GHB, van sochtends tot snachts.

Zo nu en dan trakteer ik mezelf op een tijdje GHB. Ik weet dat ik dit spul te lekker vind en bestel meestal meestal een dosis op internet als ik wat crypto's over heb. Normaal altijd bij dezelfde verkoper: dikke GHB wat kristalliseert als het koud word gemaakt van BASF), echter heb ik deze keer bij iemand anders gehaald, had ik al een keer eerder besteld, slechtere kwaliteit echter wist ik dat het bij diegene de volgende dag binnen is (ongeduld). Ik merkte al direct dat de GHB anders was (sterke geur, niet echt het GHB gevoel, en ging ook veel vaker OUT, hoewel dit bij de GHB die ik normaal gebruik niet zo is, die komt rustig op en geeft een constant fijn gevoel..)

Als ik gebruik haal ik meestal precies de hoeveelheid voor 2 weken, zodat als het op is ook echt op is. Dit weer houd mij er van om echt verslaafd te raken. Echter ben ik deze keer iets te enthousiast geweest, omdat ik al maanden niet gebruikt had. Ik had een halve liter gehaald. Door de GHB word ik al om 6uur wakker en begin dan direct met een dosis van 6ML, en pak zo om de 3 uur bij met een half coca cola dopje, dit tot de een uurtje of 3 a 4uur snachts tot ik in slaap val en weer om 6 a 7 uur op sta.

Normaal gebruik ik altijd een spuitje, maar die had ik deze keer niet. Omdat ik met een coca cola dop dosseer ben ik ook meerdere keren per dag out gegaan. Mijn vraag is nu. Ik gebruik nou al iets meer dan 2 weken van sochtends tot aan het slapen gaan constant een dosis. Als ik out ben gegaan of sochtends wakker word heb ik al een zenuwachtig gevoel en trillende handen. Ik ben me er bewust van dat mijn ritje GHB anders is dan alle voorgaande keren. Natuurlijk ga ik vaker "te ver" en gebruik ik langer dan bedoeld was en heb ik enkele dagen trillende handen en hartkloppingen maar dat is meestal gewoon uitzitten.

Mijn GHB is helemaal op, heb nog misschien voor 1 a 2 dopjes in het flesje zitten. Hoe gevaarlijk is het nu om helemaal cold turkey te stoppen? Of is het gewoon weer uitzitten? Is er iets waarmee ik rekening moet houden? Toch even de huisarts bellen om te vragen voor bijvoorbeeld Oxazepam? Ben toch wel een beetje angstig, aangezien ik deze keer ook niemand heb verteld over mijn gebruik.. Normaal vertel ik iemand over mijn gebruik en beloof dan bijvoorbeeld dat het bijna op is en ik daarna echt weer een tijdje stop.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Laatst bewerkt:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Hey,

Ondanks dat je zelf toch wel enige zorgen hebt denk ik dat je je in een zeer ernstige situatie bevindt.

6ml is sowieso een extreem hoge dosering, regelmatig out gaan is dan natuurlijk een logisch gevolg, en 2 maanden non stop is een extreem lange binge. Nu in een keer stoppen lijkt me inderdaad gevaarlijk, en medisch advies lijkt me zeer wenselijk nu.

Dan ben ik nog GHB leek die deze wijsheid vooral uit de reacties van anderen hier heb gehaald.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Je had jezelf een hoop ellende bespaard had je de GHB niet op de automatische piloot uit de losse pols gedoseerd.

Misschien is dit een geschikt moment om jezelf af te vragen wanneer iemand echt verslaafd is, het lijkt er namelijk op dat je bereid bent aanzienlijke risico's te nemen met je gezondheid en je toekomst.

Het lijkt mij verstandig om je huisarts te bellen en de situatie toe te lichten, GHB ontwenning is niet zonder risico's.

Coffeecup

Belezen gebruiker
Volgens mij lees ik twee weken. Zes ml is inderdaad veel. Linke soep, en ik lees het nu overal steeds vaker. Je ghb is op nu begrijp ik?? Hoe gaat het nu met je, en heb je al een arts gesproken voor advies of hulp?

