Halve porsie genoeg.

Tietmans

Newbie
Als ik ga paddo'en, neem ik altijd maar een halve porsie, omdat ik dan gewoon een rustig tripje heb met beetje vervormingen etc.

Laatst had ik een hele porsie mexicaantjes op. En toen tripte ik gewoon te hard. Het was gewoon te veel impact. De laatste 2 keer dat ik paddo'de met een hele porsie had ik een ontzettende droge bek, net of er sliertjes in me mond zaten. Ook na een hele porsie ben ik altijd helemaal uitgeput, voel ik me zwak en heb ik ontzettende honger.

Zijn er nog meer mensen die gewoon rustig aan trippen?

Moker

Bewuste gebruiker
ja ik neem ook regelmatig gewoon een halve portie gewoon omdat ik niet altijd hard hoef te trippen lekker spacen vindt ik veel prettiger, maar soms neem ik er wel waat meer voor de afwisseling :P

liquid state

Belezen gebruiker
Ik helaas heb aan een half portie genoeg. Ik heb aan de ene kant helaas nooit echt een grote mindfuck. en eigenlijk zou ik daardoor nog meer moeten nemen. daarbij vind ik het heerlijk om lekker visueel te trippen. twee porties af en toe is dus zeer relaxed.

The Used

Bewuste gebruiker
Tietmans zei:
Als ik ga paddo'en, neem ik altijd maar een halve porsie, omdat ik dan gewoon een rustig tripje heb met beetje vervormingen etc.

Laatst had ik een hele porsie mexicaantjes op. En toen tripte ik gewoon te hard. Het was gewoon te veel impact. De laatste 2 keer dat ik paddo'de met een hele porsie had ik een ontzettende droge bek, net of er sliertjes in me mond zaten. Ook na een hele porsie ben ik altijd helemaal uitgeput, voel ik me zwak en heb ik ontzettende honger.

Zijn er nog meer mensen die gewoon rustig aan trippen?

* Porsie is met een T, dus portie. Waar je het vandaan haalt is me een raatsel :grin:.

Maar, nee , als ik trip wil ik heel hard gaan , leuke rare dingen meemaken en niet gewoon een beetje chill voelen , ik wil een super intense bizarre ervaring dat is wat ik altijd leuk vindd , dus ga ik voor heel portie hawaaiiaanse of een 1,5 portie mexicaanse. :)

azgaza

Badass junkie
Ik ben meer van de sterke trips, hoewel ik ook graag varrieër. De meeste trips die ik doe wil ik goed sterk hebben, dus bij paddo's meestal een hele portie hawaiiaanse.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
The Used zei:
* Porsie is met een T, dus portie. Waar je het vandaan haalt is me een raatsel :grin:.

Whawa .... jij bent een mooie he ... raatsel ?

Raadsel met een D dan maar ... of deed je het express ...???

:hearteyes:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
liquid state zei:
Ik helaas heb aan een half portie genoeg. Ik heb aan de ene kant helaas nooit echt een grote mindfuck.

Waarom "helaas"? ik zou blij zijn als ik met een halve portie toekom, dan is t de helft goedkoper... en ben blij da je nie echt een grote mindfuck hebt gehad, das nie zo aangenaam vind ik

Armani7

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
The Used zei:

Whawa .... jij bent een mooie he ... raatsel ?

Raadsel met een D dan maar ... of deed je het express ...???

:hearteyes:

volgens mij is het express :grin: en als het niet zo is lach ik hem eens goed uit :grin:

azgaza

Badass junkie
Ik dacht dat het ook expres gedaan was, voor de grap dus. Anders zou het de stommiteit zelve zijn en het lijkt me dat iemand die iemand verbeterd zelf toch wel een beetje op zijn eigen spelling zal letten..

teebo

Bewuste gebruiker
ik heb ook nog nooit HARD getript, max was driekwart hawaiiaanse, maar dat was een heel zachte trip. eerst de schimmels wat gewoon worden daar had ik toch enkele trips voor nodig. dan de dosis rustig opbouwen, kheb nog gans mn leven en kwil er nog geen degou van krijgen

Bollie

Bewuste gebruiker
Ik neem normaal altijd ene half doosje.
5 gram hawaiaanse dus
15 gr mexicaanse
7.5 gr truffels.

Dit is voor mij de ideale hoeveelheid.
1 keer heb ik zelfs van een half doosje te hard gegaan ( hawaiaanse )...

Let dus op. Sommige stoeltjes zijn veel sterker dan andere. Dit weet je dus nooit opvoorhand !

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik hou zelf van sterke trips, zit altijd rond 1 portie hawaiiaanse en 1.5 portie mexicans. tijdje geleden had ik 1 portie hawaiiaanse met 5 gram syrian rue (MAO remmer). De man van de smartshop vertelde me dat het je trip wel 2/3 keer zo sterk kan maken (nam het al met korreltje zout).
Vond de trip best tegenvallen en weet niet of die syrian rue nou zoveel effect heeft. wil binnekort 1.5/2 porties hawaiiaanse doen, kijken wat dat met me doet.

Bovenaan