Ghb verslaving

Bierrii

Newbie
Hallo Bierrii hier ik zal ff kort mijn verhaal doen ben nieuw hier geen idee hoe het werkt dus mocht er iets niet goed zijn alvast mijn excuses hiervoor.

Ik gebruik sinds 7 week om de 2 uur 5ml GHB word ook snachts wakker afgelopen zondag wou ik stoppen cold turkey dat bleek de domste zet ooit zware hartkloppingen dacht echt dat ik een hartaanval zou krijgen in het ziekenhuis zeiden ze dat ik veel geluk had gehad en als ik op dat moment niet had bijgenomen dat het wel fataal had kunnen zijn. De volgende dag meteen de huisarts gebeld lang verhaal kort duurt nog 3 maand voordat ik geholpen kan worden door VNN vind dit zelf heel lang en het advies is gewoon door te gebruiken. Kan een van jullie me misschien ergens mee helpen hoe ik het proces misschien kan versnellen ofzo want wil echt van die troep af. Heb gister trouwens een andere batch gekregen van wat ik normaal krijg 1 die een stuk minder sterk was nou dat was echt eens ramp heb de hele nacht nachtmerries gehad was constant bang en had het gevoel alsof er mensen in huis waren nu weer de goeie batch en er is niks aan de hand. Ik weet dat 7 week niks is met de verhalen die ik hierop lees maar ik wil echt van die troep af ben er helemaal klaar mee. Sorry als het moeilijk leest. Bij voorbaat dank

Spyro

DF-koning
Ik kan je morgen wel helpen. Dan zal ik je even wat uitgebreider inlichten. Heb op dit moment slaappillen op dus ben niet helemaal in staat om een volledig bericht voor je te schrijven maar ik kom hier morgen op terug bij je.

Probeer stabiel te doseren vannacht met een vaste dosis, bijvoorbeeld iedere 2/3 uur. Probeer je niet te laten leiden door paniek.

Bierrii

Newbie
Ik kan je morgen wel helpen. Dan zal ik je even wat uitgebreider inlichten. Heb op dit moment slaappillen op dus ben niet helemaal in staat om een volledig bericht voor je te schrijven maar ik kom hier morgen op terug bij je.

Probeer stabiel te doseren vannacht met een vaste dosis, bijvoorbeeld iedere 2/3 uur. Probeer je niet te laten leiden door paniek.
Top bedankt voor u snelle bericht

Spyro

DF-koning
Goedemorgen, (bijna middag!) 😁

Hoe is het gegaan vannacht met je?

Cold Turkey is in jouw geval inderdaad ten strengste af te raden en in sommige gevallen zelfs dodelijk.

Helaas sluipt de GHB erin voordat je het doorhebt en op het moment dat je wil stoppen omdat de GHB de fijne high niet meer geeft ben je lichamelijk verslaafd, en dan pas besef je hoe er je het verpest hebt.

Super goed van je dat in je ieder geval hulp bent gaan zoeken! Helaas is de wachtrij voor de afkick van GHB ontzettend lang. Heel rot dus je nog zo lang moet wachten.

Wat je in de tussentijd zou kunnen doen is het volgende:

Je moet voor jezelf een stabiele dosis zien te vinden waarbij je geen (ernstige) afkick verschijnselen krijgt. Heb je toevallig een bloeddruk meter in huis?

De meest veilig manier om zelf al een beetje af te bouwen is door iedere 24 uur 0.1 ml van je dosis af te halen. In het begin zou dit eventueel 0.2 ml per 24 uur kunnen zijn, maar dat is ook een kwestie van aanvoelen. 0.1 is het meest safe.

Vervolgens ga je structureel iedere 2 uur, stipt om die tijd je dosissen in plannen. Persoonlijk heb ik hier zelfs in de nacht een wekker voor gezet zodat er echt regelmaat inzat en op deze manier krijg je geen onverwachte heftige verschijnselen.

