ghb afbouw nierfunctie

ideetje

Experimenterende gebruiker
ik vroeg mij af, ik ben wederom bijna klaar met afbouwen, en dat gaat makkelijk gelukkig met
baclofen. de snelheid hangt bij mij af van me nierfunctie, ga ik te snel dan houd ik vocht vast(nierdisfunctie) dus er gaat meer vocht in dan dat er uit gaat, met als gevolg bolle buik.

WIE WEET of baclofen net als ghb de lichaams functies in stand houd?
naar mijn idee wel, mits goed gedoseerd. zit nu op 1 ml per 2 uur, stop ik, dan plas ik de hele dag niet meer.neem ik bv 0,5ml dan een beetje en met aanvulling van baclofen lijkt dat beter te gaan. ook bloeddruk blijft stabiel, al wacht ik 4 uur met innemen ghb.

baclofen neem ik nu om de ong 5uur 20mg

afbouwsnelheid ghb 0.3- 0.4ml per dag, dus wat ze ook in de kliniek doen.

ideetje

Experimenterende gebruiker
JA dus, zelf uitgeprobeerd(niet nadoen!) evt ter info
van 1.0,naar ,05 ml gegaan om de 2 uur(tis niks maar na jaren lange verslaving en tig keer afgebouwd te hebben, vraagd je lichaam ook om de laatste kleine beetjes.
dus een halfe ml omlaag en elke 5 uur 25mg balofen, geen afkicks, nieren draaien goed, bloeddruk goed en stabiel, aank dagen de baclofen nog ff aanhouden 5x per dag 25 mg, en dan die afbouwen.

Augustis

Newbie
Hee Ideetje,

Hoe gaat het met de afbouw? Ben je inmiddels clean?

Baclofen moet je wel zo snel mogelijk weer afbouwen.

ricky

Belezen gebruiker
Baclofen is nog steeds een probeersel. Ik krijg 3x per dag 30 mg. In het begin dacht ik dat het een wondermiddel was maar nu geloof ik er niet meer in... Ik ben sowieso een experiment van de psych omdat ik het 4 vd 7 dagen gebruik ivm met mn werk. Het zette mn GABA receptoren een beetje in gang zodat ik weer iets vrolijker werd in het begin maar net als de meeste anti-depressieva nam de werking al snel af.. Het neemt mijn trek in ghb coke en alcohol nog steeds niet weg, dat zit toch tussen je oren. Het blijft gewoon een hele slappe spierverlapper.

Bovenaan