Ghb schadelijkheid?

Pleuny

Bewuste gebruiker
Hey heeft iemand hier enig idee hoe schadelijk ghb is wanneer je best vaak en veel 24/7 binged voor je lichaam is (orgaan schade) . Het is opzich vrij bekend dat met recreatief gebruik ghb niet heel schadelijk is, maar hoe schadelijk wordt het met veel landurig gebruik puur op je lichaam ,los van receptoren en verslaving ? Kan nooit echt veel lange termijn onderzoek vinden met veel gebruik bijvoorbeeld . Ik heb redelijk wat jaren misbruikt en struggle aardig met verslaving . Vaak voel/denk ik ach valt allemaal wel mee , en ben ik lichamelijk nog redelijk goed.Maar misschien is dit wel een grote illusie bij ghb ?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Het lijkt me niet goed voor je maag en lever iig. Dat is geen enkele drugs natuurlijk maar in zulke grote hoeveelheden lijkt me de kans op (blijvende) schade aannemelijker.

Lemmy

Badass junkie
Hey heeft iemand hier enig idee hoe schadelijk ghb is wanneer je best vaak en veel 24/7 binged voor je lichaam is (orgaan schade) . Het is opzich vrij bekend dat met recreatief gebruik ghb niet heel schadelijk is, maar hoe schadelijk wordt het met veel landurig gebruik puur op je lichaam ,los van receptoren en verslaving ? Kan nooit echt veel lange termijn onderzoek vinden met veel gebruik bijvoorbeeld . Ik heb redelijk wat jaren misbruikt en struggle aardig met verslaving . Vaak voel/denk ik ach valt allemaal wel mee , en ben ik lichamelijk nog redelijk goed.Maar misschien is dit wel een grote illusie bij ghb ?

Best gaar kut he. Ofzoiets.

Kota

Belezen gebruiker
Ik weet dat je niks wou horen over verslaving etc dus sorry, maar ik zou me meer zorgen maken juist daarom. Ik heb er serieus wat mensen aan kapot zien gaan. Zowel fysiek als mentaal. Zit nu ondertussen zelf al een paar jaar met een speed en base coke verslaving, en onlangs is ghb er ook bij gekomen. Ik heb op een week tijd zo al een 10tal dopkes verzet en ik vervloek mezelf nu al. Mn lichaam is de laatste tijd serieus afgetakeld, ben nog jong maar fuck ik voel me soms 80jaar. Ik begin dus na een dagje bingen me extreem misselijk te voelen,ik kan geen eten meer binnenhouden. Ben ook al een paar keer knock out gegaan en ik kan het me zelfs niet meer herinneren, mijn vriend heeft het me moeten vertellen. Ik snap dat af en toe wel leuk kan zijn, en ik hoop oprecht dat het hierbij ook zo kan blijve voor jou. Ik wil je niet "bang" maken ofzo. Maar soms heeft die verdomde ghb je al ik zn macht lang voor je het zelf doorhebt. Ik hoop echt oprecht, ookal ken ik je niet, dat je het gaat kunnen blijven controleren zoals je zegt. Als je echt meer info wilt over die lichamelijke klachten, er zijn heel veel topics over ghb waar je denk ik wel veel kunt te weten komen. Au revoir 🌹

• Like
Waarderingen: TInk
Bovenaan