• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

FOUTJE BEDANKT!!!!!!!!!!!

ik kom uit me werk spreek af met een jongen voor wat ketamine 4 fmp en hasj olie nog beetje wazig van het jointje en de biertjes op de werk denk ik een lijntje ketamine te bereiden ik weeg 120 milligram af op me net nieuwe weegschaal ik vind het een beetje vreemd want me ``KETAMINE`` ja tussen aanhalingstekens zitte harde brokjes tussen k vergruis ze met een pasje en bereid een heerlijk lijntje k deel hem door 2 1 voor elk neus gatje eerst me linkse k jas hem vol daarna gelijk me rechtse en k voel een ontiegelijk snijdende pijn in me neus op dat moment realiseer k me woow dit is geen keta gelijk schiet een topic door me hoofd van een jongen die 4 fmp had gesnoven en het reten veel zeer deed ik heb dus met me wazige kop een flinke lijn 4 fmp gesnoven en ik voel me reten reten fucking heerlijk goed zo strak zo helder zo rustig te gelijkertijd ik heb nog nooit speed gedaan ma heb gelezen dat dit net niet genoeg speed is en net niet genoeg dex dan komt er dus op neer dat die andere 2 middelen heerlijk zijn ma dit is tot nu voor mij lekker genoeg ik houd het hier bij wat een geweldig middel is dit ik raad het iedereen aan en dit topic gaat nergens over en is veels te lang ma ik moet het even kwijt terwijl me neus hevig aan het bloeden is op dit moment en me ouders beneden zitte en ik me god niet weet hoe k zo rete strak me huis uit gaat komen me avond kan niet meer stuk en morgen avond timewarp in rotterdam met me nieuwe grote vriend 4 fmp veel plezier vanavond allemaal space hem dood ik doe het zeker later!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rockband: :rockband: :rockband: :grin: :grin: :grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ben nou niet echt bepaald onder de indruk van dit tripreport en ben op de helft gestopt met lezen. Te onsamenhangend, chaotische schrijfstijl, sorry maar dit vind ik gewoon geen tripreport.

Ceko

Belezen gebruiker
hasjkikker zei:
ik voel me reten reten fucking heerlijk goed zo strak zo helder zo rustig te gelijkertijd
Nou zo rustig kom je niet over...

hasjkikker zei:
ik houd het hier bij wat een geweldig middel is dit ik raad het iedereen aan en dit topic gaat nergens over en is veels te lang ma ik moet het even kwijt terwijl me neus hevig aan het bloeden is op dit moment en me ouders beneden zitte

Lekker hoor, vooral zo doorgaan... :wave:

TrippyShit

Badass junkie
Er staat al helemaal in het begin dat hij zijn ketamine wou uittesten en perongeluk 120mg 4-fmp wegsnoof. Normaal zou hij dat zowiezo al niet snuiven (ik een vriend van me). Het was dus een foutje, anders zou hij toch niet zoiets korts posten wat niet echt op een tripreport lijkt. Dat doet ie om zn verhaal even te vertellen. Dus houd je bijdehante stomme opmerkingen maar gewoon bij je als je niet weet waar het over gaat..

Ceko

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Dus houd je bijdehante stomme opmerkingen maar gewoon bij je als je niet weet waar het over gaat..
Hoezo weet ik niet waar het over gaat? Als deze tripreport zoals jij zegt per ongeluk is gegaan, en het dus eigenlijk helemaal niet aan te raden is om die zooi weg te snuiven (in tegenstelling tot de reclame die hasjkikker maakt), waarom komt ie er dan niet even op terug maar laat ie dit tripreport dan gewoon staan?

Ik snap trouwens sowieso niet hoe je per ongeluk iets anders kan opsnuiven dan de bedoeling was... moet gelijk aan Pulp Fiction denken.

Laat de topic starter zelf maar eens reageren ipv je vriendje de hele tijd te verdedigen.

TrippyShit

Badass junkie
Gast, je had gelijk. 4-fmp IS bomming. De shit! Heerlijk is het. Aanrader voor iedereen die van partydrugs houd. Voor ietsie meer informatie kan je het topic bij drugs bekijken..

Funky Monkey

Badass junkie
120mg 4-FMP snuiven is wel vrij veel :beer: Het brandende gevoel viel wel mee toch? Ook het citroen achtige na smaakje als het naar beneden druipt is niet verkeerd :beer:

4-FMP snuiven is echter nog slechter voor je neus dan pep of coke snuiven, dus beter doe je het vanaf nu bommen :mrgreen:

Bovenaan