Grote pupillen...

Speedie

Experimenterende gebruiker
kan iemand me hiervan af helpen, ik moet zo weer naar school en heb damn 4 uur men titulares :| mooi vooraan in de klas :|,

Thnx voor eventuele hulp :)

xcrement

Belezen gebruiker
niets aan te doen buiten wachten.
Bij mij helpt veel wiet roken wel.
alcohol of opiaten verkleinen de pupillen ook.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
zorgen dat als je vooraan zit je ogen richting het buitenligt draait. dan worden ze wel klein :)
Maar het valt zowieso niet zo erg op als je denkt hoor.

Immo

Badass junkie
Als ik zelf grote puppilen probeer te verbergen hou ik mijn ogen half dicht net alsof je stoned/moe kijkt.
Dat werkt geloof ik best goed. :)

Danja

wat ik meestal doe als ik 's morgens na xtc gebruik nog grote fahren heb (pupillen) en ik moet ergens naartoe, dan pak ik mijn bureaulamp, doe m aan voor een paar seconden, kijk er recht in, doe m weer uit en dat zou normaal je pupillen heel wat sneller klein moeten krijgen.
note dat dit na xtc gebruik is, bij speed weet ik niet of het zal helpen al veronderstel ik van wel.

althans bij mij werkt het goed, succes ermee :wave:

MetaalKonijn

Badass junkie
Danja zei:
wat ik meestal doe als ik 's morgens na xtc gebruik nog grote fahren heb (pupillen) en ik moet ergens naartoe, dan pak ik mijn bureaulamp, doe m aan voor een paar seconden, kijk er recht in, doe m weer uit en dat zou normaal je pupillen heel wat sneller klein moeten krijgen.
note dat dit na xtc gebruik is, bij speed weet ik niet of het zal helpen al veronderstel ik van wel.

althans bij mij werkt het goed, succes ermee :wave:

.. en als je dan de deur uit bent blijven je 'fahren' ook klein? Lijkt mij onwaarschijnlijk.

berbe

Bewuste gebruiker
zo erg valt dat niet op hoor
dat zit in je hoofd
ik heb meer als 1.5 jaar elke dag pep gerete op school
niemand die het door had
alleen bij uitslag van examens dacht de leraar dat er een nieuw soort xtc op de markt was omdat ik zo goede uitslage haalde:d

Speedie

dankje

bedankt voor de hulp mjah wij hebben damn donkere lokalen dusja ik was er wel bij... maja ze keer me alleen zeer raar aan... ik haar wss ook dus staan we quitte :d

Weednator

Bewuste gebruiker
Trippelicious zei:
Xtc Bob zei:
der bestaan druppels voor wa ge in u ogen kunt doen ma kweet niemeer hoe ze hete
Minaves heet da, ma das gwn vo als ge rode oge van de wiet hebt dan worde die heel wit.

Minhavez om correct te zijn :grin: ? Is idd tegen rode ogen.

- Verzacht en ontzwelt vermoeide en geïrriteerde ogen.

Denk dus niet dat het gaat helpen tegen grote puppilen !

matthijs

Badass junkie
Grote pupillen vallen mij alleen op als ik er speciaal op let of als die pupillen gepaard gaan met een strakke rotkop :tongueout:
En zeker docenten zien dat echt niet.

buzzy

Badass junkie
Leg een theelepeltje een uur of langer in de vriezer en houd dat daarna onder je oog gedrukt voor een paar minuten.

Dline

je kan ook nog altijd een setje gekleurde lenzen kopen en die indoen,alhoewel ik ben geen lenzendrager en weet eigenlijk niet of je pupil door lenzen veranderd of er anders kan uitzien...iemand?? :confused:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Weednator zei:
Van lenzen gaan je ogen niet verkleinen / vergroten, bij mij althans niet !

:beer:

Doodkapje

Wijs gebruiker
Ik heb zo'n paar wolfslenzen. bij gekleurde lenzen zit in het midden enkel een doorzichtig stuk voor de pupil dus naarmate je pupil groter wordt zal deze meer onder het gekleurde deel zitten en zal je dus mistig gekleurd beginnen zien. bij mijn lenzen is dat geel, bij blauwe lenzen zal dat blauwe mist zijn maar langs buitenaf zien ze inderdaad je pupil niet meer want die wordt bedekt. Handig als je goed overweg kan met zulke lenzen maar voor de leken echt niet gemakkelijk om in en uit te doen plus dat je er droge ogen van kan krijgen en alle luchtvervuiling aan je ogen blijft plakken...

