Fluoroamfetamines en speekseltst/bloedtest

4F&G gaat Adam dagen mee

Experimenterende gebruiker
Beste leden,

Ik vraag me af of gefloureerde chemicals aantoonbaar zijn in je speeksel bij een speekseltest van de politie. Het blijven uiteraard wel amfetamines maar in een andere moleculen samenstelling.

Heeft iemand enig idee of ervaring hoe dit uit zou kunnen pakken?

Alvast bedankt!

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Ik weet het niet 100% zeker maar je kan/moet er vanuit gaan dat de meeste gefluoriseerde amfetamines en ook cathinones positief uitslaan op amfetamine in zo'n speeksel test.
Als je dan mee mag naar het bureau voor bloedonderzoek komt het sowieso wel boven water

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Ik weet het niet 100% zeker maar je kan/moet er vanuit gaan dat de meeste gefluoriseerde amfetamines en ook cathinones positief uitslaan op amfetamine in zo'n speeksel test.
Als je dan mee mag naar het bureau voor bloedonderzoek komt het sowieso wel boven water

Ik sluit me hierbij aan. Zou er vanuit gaan dat het positief aanslaat op amfetamine. Daarbij vrees ik dat je dus van plan bent te rijden met middelen op of dit al gedaan hebt, gezien je je dit afvraagt?

Is natuurlijk een aanname van mij, maar doet het aub niet..

Laatst bewerkt:

De Zandman

DF-koning
Er zijn een heleboel rc's die dermate zwaar aanpakken, dat je beslist niet verantwoord kunt autorijden. Heel veel.
Je moet niet onder invloed rijden. Ik zeg het wellicht tot vervelens toe, ik weet het.
Maar het zal je overkomen, aangereden door iemand die onder invloed was.
Daar word je vast net zoals ik niet vrolijk van op zijn zachtst gezegd....

Dirkdirk

DF-koning
Ik weet het niet 100% zeker
Yes! Professor Bob weet iets niet 100% zeker.

Maar zonder geintjes, ik weet vrijwel zeker dat fluoramphetamines en cathinones gewoon als positief testen op amphetamine. Maar wat ik wel denk, en pin me er niet op vast, is dat het streepje (ik neem aan dat het zo'n soort test is) bij de ene dikker al de ander is.

Of was zo'n test juist dat als er géén streepje kwam dat je wél gebruikt had?

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Yes! Professor Bob weet iets niet 100% zeker.

Maar zonder geintjes, ik weet vrijwel zeker dat fluoramphetamines en cathinones gewoon als positief testen op amphetamine. Maar wat ik wel denk, en pin me er niet op vast, is dat het streepje (ik neem aan dat het zo'n soort test is) bij de ene dikker al de ander is.

Of was zo'n test juist dat als er géén streepje kwam dat je wél gebruikt had?

Die van nu tonen een streepje, bij de oude was het andersom inderdaad.

Ik denk dat het per RC zal verschillen en dan natuurlijk ook nog hoe lang elke stof aantoonbaar zal zijn in je speeksel, dus er valt weinig over te zeggen denk ik.

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Die van nu tonen een streepje, bij de oude was het andersom inderdaad.

Ik denk dat het per RC zal verschillen en dan natuurlijk ook nog hoe lang elke stof aantoonbaar zal zijn in je speeksel, dus er valt weinig over te zeggen denk ik.
Nee er valt best een hoop over te zeggen. Vooral omdat veel upper RC's enkel een kleine aanpassing zijn van amfetamine en er van de populairdere al bekend is dat ze op testen aanslaan.

Daarom zeggen we dat je er het beste vanuit kan gaan dat het vergelijkbaar is met amfetamine omdat dat in de meeste gevallen zo zal zijn

FerdFatoehaus

Badass junkie
Beste leden,

Ik vraag me af of gefloureerde chemicals aantoonbaar zijn in je speeksel bij een speekseltest van de politie. Het blijven uiteraard wel amfetamines maar in een andere moleculen samenstelling.

Heeft iemand enig idee of ervaring hoe dit uit zou kunnen pakken?

Alvast bedankt!
Slecht want rijdeb onder invloed is voor sukkels.

Bovenaan