Geen energyboost na speed

JackAss69

Bewuste gebruiker
Hallo,

De eerste keren dat ik speed heb gebruikt kreeg ik een enorme energieboost. Als ik om 15:00 nog een nakkie nam was ik de hele nacht nog wakker. Maar de laatste tijd krijg ik niet zoveel lichamelijke energie meer van pep. Terwijl er wel een aantal maanden tussen hebben gezeten toen ik nog wel een energyboost kreeg. Wat is hier de oorzaak van? Ik heb bij 2 verschillende dealers pep gehaald waarvan een kameraad die regelmatig speed gebruikt.

Ik hoor het graag.

Manu76

Badass junkie
Ik weet niet zeker of het klopt, maar je zit toch iedere dag aan een stimulant? Gebruikte je voorheen ook zoveel? Je was nog niet bijgekomen van vanalles en zat alweer aan volgende en nu weer een andere Stim? Misschien drink je tegenwoordig ook meer caffeïne en krijg je nicotine binnen? Misschien, maar ik denk dat dat een uitleg zou kunnen zijn.

JackAss69

Bewuste gebruiker
Ik weet niet zeker of het klopt, maar je zit toch iedere dag aan een stimulant? Gebruikte je voorheen ook zoveel? Je was nog niet bijgekomen van vanalles en zat alweer aan volgende en nu weer een andere Stim? Misschien drink je tegenwoordig ook meer caffeïne en krijg je nicotine binnen? Misschien, maar ik denk dat dat een uitleg zou kunnen zijn.
Ik gebruik nu weleens een stim inderdaad. Maar ik gebruikte niet veel toen ik nog energie kreeg van pep. En ook niet toen ik geen energieboost meer kreeg. Ik dronk wel veel koffie. Misschien was dat het?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Misschien eens jouw speed laten testen. Als de kwaliteit goed zit minder stimulanten nemen met regelmaat. Goeie pep zou gewoon goed moeten vallen en daar krijg je gewoon lekker energie van.

JackAss69

Bewuste gebruiker
Misschien eens jouw speed laten testen. Als de kwaliteit goed zit minder stimulanten nemen met regelmaat. Goeie pep zou gewoon goed moeten vallen en daar krijg je gewoon lekker energie van.
Ik moet op de tijdstippen dat de drugtest service in de buurt open is werken...

JackAss69

Bewuste gebruiker
Uurtje vroeger stoppen, half dagje verlof nemen. Regel iets, dan heb je zekerheid en kan je voor jezelf uitmaken of het aan de kwaliteit ligt of aan jezelf en jouw stimulanten gebruik.
Vrij vragen om drugs te laten testen? Dat word hem niet ghehe. Ik zal eens pep bij een andere dealer halen. Als ik nog geen energieboost krijg ligt het aan de mate waarin ik stims gebruik.

Pep moet je ALTIJD testen, in mijn mening. Statistisch een van de meest vervuilde drugs. Dus al heb je het van 10 dealers gehaald. Gok ik nog steeds dat niet 1 schoon is. Dan is het hele effect ook anders. Dus waarom niet: denk omdat het troep was helaas. Of je hebt hoge tolerantie maar zelfs dan zou je het wel moeten voelen.

SG

Coke Spook

Bewuste gebruiker
Lol, altijd laten testen?
En wat voor slechte additieven zateni n je speed dan buiten de standaard??
10 dealers ?

Volgens mij weet je dr vrij weinig van, bel me als jouw speed boven de 70% zuiverheid is lol

Het gaat erom dat je 0 additieven wil. Niet 1. Dus ik gebruik niks anders dan puur. Anders hoef ik het niet. Dus ja:, ik laat alles testen. En dan haal ik een batch. Het hoogste wat ik heb gehaald ik de test is 74, wat niet kan, het laagste 30% ofzo. Nu heb ik 66. Dat is prima. Zitten 0 andere additieven in. En ben 4fma van alles tegengekomen: you never know.

Los daarvan haat ik de bijwerkingen van caf e.d. . Dat vertroebeld het mooie schone speedeffect. Ik ben dan wel echt een purist. Of puur, of niet. En een infrarood test duurt 5 min. Is toch niet zoveel moeite ?

Maar laten we maar neit bellen haha want dat overtreedt forumregels.

