Groot verschil effect GHB

grapjas

Newbie
SWIM heeft ghb gehad van twee verschillende leveranciers, van de ene voelde hij zich helemaal zweverig en van de ander meer lam en suf. Kan dat met de grondstoffen te maken hebben?

Meer mensen die dit meegemaakt hebben dat er een heel ander effect optrad van twee verschillende batches, of zou het gewoon toeval zijn dat er de ene keer heel anders op gereageerd wordt, soort van tolerantie misschien?

En nog een klein ander vraagje: het is mij heel onduidelijk of 'gele' ghb nou schadelijk is ofniet. Ik lees heel veel verschillende meningen hierover, maar geen enkele goed onderbouwde. Iemand meer info? Het liefst wat er chemisch anders aan zou zijn. BVD

azerty1987

Belezen gebruiker
de verschillende effecten van ghb zijn totaal dosis en setting gevoelig.. dus hoeveel en hoelaat heb ik gegeten en hoelang daarna ingenomen en waar was ik toen en wat deed ik toen..

gele ghb kan veroorzaakt worden door vervuilde grondstoffen!
maar kan ook gewoon veroorzaakt worden door een tehoge tempratuur tijdens het converteren van gbl naar ghb... als dat het geval is is de ghb gewoon nog bruikbaar

Bij mij ook een groot verschil in werking.

Gebruik 1 keer in 1 a 2 maanden GHB, telkens 5 ml, en meestal na XTC.
De werking ervan is eigenlijk heel slap.
Nochtans van twee verschillende en naar het schijnt goede leveranciers.

Waaraan ligt dit?
Misschien GHB es laten testen, weet niet wat de verhoudingen precies moeten zijn
om zeker te zijn dat het goed spul is?

lunatic

Experimenterende gebruiker
Ik heb het weleens gemerkt. Eerst hadden we ghb gemaakt waar je opgefokt van werd, grotere ogen kreeg en achteraf slecht slapen kon.
Daarna hadden we ghb waar je je echt lekker en rustig van voelde, ook als het na een uur begon uit te werken. Misschien dat lamme gevoel wat je beschrijft. Ook slapen ging bij deze veel makkelijker na gebruik en de kater was er niet de volgende dag.

Conclusie: de eerste was met goedkopere gbl gemaakt, de industrieele variant. Deze komt vaak uit china. Moest 99,99% zuiver zijn, maar was het zeker niet.

De tweede ghb was gemaakt met gbl uit duitsland (moeilijk aan te komen). Die was gewoon echt zuiver, zonder rest-grondstoffen e.d.

azerty1987

Belezen gebruiker
@lunatic: wat een bullshit zeg... de gbl kan dan iets verschillend zijn... maar als je het hebt omgetoverd in na-ghb dan is er geen mogelijkheid dat je kan verschil kan merken in de gbl die is gebruikt!

het effect van ghb is altijd anders! ghb is super dosis/setting gevoelig...

Bovenaan