GBL 99.95%

Anathema

Belezen gebruiker
Frisko zei:
hou u der vanaf kerel,het is het nie waard.
geloof mij!!!!!!!! :rolleyes:

Uh, dame.. is dat ook goed :wink:

In iedergeval, wat is de reden waarom jij zegt dat het niet waar is..
Daar ben ik erg benieuwd naar! :)

ukipuki

Experimenterende gebruiker
GBL ga je niet echt halen voor eigen gebruik é....
Heb zelf net 4 maanden binnen gezeten voor dit...
Dus denk eerst maar eens na met wat je bezig bent en of je die risico's wel wilt nemen om ooit huiszoeking te krijgen en als ze bij dan nog eens iets vinden zo als gbl dan wordt je al verdacht van het aanmaken van...
Net zo als ik, bij mij klopte dit nu wel... en hebben ze ook inderdaad nog wat gevonden...

Even hier tussen door, op 7 maart heeft iemand nog 36 maanden effectief gekregen voor het verhandelen van ghb.
Dus denk eerst goed na voor dat je er mee begint!

Anathema

Belezen gebruiker
Bedankt voor je reactie..

Ik denk dat het ook wel goed is dat je dit bericht post, voordat er mensen zijn die klakkeloos GBL bestellen via internetsites..
Ik heb zelf ook gelezen dat de instanties die het aanbieden ook een plicht hebben om dit te melden.. dus er was me al iets van duidelijk..

BoriZ

Newbie
Als je gewoon niet meer dan een halve liter eens in de maand besteld ljikt het me sterk dat je al snel verdacht wordt van ghb handel hoor. Ik denk dat de smeris wel wat beters te doen heeft dan zulke kleine bestellingen traceren.

Je moet natuurlijk geen liters per maand bestellen ofzo.

Correct me if i'm wrong!

Crusher

Experimenterende gebruiker
lijkt me inderdaad waar want vaak met sommige drugs word kleine hoeveelheden getolereerd zonder vervolgingen ook als is het bijv ghb

Bovenaan