gevaarlijke pep

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik haal mijn pep altijd uit vertrouwde bron en meestal is dat +- 60% kwaliteits pep. Ik had hiervan nog een minimale hoeveelheid (50mg per persoon) en heb het dit weekend tot mezelf genomen.

Ik had wel zin naar meer en andere vrienden ook waarbij er besteld werd zonder het product te testen. Mijn ervaring samen met een andere vriend heb ik even gekopieerd van op PF toen er daar nog mensen actief waren. Ik ben ervaren met combis, heftig gebruik en misbruik maar deze nacht was een kleine hel. We verdenken het goedje op amfetamine en 4MA en bij vele anderen gaat dezelfde mening, de symptomen kwamen overduidelijk overeen maar dat blijft onduidelijk tot de resterende 200mg getest kan worden. Is het mogelijk om dit naar een testcentrum te brengen?

Ervaring:

""Vooral belangrijk als je het snuift voel je nix tot weinig enkel branderig waardoor je direct wil bijnemen en daar gaat het al redelijk fout. 200mg elk getopt. 2 uur later pas kwamen de ergste effecten opzetten, voor mij voelde het alsof al men serotonine er door ging, licht oogtrillen, matig tandgeknars, misselijk worden en evenwichtstoornissen opeenvolgend door helse hoofdpijn en temperatuursverhoging tot bijna over verhitting waarbij we telkens afkoeling moesten zoeken met water. Fruitsap of vitamine drank hielp nix gwn helemaal tripperig op de bank met af en toe de gedachte om een dokter te bellen, door onze kennis en zelfzorg hebben we ons goed kunnen afkoelen en die warmtevlagen te onderdrukken het gered. Ons hart ging tekeer alsof we grammen speed hadden binnen gegooid. Zoals beschreven online leek het net een overdosis speed.

Nu 12 u later van inname voel ik me veel geruster, een lichte druk op de borst maar niets vergeleken bij deze nacht. Er zat wel amfetamine in want ik heb nu nog altijd een speedgevoel en anders komt dat van de geteste amfetamine die ik ervoor gebruikt had (50mg). Zowiezo al iets gegeten maar normaal gaat het makkelijker.
Wat wiet en rustig op de bank zijn mijn redding nu.

4jaar geleden dat ik nog zo een kutervaring gehad heb dus mensen, TEST JE DRUGS AUB."

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Balen, maar dat is helaas het risico 'wat je loopt als je het niet vooraf laat testen.

Bekijk het positief, je had ook dood kunnen zijn. 200mg is ruim voldoende om te laten testen. FF inleveren, ben wel benieuwd of het vervuild was! Klinkt wel zo

Fool

Badass junkie
Ook niet zo heel slim om bij te blijven nemen als het niets doet, maar dat snap je zelf nu natuurlijk ook wel. Ben benieuwd naar je uitslag!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Balen, maar dat is helaas het risico 'wat je loopt als je het niet vooraf laat testen.

Bekijk het positief, je had ook dood kunnen zijn. 200mg is ruim voldoende om te laten testen. FF inleveren, ben wel benieuwd of het vervuild was! Klinkt wel zo

Inderdaad maar het was een impulsieve daad, niet besteld of getest, gewoon bij de snelste ophalen en gebruiken. Dit toont inderdaad nog es aan dat niet testen gevaar met zich meebrengt.

Ok ik laat het er deze week nog bezorgen. Hoelang zou ik dan ongeveer moeten wachten op een resultaat van poeder?

Fool zei:
Ook niet zo heel slim om bij te blijven nemen als het niets doet, maar dat snap je zelf nu natuurlijk ook wel. Ben benieuwd naar je uitslag!

Volledig gelijk in maar wij dachten dat we weer een of ander flauwe pep vast hadden met weinig amfe, nooit dit zien aankomen.

Nu 18.43 volgende dag heb ik nog altijd lichte hartkloppingen als ook al mijn andere vrienden, lichte steken in het lichaam en af en toe in de hartstreek, bij veel activiteit af en toe misselijk, ik val soms bijna in slaap waar ik zit kortom rust nodig en vitamines tot mezelf nemen zijn nu het beste denk ik...

Fool

Badass junkie
Vaak duurt de uitslag van het testcentrum zo tussen de 1-2 weken.

Zou een beetje regelmaat houden, goed slapen en lekker vast voedsel eten, trekt vanzelf weer weg. :wink:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ja ik ga binnen een half uur slapen en probeer zo goed mogelijk te eten. Ik ben redelijk neerslachtig maar mijn gedachtengang is nog altijd opgepept terwijl mijn lichaam volledig op zijn einde is.