Groet,

SG

Laatst bewerkt:
Lol, altijd laten testen?
En wat voor slechte additieven zateni n je speed dan buiten de standaard??
10 dealers ?

Volgens mij weet je dr vrij weinig van, bel me als jouw speed boven de 70% zuiverheid is lol
Statistisch is de kans dat je schoon spul krijgt vrij klein, zelfs al koop je het van 10 verschillende dealers. In andere woorden: je wil het juist testen want de kans is hoog dat het vervuild is. Kan ook yolo gaan natuurlijk maar dat een ander verhaal.

Wat ik wil zeggen is tenzij je iemand kent die bij de bron zit of diep in het illegale circuit is het lastig om schone pep te vinden. Ze zijn er vast: maar hoe weet je het anders dan met een test. Heb mensen pure laten proberen en ze vonden het minder goed dan hun caffeine speed. Dat is omdat ze nog nooit pure hebben gehad.

Maar is just my two cents. Ben een speed en puriteitsfanaticus. Zou in elk geval nooit aannemen dat iemand niet weet waar hij het over heeft (ook niet het tegenovergestelde though). Maar ik zie geen reden om niet altijd te testen. Misschien heb ik het geluk dat er veel testpunten in de buurt zitten bij mij.

Groet,

SG

Ik zag hier overigens een soortgelijke vraag. Daar staan ook veel dingen die relevant kunnen zijn in de comments van DF: De Goeie ouwe speed !! | DrugsForum

Coke Spook

Bewuste gebruiker
Pure speed in poedervorm?
Kijk weetje wat is, er wordt hier zovaak gepost over ik heb pure amfetamine/speed 73% zuiver blablabla en je bent eind gebruiker van t product.
De meest zuivere amfetamine, is als het wordt afgedraaid in een vloeibare vorm. Amfetamine olie noem je dat. Zo is het product op zijn zuiverst maar nog geen eind product wat er in onze neus verdwijnd lol.. dit wordt dan bewerkt met zouten en zuren zodat het uitgehard in pasta vorm overblijft. Amfetamine pasta...
Theoretisch is het dan 73% zuiver. Dit wordt uiteindelijk jouw speed.
Meestal worden door elke schakel in handel dingen toegevoegd om meer volume te maken. Het bekende cafeine verhaal, vaak stoffen die moleculair dichtbij amfetamine liggen , afvalproducten, restandjes van ander product. Daarom zal ik je vertellen dat 73% zuivere speed onzin is in t eind product wat jij als gebruiker krijgt.. Al die test services en thuis testjes hebben allemaal een ruime fout marge 15-20% afwijking.... nou trek dat van je 73% zuivere speed af en je hebt je daadwerkelijke zuiverheid!
Dus pure speed is onzin....

De sterkte van je speed zit em ook in de verhouding links om en rechts afgedraaid. Meestal is t mixje van beide...

• Like
Waarderingen: Jeye

Jeye

Experimenterende gebruiker
Pure speed in poedervorm?
Kijk weetje wat is, er wordt hier zovaak gepost over ik heb pure amfetamine/speed 73% zuiver blablabla en je bent eind gebruiker van t product.
De meest zuivere amfetamine, is als het wordt afgedraaid in een vloeibare vorm. Amfetamine olie noem je dat. Zo is het product op zijn zuiverst maar nog geen eind product wat er in onze neus verdwijnd lol.. dit wordt dan bewerkt met zouten en zuren zodat het uitgehard in pasta vorm overblijft. Amfetamine pasta...
Theoretisch is het dan 73% zuiver. Dit wordt uiteindelijk jouw speed.
Meestal worden door elke schakel in handel dingen toegevoegd om meer volume te maken. Het bekende cafeine verhaal, vaak stoffen die moleculair dichtbij amfetamine liggen , afvalproducten, restandjes van ander product. Daarom zal ik je vertellen dat 73% zuivere speed onzin is in t eind product wat jij als gebruiker krijgt.. Al die test services en thuis testjes hebben allemaal een ruime fout marge 15-20% afwijking.... nou trek dat van je 73% zuivere speed af en je hebt je daadwerkelijke zuiverheid!
Dus pure speed is onzin....

De sterkte van je speed zit em ook in de verhouding links om en rechts afgedraaid. Meestal is t mixje van beide...
klopt idd 15-20% afwijking ook goed uitgelegd

Bovenaan