Gruis in spacecake?

pxmzy

Newbie
Ik wil binnenkort mijn eerste eigen spacecake bakken, maar weet niet wat ik erin moet doen.
Als ik blow vind ik gruis echt niet relaxed, maar maakt dat heel veel uit in een cake?
Het is toch echt wel een stuk goedkoper dan gewoon wiet namelijk...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
jup, gruis is geschikt.

Wel kan het zijn dat je iets meer 'stukjes' in je cake hebt omdat sommige deeltjes te klein zijn om uit je boter te kunnen zeven.

pxmzy

Newbie
Hmm ik was eigenlijk van plan om wiet in het beslag te gooien, leek me makkelijker dan wietboter. Thanks for the info anyway, misschien probeer ik het dan toch maar met boter. Enig idee of het ook gewoon door het beslag kan?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Kan door het beslag, maar voor de smaak is het echt af te raden. Het lijkt dan namelijk net of je zand er door heen gegooit hebt.

Ook worden de stoffen beter opgenomen wanneer je er boter van maakt.

pxmzy

Newbie
Hmm, dan is boter misschien toch een goed idee. Jammer dat ik zelf geen plantjes heb, dan kon ik gewoon knipafval gebruken voor de boter. Nou ja, je moet er wel wat centjes voor over hebben natuurlijk

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
pxmzy zei:
Hmm, dan is boter misschien toch een goed idee. Jammer dat ik zelf geen plantjes heb, dan kon ik gewoon knipafval gebruken voor de boter. Nou ja, je moet er wel wat centjes voor over hebben natuurlijk

Ach dat tientje gruis..
Als je zelf plantjes zou hebben, dan heb je voor eigen gebruik ook nog genoeg wiet voor in de cake hebben ipv. afval.

cropp zei:
laatst een emmer knipafval gebruikt, was ook lekkere cake...

Hoewel sommige grootverbruikers niet. :stoned:

Bovenaan