Sterkte. Zelf heb ik het helaas ook meegemaakt in het verleden

Ik heb gisteren rond 19:00 het laatste beetje genomen. Was echt een heel klein beetje nog, schat max 2 ML. Ben de nacht goed door gekomen, lekker geslapen zelfs en werd deze keer niet super vroeg wakker. Ik denk dat ik het wel ga uithouden. Heb af en toe een klein beetje last van hartkloppingen en een licht zenuwachtig gevoel, maar dat zit ik wel uit.
Inderdaad vanuit de losse pols doseren is absoluut onverantwoord geweest en is ook het resultaat dat ik meerdere keren out ben gegaan, in combinatie met andere G dan normaal, ben ik blij dat het allemaal goed is afgelopen. Ik heb er voor gekozen om (nog) geen arts in te lichten. Als dit allemaal goed afloopt ben ik zowiezo weer een flinke tijd klaar met G.

Maicol

Experimenterende gebruiker
Ik heb gisteren rond 19:00 het laatste beetje genomen. Was echt een heel klein beetje nog, schat max 2 ML. Ben de nacht goed door gekomen, lekker geslapen zelfs en werd deze keer niet super vroeg wakker. Ik denk dat ik het wel ga uithouden. Heb af en toe een klein beetje last van hartkloppingen en een licht zenuwachtig gevoel, maar dat zit ik wel uit.
Inderdaad vanuit de losse pols doseren is absoluut onverantwoord geweest en is ook het resultaat dat ik meerdere keren out ben gegaan, in combinatie met andere G dan normaal, ben ik blij dat het allemaal goed is afgelopen. Ik heb er voor gekozen om (nog) geen arts in te lichten. Als dit allemaal goed afloopt ben ik zowiezo weer een flinke tijd klaar met G.
Mazzelpik... Gefeliciteerd en blijf er nu definitief van af!

Jackss

Newbie
Zo nu en dan trakteer ik mezelf op een tijdje GHB. Ik weet dat ik dit spul te lekker vind en bestel meestal meestal een dosis op internet als ik wat crypto's over heb. Normaal altijd bij dezelfde verkoper: dikke GHB wat kristalliseert als het koud word gemaakt van BASF), echter heb ik deze keer bij iemand anders gehaald, had ik al een keer eerder besteld, slechtere kwaliteit echter wist ik dat het bij diegene de volgende dag binnen is (ongeduld). Ik merkte al direct dat de GHB anders was (sterke geur, niet echt het GHB gevoel, en ging ook veel vaker OUT, hoewel dit bij de GHB die ik normaal gebruik niet zo is, die komt rustig op en geeft een constant fijn gevoel..)

Als ik gebruik haal ik meestal precies de hoeveelheid voor 2 weken, zodat als het op is ook echt op is. Dit weer houd mij er van om echt verslaafd te raken. Echter ben ik deze keer iets te enthousiast geweest, omdat ik al maanden niet gebruikt had. Ik had een halve liter gehaald. Door de GHB word ik al om 6uur wakker en begin dan direct met een dosis van 6ML, en pak zo om de 3 uur bij met een half coca cola dopje, dit tot de een uurtje of 3 a 4uur snachts tot ik in slaap val en weer om 6 a 7 uur op sta.

Normaal gebruik ik altijd een spuitje, maar die had ik deze keer niet. Omdat ik met een coca cola dop dosseer ben ik ook meerdere keren per dag out gegaan. Mijn vraag is nu. Ik gebruik nou al iets meer dan 2 weken van sochtends tot aan het slapen gaan constant een dosis. Als ik out ben gegaan of sochtends wakker word heb ik al een zenuwachtig gevoel en trillende handen. Ik ben me er bewust van dat mijn ritje GHB anders is dan alle voorgaande keren. Natuurlijk ga ik vaker "te ver" en gebruik ik langer dan bedoeld was en heb ik enkele dagen trillende handen en hartkloppingen maar dat is meestal gewoon uitzitten.

Mijn GHB is helemaal op, heb nog misschien voor 1 a 2 dopjes in het flesje zitten. Hoe gevaarlijk is het nu om helemaal cold turkey te stoppen? Of is het gewoon weer uitzitten? Is er iets waarmee ik rekening moet houden? Toch even de huisarts bellen om te vragen voor bijvoorbeeld Oxazepam? Ben toch wel een beetje angstig, aangezien ik deze keer ook niemand heb verteld over mijn gebruik.. Normaal vertel ik iemand over mijn gebruik en beloof dan bijvoorbeeld dat het bijna op is en ik daarna echt weer een tijdje stop.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Vragen naar jou gericht:

• Moet je ‘s nachts waken omdat je wakker wordt en een dosis moet nemen?

• Hoe voel je je op het moment net dat je een nieuwe dosis moet/gaat nemen? En wat voor klachten brengt dat voor je met zich? Graag zo compleet mogelijk beschrijven.