Brandon

Bewuste gebruiker
hehe kan ik me voorstellen, dat het voor niet prettig is om hem in en uittedoen XD , maarja heb nu al een dikke 4,5 jaar lenzen dus ben het wel gewend (A)

joint20

Niemand die je gaat verdenken van drugs hoor..
Ken mensen die altijd grote pupillen hebben zonder dat ze drugs hebben gebruikt.

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik heb anders altijd hele kleine pupillen ( en soms nog kleinere, hou van benzo's af en toe ook) en als ik echt 3 dagen doorhaal dan schiet er bijna geen groen meer over en heb ik net het gevoel alsof men pupillen zich wel elke seconde samentrekken en openzetten. ik haat het gevoel. beter lenzen is niet zo opvallend als de zonnebril-types.

xcrement

Belezen gebruiker
van welke medicijnen krijg je grote pupillen?
van benzo's enzo toch zeker niet, daar verkleinen de mijne toch van.
Alleen van rilatine ,pseudo-ephedrine, dxm en diphenhydramine (maar is ook enkel wanneer je de dosis enorm overschrijdt.)
Er zullen nog wel medicijnen zijn die bij 'over'dosis verwijde pupillen geven.
Maar het enige dat ik ken wat dit bij een normale hoeveelheid geeft is atropine.
Voor de rest weetik geen medicijnen die bij normale dosis verwijde pupillen geven.
maarja, weet natuurlijk niet alles he :wink:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nou de meeste medicijnen in de richting van AD's zorgen altijd wel voor verwijde pupillen (aangezien de halve wereld op AD's zit, is dit geen geisoleerd fenomeen meer). Ook de medicijnen die je zei veroorzaken verwijde pupillen.

Kalmeringstabletten enz. ook.

Maikelk

Belezen gebruiker
van speed heb ik normaal vrijwel nooit last van grote pupillen, wel met XTC, daarmee ben ik eens gaan zwemmen en blijkbaar zag ik er compleet normaal uit toen, komt wss door het chloor in het water, maja je kan lastig elke keer voor school gaan zwemmen :wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Maikelk zei:
van speed heb ik normaal vrijwel nooit last van grote pupillen, wel met XTC, daarmee ben ik eens gaan zwemmen en blijkbaar zag ik er compleet normaal uit toen, komt wss door het chloor in het water, maja je kan lastig elke keer voor school gaan zwemmen :wink:
Als dat zo is, chloor in je ogen gooien :beer:

Blizy

je kan ook zeggen dat je ibroprufen op hebt.. schijnen je ogen ook raar te van gaan doen (vertelde me dokter), of als je extreem moe bent krijg je ook hele grote pupillen...

lang leve de zonnebril!
zolang niemand t ziet hoef je ook geen smoesjes te bedenken :grin:

Fishhead07

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
buzzy zei:
Leg een theelepeltje een uur of langer in de vriezer en houd dat daarna onder je oog gedrukt voor een paar minuten.
Niet alles wat koud is krimpt :wink:

whahahaahaa :P mooi opgemerkt hahaah een man met humor :wink:

Ik sta zelf ook altijd verbaasd dat me ouders nooit ene opmerking maken als ik aan tafel zit of door huis loop met grote doppen :P

maar het valt niet eens op alleen als je er op let.

Maar bij gebruikers onder elkaar valt het wel op want dan let je erop :P Bij mij is het dan ook neit moeilijk om te zien of ik iets heb gebruikt. Maarja op school of ouders zien dat niet. Terwijl me ma er veel over weet omdat ze het in haar werk tegenkomt maarja.

Ook al heb je grote pupillen zullen ze echt niet meteen aan drugs denken kan je je nog makkelijk uit lullen :P Me vriendin had het laats wel aan tafel zeiden der ouders ineens mooi wat heb je grote pupillen :P tja vind je het gek als je onder invloed van XTC benjt haha :P

Ik doe er eigenlijk niets aan. Tja buiten zonnebril op is wel altijd erg handig heeft me vriendin gelukkig in der tas dus altijd handige optie al val je dan juist meer op denk ik maarja :P

Ik zelf let echt altijd heel erg op pupille van iedereen enzo zeker nu ik weet wat het inhoud grote doppe :P

Bovenaan