• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Gifsla Opium

Arenshi

Bewuste gebruiker
Hallo,
ik heb zonet Opium van gifsla (lactuca virosa) geprobeert. Ik heb de stappen gevolgd van dit topic : http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=17400

Ik heb de gifsla opium verstreken op een oude alluminiumen soeplepel en hieronder een vuurtje gehouden van een gewone bic-aansteker, en hierbij heb ik met een strootje de vrijgekomen rook opgezogen.

De effecten kwamen pas na 2-3 minuten, dus ik dacht in het begin dat het niets werd. Maar dan streek een soort dromerige roes over me. Het voelt echt zalig relaxed. Het is zo'n beetje te vergelijken met een gelukzalige slaap. Het effect is uniek en ik had het nog nooit echt gekend bij een andere drug, ik had hiervoor dan ook nog nooit een opiaat gedaan.

Ik vind het echt het proberen wel waard afgezien van het relatief vele werk dat er bij te pas komt.

:wave:

tripkop

Belezen gebruiker
Klinkt vet, maar ik zou je toch aanraden in het vervolg niet met een rietje te inhaleren, die hebben namelijk nog wel eens de neiging te smelten/kwalijke dampen los te laten. Beter kun je een kokertje maken van zilverpapier oid.

Svstoned

Experimenterende gebruiker
Had ik overlaatsts ook gedaan, en mijn broer ook (meerdere keren)
Hij heeft zijn laatse 'portie' nog altijd niet opgerookt, de vorige keer was het mislukt.

Ik heb het ook gemaakt (op uiterst primitive wijze) en de substantie was zeer plakkerig en rook sterk naar drop, ik heb het over mijn tanden gewreven en onder mijn tong laten smelten.
Nooit meer doe ik zoiets want de smaak bleef hangen in mijn keel voor een goede 10 minute en dan ernaa voelde ik het drijven in mijn maag wat een zeer raar gevoel was, de smaak was erger als vlees die overtijd was.
Niets gevoeld, denk ik toch want ik kan me niks meer herinneren

Arenshi

Bewuste gebruiker
tripkop zei:
Klinkt vet, maar ik zou je toch aanraden in het vervolg niet met een rietje te inhaleren, die hebben namelijk nog wel eens de neiging te smelten/kwalijke dampen los te laten. Beter kun je een kokertje maken van zilverpapier oid.
Mijn rietje begon inderdaad te smelten. :grin:

nvstoned

Newbie
Svstoned zei:
Had ik overlaatsts ook gedaan, en mijn broer ook (meerdere keren)
Hij heeft zijn laatse 'portie' nog altijd niet opgerookt, de vorige keer was het mislukt.

Ik heb het ook gemaakt (op uiterst primitive wijze) en de substantie was zeer plakkerig en rook sterk naar drop, ik heb het over mijn tanden gewreven en onder mijn tong laten smelten.
Nooit meer doe ik zoiets want de smaak bleef hangen in mijn keel voor een goede 10 minute en dan ernaa voelde ik het drijven in mijn maag wat een zeer raar gevoel was, de smaak was erger als vlees die overtijd was.
Niets gevoeld, denk ik toch want ik kan me niks meer herinneren

Ja maar het is niet gewonnen uit de virosa plant, maar een andere van dezelfde lactuca familie, geen melkdistel en geen paardebloem maar ook iets anders die er op lijkt. Hetgeen wij de eerste keer plukten en die jij consumeerde Svstoned, was (denk ik) een melkdistel.
Ik ben aan het wachten om het op te roken tot ik een paar dagen clean ben van de weed zodat ik zeker weet als ik iets voel.
Als ik nu namelijk hash rook, voel ik er nagenoeg niets van ! echt niets, en als ik dan een paar maanden gestopt was met de weed en diezelfde hash rookte begon ik te spinnen in mijn hoofd.
Gifsla is geen opiaat, net zoals hash (dat denk ik toch ergens gelezen te hebben)....dus eerst wil ik heel clean zijn voor ik het lactuca extract probeer.

-peace

nvstoned

Newbie
Ik denk eindelijk de lactuca virosa gevonden te hebben

Of is dit nu nog niet de goede ?

-peace

Arenshi

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat het gifsla is. Misschien een variant in de familie.

Dit is echter wel gifsla.

nvstoned

Newbie
Mijn foto is de lactuca serrolia, dit is ook 1 van de goede
virosa, serrolia en canadensia

Ik ben het melksap aan het aftappen en heb al een redelijk bolletje latex :grin:
Heb een paar kompasslas (lactuca serrolia) plantjes uitgetrokken en verpot op me balkon en het lukt goed!
Ik ga dit een paar dagen doen todat ik veel meer heb om te smoken

Bovenaan