GHB Eerste keer + Bewaren ?

migil

Newbie
Hallo,

aangezien het bijna nieuwjaar is zou ik mij graag eens amuseren :grin:
Ik heb een fleske GHB liggen, maar heb het eigl ng nooit gedaan.
Tis pure, dus geen water ofzo erbij.

Nu is mijn vraag: is het wel aangewezen om dit op nieuwjaar ( tijdens uitgang dus) eens te proberen ? Ik drink eigl wel graag en veel alcohol, dus ik mag er dan zeker niet op drinken ?
En hoe zit het met de dosering ? 2-3ml dacht ik ?

Moest ik toch beslissen om geen GHB te doen, kan ik da flesje dan bewaren ? Zoja hoelang ?

En hoe zit het met de combi met Coke ??? En met pillen ?

alvast bedankt !

Flugeltje

Wijs gebruiker
search.php

Er bij drinken kan, maar zeker niet veel en al zeker niet als je zo weinig ervaring hebt.
G kun je best thuis nemen om de juiste hoeveelheid wat bij jouw past uit te dokteren.
Er zit altijd water bij ghb ... en als je er gewoon water gaat bij doen gaat het rotten... maar goed. En 100% puur kan hij nooit zijn. Je hebt duidelijk weer een dealer die staat te verkondigen dat hij de beste ghb heeft.

De dosering luistert nauw, en hangt van veel verschillende factoren af.
Grote, gewicht, sterkte ghb, heb je gegeten, tolerantie en NIEMAND kan voor jouw zeggen hoeveel je moet. Een algemene regel is 4-5 ml per dosis en nooit bijdoseren als je nog iets voelt.

Je kan ghb zeker tot volgende nieuwjaar bewaren.
Combi met coke vind ik rotslecht, je goed voelen van de ghb kan een lijntje coke verneuken.
Sommige vinden deze combi dan weer goed, maar volgens mij weten ze gewoon niet over wat ze praten. (moet ik wel bij zeggen dat ik een enkele lijn coke ook maar brol vind)
Combi met pillen gaat wel lekker zijn.

migil

Newbie
Heb de search gebruikt hoor .
vond daarin de doseringen , 2-3ml, maar kan het nooit zeker weten .

En ivm met de combo met Coke of pillen heb ik niets gevonden, enkel met speed...

En houdbaarheid is geen probleem las ik in de topic hieronder

mvg

migil

Newbie
Ik heb dus geen dealer die denkt dat hij de beste G verkoopt.
Tis een vriendin van mij die mij dit eens wil geven omdat ze vindt dat het een drug is die ik eens moet proberen. Ze vertelde mij gwn dat er geen extra water is toegevoegd, blijkbaar doen dealers dit, zelf weet ik er bitter weinig over, daarom dat ik het hier eens vraag hé .

Kzal die G dan wel houden voor eens na nieuwjaar te doen, na de exames mss best :wink:
Tis gwn beu da ik niet zou mogen drinken, en das echt de enige drempel die me tegen houdt om het eens te proberen. Vooral in uitgang is het lastig om geen alcohol te drinken ( mijn mening ).

Kzal het thuis eens met wat maten proberen, bedankt voor de info en gelukkig nieuwjaar :wave:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Je moet geen ghb en alcohol combineren omdat het ongeveer dezelfde werking heeft.

Water bij ghb doen ? Dan is wel niet de gewoonte, hangt meer af van het niveau mensen waar je bijzit. Water bij ghb doen verneukt heel je ghb

Bovenaan