Hopelijk weet ik het eind volgende week dan. Ik ben zeker dat caffeine ofzo mij niet tot dit punt zou gebracht hebben. En een rc met dergelijk serotogene effect gaat meestal duurder in prijsklasse dan een gram pep, lijkt me ook niet logisch. Laat maar komen de resultaten :confused:

Is het zo dat 4MA meer serotonine vrijlaat dan MDMA?

Fool

Badass junkie
Ik geloof niet dat 4-MA meer serotonine vrijlaat dan MDMA, maar een echte bron kan ik nu niet vinden. Een teveel aan serotonine is ook niet de enige verklaring voor de effecten die je merkte hoor, een agressieve stimulant kan precies hetzelfde veroorzaken.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Damn! Wat een kutverhaal. Beter voortaan laten testen ja. Denk eigenlijk dat je er met wat rust en goed eten binnen een paar dagen wel overheen bent :wink:

200mg is ook best veel natuurlijk hè, zou het niet gewoon zoals je zelf ook al opperde een speedoverdosis zijn geweest?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
MusicIsLife zei:
Damn! Wat een kutverhaal. Beter voortaan laten testen ja. Denk eigenlijk dat je er met wat rust en goed eten binnen een paar dagen wel overheen bent :wink:

200mg is ook best veel natuurlijk hè, zou het niet gewoon zoals je zelf ook al opperde een speedoverdosis zijn geweest?

Een overdosis van 200 mg, je praat hier niet tegen een onervaren jonkie van 16 jaar he Music :tearsofjoy: als het effectief speed was geweest dan had ik van 200mg een heel mooie heldere dag en nacht beleefd zoals ik dat al jaren ervaar en zou ik zelfs nog bijpakken. De dosis lag echt nog niet te hoog voor mij maar de effecten leken op een overdosis daarom dat 4MA onze eerste gedachte is en daar ga ik niet meer over speculeren maar wachten op test resultaten.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
200mg van goede kwaliteit pep ineens is ook een grote dosis en kan ook wel nare effecten veroorzaken...

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Als ik gewoonlijk pep haal dan ligt de kwaliteit altijd boven de 50 % met een maximum van 64/65% en daar jaag ik soms wel wat meer dan 200mg van weg, nooit problemen mee gehad maar ik kan begrijpen dat anderen hier wel lichamelijke problemen mee ondervinden...

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Heb je die pep laten testen in het lab? Ik zou wel benieuwd zijn naar de uitslag. En kan je vertellen uit welke omgeving deze pep kwam? Lijkt me wel belangrijk detail.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ikzelf ben belg uit west vlaanderen. De "pep" is binnengebracht door men goeie maatje die in nederland woont en ik weet volgende week de uitslag, mag bij telefoon aanwezig zijn dus geen gezeik ofzo, ikzelf ben heel benieuwd. Ik heb een aanslag gehad van je welste op mijn lichaam waar ik tot deze ochtend nog gevolgen aan had...

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik heb werkelijk een resultaat gehad om bij omver te vallen.

Op de volledige 200 mg die er afgegeven werd zat 20% amfetemine, 50% caffeine en 3% 4methylamfetamine.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Daar heb je een punt in en heb ik mij ook over nagevraagd. Het kleine percentage 4MA in combinatie met de aanwezige amfetamine (ook in ons lichaam, lees eerder 50mg goeie kwaliteit) kan al redelijk wat klachten veroorzaken, gooi er nog een mik caffeine bij en da versterkt alles nog wat. Ik heb ook maar een kleine sample kunnen wegbrengen aangezien het meeste in ons lichaam verdwenen is...

ooscaar

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
Daar heb je een punt in en heb ik mij ook over nagevraagd. Het kleine percentage 4MA in combinatie met de aanwezige amfetamine (ook in ons lichaam, lees eerder 50mg goeie kwaliteit) kan al redelijk wat klachten veroorzaken, gooi er nog een mik caffeine bij en da versterkt alles nog wat. Ik heb ook maar een kleine sample kunnen wegbrengen aangezien het meeste in ons lichaam verdwenen is...
Ja okay, maar een kleine sample zou geen probleem moeten zijn lijkt mij, anders zouden ze dit je wel in het testcentrum wel vertellen denk ik. Je zegt ook dat je wel vaker veel meer pep in een keer hebt weggesnoven. En 150 mg cafeïne is echt weinig. Vind het toch wel vreemd. :confused: Misschien toch de 4-MA (hoe weinig het ook was) in combinatie met de speed inderdaad en het zal ook wel gewoon niet goed zijn gevallen bij jullie. Jij en je vrienden zullen ook wel verbaasd zijn lijkt me!

Fool

Badass junkie
Denk dat zodra de sfeer er eenmaal naar staat(geen 60%-effect merken terwijl je het verwacht) er wel iets gemompel komt en dat meer effecten kan opleveren. :wink:

Bovenaan