• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Golden Teachers

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik ga vertellen over mijn 4e trip op paddo's. Ik had deze hele week vrij, en was al 2 weken geleden op het idee gekomen weer eens paddo's te gaan eten. Maandag ben ik paddo's gaan halen. In de eerste instantie ging ik voor hawaiaanse, ik had voorheen mexicaanse en ik wilde nu echt visueele trips hebben. De verkoper in de shop (Sirius @ Eindhoven) vertelde me dat hawaiaanse niet altijd een mooie visuele trip geven, maar dat Golden Teachers je zeker een visuele trip bezorgen.

Ik heb dus gekozen voor de Golden Teachers.

Maandag avond heb ik gewerkt en na mijn werk met een vriend nog een joint gerookt. Thuis met de vriend van mijn zusje nog een blunt gerookt, en rond een uur of 23:00 naar bed gegaan.

's morgens werd ik om 08:00 wakker, heb me nog een keer omgedraait en toen was het plots 10:00. Ben toen fit als een hoentje mijn bed uitgekomen en had echt mega zin in de trip.

Om 11:00 ben ik begonnen aan de thee. Ik had de Golden Teachers klein gesneden, water in de waterkoker gedaan voor 5 flinke koppen thee. Toen het water kookte heb ik het over gegoten en een thee pot en heb ik het met de paddo's een uur laten trekken met een kaarsje er onder.

De laatste 5 minuten heb ik normale thee toegevoegd. Ik had marokaanse mint thee. Heb toen met een zeefje er onder een kop thee ingeschonken en ben deze buiten gaan opdrinkenen.

om 12:15 begon ik aan mijn eerste kopje en om 12:30 had ik 3 kopjes op.

om 12:45 begon ik het effect te voelen. Ben toen boven op mijn bed gaan liggen met wat muziek erbij. Na anderhalf uur een beetje rondkijken, genieten van de muziek, een beetje wazig zijn besloot ik de rest op te drinken. Het was 14:15.

Na de overige zeker 2,5 kop die inmiddels lau was op te hebben gedronken ging ik boven weer op mijn bed liggen. Ik heb zeker een uur gelegen. zitten wachten tot de 2e helft begon.

Het vreemde is dat ik terwijl ik aan het wachten was niet besefte dat de 2e helft begon te werken. Ik denk dat het 15:00 was ongeveer. Toen begon ik rare bewegingen te zien. Mijn latten plafond in mijn kamer leek open te klappen. de losse latjes begonnen te draaien als een rooster. Het plafond leek een ander moment weer te ademen. En daarnaa begon ik de stipjes op het plafond te zien bewegen. Rond de hoeken van mijn ramen waar een beetje licht door heen kwam vormde zich slangachtige kronkelingetjes.

Tot ik plots besefte hoe diep de paddo's zich in mijn brein bevonden. Ik stond op en heb zeker een uur door mijn kamer gelopen, gezeten op mijn stoel, en gehangen tegen mijn bed. Er was iets anders. en ik kon het niet onder woorden brengen. Ik zonk heel diep af. ik kon nergens meer waarde aan hechten. Toen ik de trap af liep om naar de wc in de badkamer te gaan leek het wel alsof ik tussen 2 dekens door liep. Het voelde zo. Ik dronk nog wat water en bekeek mijn inmens grote pupillen.

Ik wilde aan mijn pc in mijn kamer even msn'en.. Helaas bij het zoeken en bewegen van de muis ging het al helemaal fout. Ik draaide een half rondje met de muis en de muis leek wel door te draaien naar links boven.. Ik kon met niet orienteren met die muis. hij deed echt raar.

De trip leek even leuk, al besefte ik nog niet half wat me overkwam.. Ik was behoorlijk in de war en ben tegen 15:45 naar beneden gegaan. Ik wilde dat het over was. Ik wist dat ik er niet in kan blijven hangen, maar ik kon me met geen mogelijkhijd meer voorstellen hoe ik me voelde als ik nuchter zou zijn. En daarnaast kon ik me goed voorstellen dat er mensen zijn die denken echt te blijven hangen.

Ik heb nog tot een uur of 18:00 ~ 18:30 rondgelopen en me zwaar lopen ergeren aan het effect. Ik was gaar, had de hele dag niets gegeten op de 5 kopppen thee na en 3 chipjes meer kreeg ik niet weg. Na 18:30 was ik voor het grootste deel mezelf wel weer.. en ben rond 19:00 een bord bami gaan eten. 's avond voor ik ging slapen heb ik een joint gerookt en had het gevoel dat ik mijn dag goed verneukt had.

