GHB & Speed, linke combinatie?

Scaffa

Newbie
Hai allemaal,

2 vrienden van mij (met redelijk wat ervaring met GHB en andere drugs), willen binnenkort op een feestje GHB combineren met speed, want dat zou 'oh zo belachelijk lekker zijn'. Jaja. Mij lijkt het niks meer dan vragen om problemen. Of kunnen kenners mij geruststellen dat het wel mogelijk is?

Ga zelf misschien wat puntjes nemen maar ben er verder om op ze te passen, lijkt me wel zo op zijn plaats.

Maar dus; levensgevaarlijk en absoluut niet doen, of mogelijk mits goed gedoseerd?

Perrydiculous

Experimenterende gebruiker
Scaffa zei:
Hai allemaal,

2 vrienden van mij (met redelijk wat ervaring met GHB en andere drugs), willen binnenkort op een feestje GHB combineren met speed, want dat zou 'oh zo belachelijk lekker zijn'. Jaja. Mij lijkt het niks meer dan vragen om problemen. Of kunnen kenners mij geruststellen dat het wel mogelijk is?

Ga zelf misschien wat puntjes nemen maar ben er verder om op ze te passen, lijkt me wel zo op zijn plaats.

Maar dus; levensgevaarlijk en absoluut niet doen, of mogelijk mits goed gedoseerd?

Het is erg link, maar het is vaker gedaan.
Het probleem is dat de speed het GHB gevoel onderdrukt en je snel geneigd bent meer GHB te nemen.
Het gevolg is dat zodra de speed uitwerkt, je k.o. gaat.

Vant-Hoekie

Experimenterende gebruiker
agjoh speed werkt niet zomaar ineens uit dat duurt erg lang en ghb overtreft speed dus dat is echt niet zo zeer het grootste gevaar. Wel link is de extra schade die je aan je hart bezorgt vanwege de combo sterkste upper + sterkste downer.
Wie weet HOE veel schadelijker het precies en welke aandoeningen je hiermee op lange termijn overhoud? Ik heb gehoord dat Herman Brood himself, 2 gram speed per dag injecteerde en ernaast elke dag een 3/4 fles sterke drank leeg dronk (Upper + Downer) en had op zijn 55e nog geen hartklachten.

Knikker

Newbie
Linke combinatie?: Ja, maar niet levensgevaarlijk. Zolang je uit je eigen geen andere medische klachten hebt.

Doe het zelf regelmatig en vind het heerlijk. Want het versterkt de euforie, je wordt stik geil, je kan eten& slapen.
Ik krijg zelf wel altijd van die rare spiersamentrekkingen, iemand die dit kan uitleggen?

Jovanovic

Belezen gebruiker
Voornamelijk afhankelijk van jou tolerantie en van hoe hard je wil gaan.
Let wel op met het doseren van GHB als je niet 100% zeker weet of het al dan niet sterke g is.
Wacht zeker 2 uur na het slikken van de drugs vooraleer je meer neemt. Als je alleen of onervaren bent schrijf dan ook op wanneer en hoeveel je consumeert zodat je een overdosis vermijd.
Bad gaan door het teveel innemen van GHB is geen grap en kan catastrofaal zijn. In ieder geval spreek ik uit eigen ervaring en heb ADHD. Of dit laatste een cruciale rol heeft durf ik niet te beamen maar het is niet onbelangrijk geloof ik. Wiet kan een mooie aanvulling zijn maar zou in ieder geval een kleine bijdrage hebben wat logisch is .

Zorg heel de tijd dat jij alles onder controle hebt zodat de kans op drama's beperkt blijft.
DUS als je met zekerheid weet wat je neemt (testen dus) en de hoeveelheden bedacht zijn ben je al goed ingesteld en zou al de rest vlekkeloos verlopen.
enjoy

Bovenaan