad trip werd. Veel mensen zouden dit als te intens bestempelen vermoed ik. Iemand ervaring met visueel trippen op hasj?

T135

Experimenterende gebruiker
Zoals de meesten wel weten zullen zowel edibles als andere producten/dranken met wiet/hasj altijd anders en extremer klappen. Dat gaf je zelf al aan. Ik blow en verdamp wiet, maar edibles zijn niet zo'n mijn ding. Ik wordt er misselijk van.

Maar al met al een leuke report. Die R is wel echt heel hard gegaan.

Martinus

Wijs gebruiker
Ik heb op wiet veel rare shit ervaren. Tot het punt dat ik dacht verbonden te zijn met het universum via mijn gedachten en vervolgens dacht dat ik de wereld moest redden alsof ik jezus ben ofzo.

Maar visuals heb ik nog nooit gehad. Denk dat ik dus nog meer moet eten 🤣

julian420

Newbie
ik heb een keer gehad na het roken van hasj ging ik niet lang daarna slapen, nou ja proberen te slapen, en ik lag in mijn bed en ik kon de warmte in mijn lichaam besturen. ik zag als ik mijn ogen dicht deed mijn lichaam zeg maar en als ik dan aan mijn rechter knie dacht kwam daar in mijn gedachten een rode plek en werd het daar warm. het was een gekke maar zeer coole ervaring.

Bovenaan