hasholie

J0rrit

Badass junkie
ik hoorde van mensen dat hasholie in de buurt komt van opium ( kwa werking ), omdat het zo sterk is. Maar lijkt de werking van opium op hash dan? en als je jezelf toch gewoon knetter rookt van de hash heb je toch hetzelfde effect?

Marklar

Belezen gebruiker
Ik werd er zelf gewoon een beetje sloom van :P Had ook maar een klein beetje op een peuk gesmeerd.

edit: zit uit intresse wat op erowid te zoeken, en hoor meerdere verhalen over dat je het eigenlijk moet chinezen om de echte werking te krijgen. Verbranden is een te hoge tempratuur.. snap er niet zoveel van (hash verbrand je ook -.-) Als ik meer weet laat ik het horen :P

edit2: Nou.. dit blijft een vaag onderwerp. Weinig concrete informatie over te vinden op het net. Ik heb hier een boek staan waarin de procedure staat bescheven om het te maken, en die gast maakt geen geintjes... Het is een behoorlijke procedure om te volgen, en hij maakt gebruik van veel apparatus/chemicalien. Het goedje wordt meerdere malen gedestilleerd, en met meerdere bekende extractie chemicalien bewerkt. Lijkt bijna wel een harddrugs synthese. Hopelijk weten mensen hier er meer van

Jeller

Badass junkie
kheb het één keer gerookt in portugal en maar 5 trekjes ofzo en twas heel heftig.. kan mij niet inbeelden hoe scheef ik wel nie zou zijn voor een ganse joint daarvan..

daarbijkomend zat ik nog eens op lsd ook en normaal gezien voel je dan neits van weed/hasj..

mijn maat had op dat moment ook ongeveer een cap mdma die opkwam en die had bijna een paniekaanval.. heftig spul dus :openmouth:

Hempy

Bewuste gebruiker
ik heb ergens een topic gevonden op wietforum van T.A.W (waar ie het zelf maakt met collega's) kzal em even zoeken :)

Hempy

Bewuste gebruiker
Waarschuwing:

Nogmaals het extraheren van BHO is verboden en gevaarlijk probeer dit niet thuis na te doen !!
Het bezit van BHO is ook verboden en de handel erin ook.
Deze topic is voor 18 + only bedoelt ben je 16 ? Dan moet je snel verder scrollen !!
Dit forum en de makers ervan zijn in geen geval verantwoordelijk voor materiale schade, gewonden en/of doden die vloeit uit gebruikers die dit thuis gaan uitproberen.

http://www.wietforum.nl/Another-Illigal ... 18672.html

Bekijk maar eens al de pagina's in dat topic :) erg mooi En lekker natuurlijk.

Happydude

Belezen gebruiker
Hmmmm iets met wiet dat ik nog niet heb geprobeerd ... en het ziet er erg smakelijk uit !!!!

ik geloof dat ik van de week nog wat te lezen heb :stoned:

Allolalie

Bewuste gebruiker
Ik heb het wel eens een beetje gekregen van de man van de vroegere smartshop, alleen of het was uitgedroogd op mijn vloei of het was slecht spul, want merkte het nauwleijks..

J0rrit

Badass junkie
maatr als het echt zo heftig is. Als je bijvoorbeeld heel veel hash rookt, lijkt dat effect dan ook op opium of alleen hasholie zelf?

Marklar

Belezen gebruiker
Hasholie is een extract, net als salvia bladeren, en salvia extract. Het is bijna niet meer te vergelijken denk ik

Lana

Wijs gebruiker
Heb het een paar jaar geleden ook vaak gerookt. Maar het echte heftige gevoel heb ik gemist omdat het toen altijd in combinatie met speed was. Da´s eigenijk zonde van de werking van de hasjolie.

