FRANS BAUER IS DE MAN !

Frans BauwaH vind ik..

• Vet strak te vet gaaf!

Stemmen: 11 17,7%
  • Daar veeg ik mijn anus nog niet eens aan af !?

Stemmen: 51 82,3%

• Totaal aantal stemmers
    62

shokora

Wijs gebruiker
Als je met 'de man' bedoelt, de man die van mij door de shredder gehaald mag worden met zijn volksmuziek van ongelofelijk trieste kwaliteit. Dan ja, hij is de man :)

azgaza

Badass junkie
Het is gewoon zo vreselijk dat het bijna grappig is, met de nadruk op bijna, net niet, maar wel bijna.

Solidius

Badass junkie
En het ergste is dat zoveel mensen zijn CD's kopen / concerten bezoeken dat 'het' een commercieel succes is. Dat is nou typisch een van de dingen die ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen.

dfssdfde

Badass junkie
Frans Bauer is net zoals Steven Seagal... zo zielig dat het net wel/ net niet grappig is... Maar nuchter? Nooit!

shokora

Wijs gebruiker
Dat is redelijk simpel. Een groot deel van de samenleving is verstandelijk gehandicapt. Iets wat zich manifesteert in, frans bauer, de telegraaf, sbs6, britney spears etc etc

Ivoos zei:
Frans Bauer is net zoals Steven Seagal... zo zielig dat het net wel/ net niet grappig is... Maar nuchter? Nooit!

Niet fokken met Steven Seagal! Hij is mijn favoriete slechte acteur.

dfssdfde

Badass junkie
shokora zei:
Dat is redelijk simpel. Een groot deel van de samenleving is verstandelijk gehandicapt. Iets wat zich manifesteert in, frans bauer, de telegraaf, sbs6, britney spears etc etc
Exactly.

shokora zei:
Ivoos zei:

And yet again, exactly.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Van Frans Bauer moet ik altijd een beetje kotsen in mijn mond.......

Hihihi, toen Tyler nog bij de thuiszorg werkte had hij ooit eens van een oud vrouwtje een dvd gekregen met allemaal muziek en interviews van Frans Bauer. Gingen we die tijdens een paddotrip kijken, hilaaaaaaaaaarisch!!!!

Hans

Wijs gebruiker

En de koning van het hele gebeuren

hannus

Bewuste gebruiker
FRANS BAUER!!! de man... als je dit serieus meen ga AUB meteen je mond spoelen met iets heel vies, verzin zelf maar wat.

Zelf schijt ik een hele grote hoop op die nederlands talige bagger.

zomertje39

Experimenterende gebruiker
Re:

De slimste definitie ooit.........gefeliciteer.......

shokora zei:

Ivoos zei:

PurpleFlower

Belezen gebruiker
Ik vind hem als persoon best lief (en naief, maar dat is ook leuk), maar zijn muziek .. NEEN. Dat komt hier echt het huis niet binnen.

K.nurft

Nu de het nog kan:
ga eens met paddo's op naar een Frans Bauer-concert, succes verzekerd

Gemini

Badass junkie
Ik krijg een anusimkrimping van Frans Bauer.

Gisteren was ik op een bruiloft, waar ze opzich leuke dansnummers draaiden.
Paradise by the dashboard light, You're the one that I want, Proud mary, Great Balls Of Fire.. leuke bruiloftliedjes waar je ook leuk op kunt dansen samen met je moeder.
Tot ze Frans Bauer draaiden, ik en m'n moeder gaan v/d dansvloer af en alle mensen die je de hele avond nog niet hebt zien bewegen gaan plots de polonaise lopen!
Zulke dingen kijk ik hoofdschuddend en met lede ogen toe. Ik weet dat smaken verschillen, maar toch kan ik hier erg droevig van worden.

K.nurft

Immo zei:
K.nurft zei:
Nu de het nog kan:
ga eens met paddo's op naar een Frans Bauer-concert, succes verzekerd

Nou lijkt mij niets. :rolleyes:
Niet? Beetje openstaan voor nieuwe invloeden kan geen kwaad
De emoties van het levenslied en de zoetgevooisde stem van Frans snijden in een paddotrip tot het diepst van je ziel :wink:

K.nurft

Hoe meesterlijk Frans Bauer ook is, hij mag de veters nog niet eens strikken van deze held:

Tripper

Wijs gebruiker
Niks mis met Frans. Hij vermaakt de oudjes. Goeie vrolijke vent. Paar leuke vrolijke plaatjes. Ik zou wel eens een DMT wille roken met Fransie.

Bovenaan