Gewenning van lsd

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
yo, k neem regelmatig acid ( kzit nu aan een 9tal weken aan n stuk) en merk nu wel dat de effecten drastisch vermindere iedere keer hoewel k r steeds n week tussenlaat, is het normaal dat de effecten zo snel vermindere of is t gwn slechte acid? T zijn dubbele shiva's en schat dat ze op 100 µg zitte,grtz

Intoxicated

Wijs gebruiker
Als je het eens in de zoveel tijd doet is het gewoon leuker en specialer.
Net alsof je lke week naar disneyland zou gaan, dan is er na een maan ook geen donder meer aan toch?

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Intoxicated zei:
Als je het eens in de zoveel tijd doet is het gewoon leuker en specialer.
Net alsof je lke week naar disneyland zou gaan, dan is er na een maan ook geen donder meer aan toch?

heb ge eigenlijk heel groot gelijk in met paddos had ik da ook maar k kan t gwn nie late omda zoveel te doen, tis echt zo extreem geweldig !! :grin:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik weet het, ik heb hetzelfde probleem...
ik denk dat ik al wel over de 9 weken zit, met af en toe uitzonderingen tussendoor. Is echt niet goed. Ik ga nu ook weer sowieso 3 weken zonder. Dan blijft het boeiend begrijp je.

Ceko

Belezen gebruiker
9 Weken achter elkaar?? Maar ik heb wel gehoord dat je aan paddo's heel snel gewend raakt en dat je bijvoorbeeld niet 4x per maand kan doen omdat het effect dan weg is, dat is met LSD dus niet zo?

matthijs

Badass junkie
LSD kan je na een weekje weer doen. Dan heb je wel weer de full blown effecten. Als je het 9 weken achter elkaar doet ligt dit waarschijnlijk wel wat anders.

flashkop

Bewuste gebruiker
Met lsd kan je ook meerdere dagen na elkaar blijven trippen, gewoon zorgen dat je niet uit je trip raakt.
Een maat van me heeft dit ondervonden sinds gisteren/vandaag, hij is al aan het trippen van nieuwjaar. :wave:

matthijs

Badass junkie
flashkop zei:
Met lsd kan je ook meerdere dagen na elkaar blijven trippen, gewoon zorgen dat je niet uit je trip raakt.
Een maat van me heeft dit ondervonden sinds gisteren/vandaag, hij is al aan het trippen van nieuwjaar. :wave:

Whahaha gewoon niet slapen hè :tongueout:

Ik heb normale shiva's, die zijn, als ik de dealer mag geloven, 100.

Jeller

Badass junkie
shiva's hier zijn toch altijd tegen de 200 denk ik :mrgreen:

en ik heb ook nog da vinci en die is iets rond 100

PsychedelicDreamzzz

Experimenterende gebruiker
kvin et idd ook wel kut vooral als je op festival bent
is wel een feit da je om te beginne al moet zien da je ni uit getript graakt voor je bijsteekt dus op festival mss best inees 5trips steeke :openmouth: :hearteyes:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik wil dit jaar naar een psytrance festival en dan lijkt me dat best klote inderdaad.. als je op de eerste dag gaat spacen kun je dat de rest van de dagen niet meer. ://

Jeller

Badass junkie
bwa da gaat wel hoor.. je kan ook elke dag een andere drug nemen hé..

vorig jaar op boom eerste dag wijn en hasj, 2de dag mdma, 3de dag paddo's en dag 4 en 5 LSD :wink:

Bovenaan