Jeller

Badass junkie
als het goede kwaliteit is zoals degene die ik had is het alleszins zeer heftig spul en absoluut geen softdrug :openmouth:

Happydude

Belezen gebruiker
hard drugs / soft drugs it`s all the same !!! het is maaar hoe je het noemt of in welk land je bent of wie de wet heeft bedacht ... drugs is / zijn stoffen die je bewustzijnsgevoel doen veranderen

voor alle duidelijkheid koffie staat in nederland nog steeeds te boek als hd

en of het met hasj te vergelijken is ???? opium is de stof uit de plant net als wiet of hasj

ibuprofen en diklovenak zijn extracten net als hasjolie

dus een papaver plant heet opium in zich en dat kun je ontleden en dan heb je een stuk of 5 alkenen (of alkanen ?? weet het niet zeker meer 1 van de twee in elk geval)

1 ibuprofen
2 diklovenak
3 hero (ja heroïne ja) hero is trouwens eerst nog bewerkt geloof ik
4 ?
5 ?

maar hasj olie bevat dus bepaalde stoffen in hele hoge disis en andere bij stoffen niet dus dat verklaart dat het om een compleet andere drug gaat

in het topic op het wiet forum word butaan gas gebruikt voor de extraxtie .. bij een andere organische oplosser zuller er andere stoffen wel / niet worden ge-extraheerd dus de manier van exxtractie is zeer bepalend voor de uiteindelijke drug

hasj olie is een verzamel naam voor thc / canabinol houdende oliën gemaakt van hennep

:openmouth:
en dan nog een paar

pepito

Bewuste gebruiker
Happydude zei:
hard drugs / soft drugs it`s all the same !!! het is maaar hoe je het noemt of in welk land je bent of wie de wet heeft bedacht ... drugs is / zijn stoffen die je bewustzijnsgevoel doen veranderen

voor alle duidelijkheid koffie staat in nederland nog steeeds te boek als hd

en of het met hasj te vergelijken is ???? opium is de stof uit de plant net als wiet of hasj

ibuprofen en diklovenak zijn extracten net als hasjolie

dus een papaver plant heet opium in zich en dat kun je ontleden en dan heb je een stuk of 5 alkenen (of alkanen ?? weet het niet zeker meer 1 van de twee in elk geval)

1 ibuprofen
2 diklovenak
3 hero (ja heroïne ja) hero is trouwens eerst nog bewerkt geloof ik
4 ?
5 ?

maar hasj olie bevat dus bepaalde stoffen in hele hoge disis en andere bij stoffen niet dus dat verklaart dat het om een compleet andere drug gaat

in het topic op het wiet forum word butaan gas gebruikt voor de extraxtie .. bij een andere organische oplosser zuller er andere stoffen wel / niet worden ge-extraheerd dus de manier van exxtractie is zeer bepalend voor de uiteindelijke drug

hasj olie is een verzamel naam voor thc / canabinol houdende oliën gemaakt van hennep

:openmouth:
en dan nog een paar
i

na herlezen begrijp ik waar je naar toe wilt maar vaaaag blijft het:confused: , over hash gesproken :wink:
Maar goed, "compleet andere drug" ben ik het niet mee eens in je verhaal. Wel is dit het geval bijvoorbeeld bij cocaplant en cocaine. Extractie leverd in geval van cannabis een geconcentreerder product maar geen ander derivaat op......en laat je niet verleiden tot allerlei idiote chemische bewerkingen...Kijk gewoon eens naar "the perfume"en zie er zijn ook andere extractie methoden...de eenvoudigste is overigens gewoon persen...ziedaar 2 eindproducten: hashisch en (een zeer geringe hoeveelheid) olie....

stinos

Experimenterende gebruiker
hmmm dat spul zoek ik al zoooooo lang :hearteyes: , maar ik ken niemand die het heeft.
edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit

MetaalKonijn

Badass junkie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Waarom ? :stoned:

Om een beetje onschuldige zuivere lekkere hasjolie ?

Kom op nou !!

:hearteyes:

Stinos is gewoon niet zo snugger als jullie ..... zo gehaait groepje junkies is echt schaars weten jullie dat wel ?

Stonie

stinos

hashahaha
hier zijn natuurlijk allemaal regeltjes voor he? sorry
dan blijf ik waarschijnlijk mn hele leven... op de queste... naar de heilige hasjolie :P
was ik maar zon bikkel als jullie :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
grappig he vooral zijn post niet wijzigen en de modjes tarren to the max ....

Hoe voelt dat nou playing with fire ?
Is it like taking drugs ?

:wave:

stinos

It feels like fear, crawling up my spine, like the first rising vibes of an acid frenzy :P

k heb m tog maar ff aangepast :P

hi oliejunks. Als je geen pijp wilt lassen dan koop je gewoon een zogenaamde turkey baster van rvs. Werkt perfect. Google knows...

-

Bovenaan