• Hoeveel tijd zit er tussen jou doses?

• Functioneer je er goed op? Daarbij: gebruik je ook op werk (als je werk hebt)

• Hoe voel je je op het moment dat de dosis is uitgewerkt?

• Moet je een dosis voor het slapen nemen of neem je standaard een dosis om in te kunnen slapen?

• Zijn er mensen om je heen die dit van je weten?

Als je deze vragen zo compleet mogelijk kan beantwoorden komen we redelijk ver. Ik ben in oktober 2018 opgenomen geweest om af te kicken. God wat is dat ongelofelijk zwaar dus hopelijk zet je optijd stappen. De eerste stap heb je wl gezet doordat je het zelf inziet. Heel goed! Dat wil zeggen dat er mogelijkheid is te veranderen.

Ps. Je geeft aan meerdere keren out te gaan, heb je toen niet bedacht om je dosis iets te verlagen? Waarschijnlijk is deze dosering voor jou gewoon net te hoog icm met die ghb die je had. Snap alleen niet dat je dezelfde hoeveelheid blijft pakken ondanks dat je meerdere keren out gaat?? Wellicht had je dat zelf ook kunnen bedenken toch?!

En oxazepam ga je zeker niet krijgen met dit probleem en lijkt me zeer onverstandelijk. Ik neem aan dat je niet van de ene “verslaving” in de volgende wilt komen? Oxazepam valt onder de benzodiazepines (waar ik ook voor moest afkicken) en deze zijn ook uitermate verslavend. Ook hiervan ontwennen is verschrikkelijk.
Bovendien; oxazepam werkt matig sederend en GHB ook, waardoor je in het ergste geval bij gelijktijdig gebruik in coma kan verkeren. En sneller kan stikken tijdens het slapen.
Ik kreeg seroquel laag gedoseerd tegen onrust en angst. Top spulleke!!! Voor mij weinig bijwerkingen gehad en totaal niet afhankelijk van. Ik neem het nu zelden nog bij angst.

Nog een tip;
• zorg aub dat je altijd een spuitje hebt en ga niet gokken met een dopje. Domste wat hè kunt doen met ghb! Op het moment dwt je vaker per dag pakt is dat linke soep en kan het wl gauw net dat drupje te veel zijn. Zorg dat wwnneer je het doet; je het altijd nauwkeurig doseert. Bij de apotheek kan je die spuitjes halen (kost geen drol dus sla gewoon wat in)
• hou aub altijd de tijd bij. Ik deed dat dmv screenshot te maken van mn startscherm telefoon (waar de tijd stond). Mocht je het niet meer helemaal weten, kan je het zo terugvinden en heb je geen risico dat je te snel achter elkaar pakt. Want ook dan kan het plots snel over zijn en ga je nokkie. Wil je liever niet oo die manier hopp ik)
• als laatste vanuit een goed hart: pas alsjeblieft op met dat spul. Het sluipt er ongelofelijk snel in vanwege de lichaamseigen stof en het afkicken is vreselijk en 24/7 onder toezicht.
Nooit op eigen initiatief plots stoppen. Dat kost je je leven misschien zelfs. Levensgevaarlijk!

Mocht je geen zin hebben om de vragen te beantwoorden schakel dan altijd (eventueel vrijblijvend) professionele hulp in!

Hopelijk kan ik je wat informatie geven waar je naar zoekt!

Laatst bewerkt:

Jackss

Newbie
Volgens mij lees ik twee weken. Zes ml is inderdaad veel. Linke soep, en ik lees het nu overal steeds vaker. Je ghb is op nu begrijp ik?? Hoe gaat het nu met je, en heb je al een arts gesproken voor advies of hulp?

Sterkte. Zelf heb ik het helaas ook meegemaakt in het verleden
Zes milliliter is niet veel wanneer je verslaafd bent.

Jackss

Newbie

Zie dit bericht pas nadat ik mijn eerste reactie heb geplaatst. Goed dat je het zelf optijd heb kunnen oplossen, echt top.
Het is wel verstandig om alsnog een psycholoog achter de hand te hebben, ter preventie dat het nog eens gebeurd en te praten over deze ervaring. Geen aanval maar je komt niet zomaar in een situatie als deze terecht, daar zal een reden voor zijn en dus is het belangrijk dat je erover praat. Daar kan jij zelf uiteindelijk ook iets (positiefs) aan hebben! Why not try???

Nogmaals goed van je en hou dat vast. Succes.

Bovenaan