Dit is de laatste keer dat ik paddo's ga doen. Ik vind de verhouding niet lekker. Of je bent lichtjes mindfucked en ziet bijna niets aan visuele shit, of je bent zwaar fucked up en je kan niet eens genieten van wat je ziet. Ik zeg niet dat paddo's kut zijn, maar voor mij hoeft het niet meer. Ik reageer er gewoon niet lekker op. Een vriend gaat binnenkort hawaiaanse doen, en dan ben ik er bij als tripsitter. Ben benieuwd hoe hij er op reageerd.

Doerak

Bewuste gebruiker
Waarom neem je paddo's in je eentje en waarom in je KAMER (of all places!). Je kamer is veel te normaal, het is een van de plekken die je het best kent. Aan de ene kant is dat natuurlijk fijn en vertrouwd, maar aan de andere kant kun je je dan niet goed overgeven. Althans, dat is mijn ervaring. Ik hou er van om op wat ruimere plaatsen te gaan zitten. Het liefst in de vrije natuur of desnoods in een ruime woonkamer.
Paddo's nemen met een goede vriend of vriendin helpt voor een leukere ervaring. Je kunt elkaar heel goed sturen. In de negatieve, maar ook de positieve zin. Als je elkaar echt kent zul je elkaar positief sturen. Als je elkaar niet zo goed kent kan het zijn dat je een beetje negatief gestuurd wordt, maar mijn ervaring is dat ik dan de ander wel beter leer kennen. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit paddo's in mijn eentje zou nemen.

-spaceman-

Badass junkie
ik kan me ook niet voorstellen om in mn eentje paddo's te doen... daar is toch geen drol aan zou je zeggen... maarja, jammer dat je een minder leuke ervaring heb gehad!! Ik raad je aan om volgende keer met 4 mensen paddo's te doen en dan lekker buiten rondlopen in een bos of park!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik vind het juist goed dat ie gewoon lekker thuis getript heeft, lekker veilig en vertrouwt, zeker als je in je eentje bent. In je eentje kan soms wel eens paranoia toeslaan, als je dan thuis bent is dat alleen maar een plus.

Je kamer zou saai zijn? Bullshit, op de paddo's is alles nieuw en leuk, thuis trippen is juist wel leuk in mijn ervaringen. Tuurlijk is buiten meer 'nieuwe' dingen te zien, maar thuis trippen is helemaal niet zo 'saai' of 'slecht'. Thuis trippen kan nét zo leuk zijn als buiten trippen.

jeweet :wave:

Doerak

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Je kamer zou saai zijn? Bullshit, op de paddo's is alles nieuw en leuk, thuis trippen is juist wel leuk in mijn ervaringen. Tuurlijk is buiten meer 'nieuwe' dingen te zien, maar thuis trippen is helemaal niet zo 'saai' of 'slecht'. Thuis trippen kan nét zo leuk zijn als buiten trippen.
Ik zeg niet dat thuis trippen slecht is :wink: Als ik paddo's heb gegeten zijn er thuis inderdaad nog steeds dingen nieuw en leuk, maar het is niet te vergelijken met de vrije natuur, IMO. Ik heb in ieder geval thuis geen geweldige ervaringen gehad (niet speciaal), maar wie weet kan dat nog komen.

paupie

Bewuste gebruiker
goed report. Ik herken er ook best veel dingen in van mij eigen meest recente trip. Soms stond ik echt zo op en om me heen te kijken van wtf.... wat doe ik hier. En dat nergens meer waarde aan hechten had ik toen ook heel sterk.
Mijn vorige trips waren een heel stuk vrolijker en voelde me ook postiever ofzo. Ik denk dat het gewoon per trip verschilt.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Doerak zei:
Psycho_Chrono zei:
Ik zeg niet dat thuis trippen slecht is :wink: Als ik paddo's heb gegeten zijn er thuis inderdaad nog steeds dingen nieuw en leuk, maar het is niet te vergelijken met de vrije natuur, IMO. Ik heb in ieder geval thuis geen geweldige ervaringen gehad (niet speciaal), maar wie weet kan dat nog komen.

Ik snap wat je bedoelt :wink: en je hebt ook wel gelijk. Pak eens 2 porties Hawaiaanse, of een zegeltje lsd, geloof me maar, thuis is zéér interessant :wink:. Maar ik snap wat je bedoelt :)

J0rrit

Badass junkie
je moet eens hawaiaanse en mexicaanse combineren, dus een halve mexicaanse en een halve portie hawaiaanse. Ik had toen zeer visueel en minder mindfucked dan een hele portie hawaiaanse.

Bovenaan