Als je de 2 uur bereikt hebt neem je dus die dosis in. Het is normaal dat je tegen die 2 uur al wat hartkloppingen krijgt, een iets verhoogde bloeddruk, wat kan rillen, koud hebben en zelfs jeuk. Dit heb ik zelf ook gehad en dit zijn nog milde verschijnselen waar je je geen zorgen over hoeft te maken, als je je dosis hebt ingenomen dan worden je hartkloppingen en hoge bloeddruk direct minder.

Dit doe je dus 24 uur lang en de volgende dag ga je om dezelfde tijd 0.1 eraf halen. En zo begint je dag opnieuw.

Als je naar een gewenst effect bent afgebouwd zou je dat eventueel kunnen behouden tot je terecht kan bij de kliniek, die kunnen je verder helpen als het jou niet zelf lukt om tot 0 af te bouwen.

Dit is in ieder geval de meest veilige manier van afbouwen zonder hulpmiddelen.

Mocht je in de tussentijd een enorme paniekaanval krijgen dan mag je bijvoorbeeld 1 keer een iets hogere dosering nemen zodat je weer kalm kunt worden, alleen na die dosis moet je wel proberen om verder te gaan waar je gebleven was.

Het is even een rot periode met weinig/geen slaap, maar probeer wel in de vorm van eten goed voor jezelf te zorgen. Probeer ook tussen je dosissen in iets lichts te eten, anders werkt de GHB niet goed.

Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen. En blijf onthouden dat je sterker bent dat je zelf denkt.

Techneut

Bewuste gebruiker

Respect voor je behulpzaamheid op dit forum altijd @Spyro , voornamelijk als het om GHB problematiek gaat. Mag gezegd worden!

Toontje11

Belezen gebruiker
Ik zat in precies dezelfde situatie als jij. Als je op mijn profiel klikt zie je ook je de rollercoaster waar ik doorheen ben gegaan.
En ik ben nu 13 maanden clean! Je mag alles aan me vragen, PM me, bel me, alles. Ik erdoorheen gekomen en ben er voorgoed vanaf, laat me je helpen zoals mensen op dit forum mij hebben geholpen.

Ik wilde express niet heel mn verhaal vertellen maar ik ben uiteindelijk gestopt met diazepam en baclofen.

Danny0531

Belezen gebruiker
Hallo Bierrii hier ik zal ff kort mijn verhaal doen ben nieuw hier geen idee hoe het werkt dus mocht er iets niet goed zijn alvast mijn excuses hiervoor.

Ik gebruik sinds 7 week om de 2 uur 5ml GHB word ook snachts wakker afgelopen zondag wou ik stoppen cold turkey dat bleek de domste zet ooit zware hartkloppingen dacht echt dat ik een hartaanval zou krijgen in het ziekenhuis zeiden ze dat ik veel geluk had gehad en als ik op dat moment niet had bijgenomen dat het wel fataal had kunnen zijn. De volgende dag meteen de huisarts gebeld lang verhaal kort duurt nog 3 maand voordat ik geholpen kan worden door VNN vind dit zelf heel lang en het advies is gewoon door te gebruiken. Kan een van jullie me misschien ergens mee helpen hoe ik het proces misschien kan versnellen ofzo want wil echt van die troep af. Heb gister trouwens een andere batch gekregen van wat ik normaal krijg 1 die een stuk minder sterk was nou dat was echt eens ramp heb de hele nacht nachtmerries gehad was constant bang en had het gevoel alsof er mensen in huis waren nu weer de goeie batch en er is niks aan de hand. Ik weet dat 7 week niks is met de verhalen die ik hierop lees maar ik wil echt van die troep af ben er helemaal klaar mee. Sorry als het moeilijk leest. Bij voorbaat dank
Snap je probleem niet zo zeer van een mindere batch dan neem je paar ml meer

Bovenaan