First time (no effect at all)

zazzoo

Bewuste gebruiker
Ok: onlangs van een vriendin/collega van me 5 pillen gekregen, ze had er 150 dus tja :)
Heb voor alle duidelijkheid nog nooit xtc genomen, maar dit slaat echt alles, ik heb mensen zien gaan dit weekend op 1 van mijn pillen, nu dacht ik (uit verveling en wie weet levert het nog iets muzikaals op) ben muzikant "denk ik". Ik dacht zo'n 3 uur geleden "ach we gooien der eens een halfje in en zien wel", 3kwartier later niks effect "dan kan dat andere halfje der ook wel bij"
nog niks 2 pillen later nog niks, heb er nu nog 1 over maar ik vrees er een beetje voor.
Ik ben wel ietsje actiever "denk ik" maar heb dan ook de hele dag in m'n nest gelegen en kan ietsje beter muziek appreciëren "denk ik"

Kan het zijn omdat het m'n eerste keer is, of was dat enkel zo bij weed.
Kom niet af met "het zijn gewoon slechte pillen", ze zijn mooi getest.

underworld

Wijs gebruiker
probeer het nog een keer mischien? mischien helpt het als je er niet meer zo op focussed, dat je er opeens door verrast wordt.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb je ze zelf laten testen?? Als ze "mooi getest" zijn, dan zou je ook echt wel wat moeten voelen hoor! Zeker als je er nu inmiddels al 3 van in je mik hebt zitten... :openmouth: Maar misschien komt het nog, je schrijft er niet bij hoe lang geleden het is dat je die andere twee genomen hebt.

Wacky

Badass junkie
Het kan rustig 2 uur duren voor ze werken.

Als 3 goede pillen echt niet werken, dan zie ik maar een paar mogelijkheden:
-je hebt ze naast je mond gegooid en ze toch niet op gegeten.
-Je bent een alien.
-Ze zijn toch niet zo goed en getest als je dacht.

Echt hoor, 3 pillen werken, geen gelul, heeft nix te maken met focussen ofzo. Het effect is echt sterk genoeg dat je niet hoeft te twijfelen of het echt is of placebo ofzo. Het zal dus wel geen 2 uur geleden zijn dat je ze hebt genomen, en strax sta je te stuiteren omdat je veel te snel hebt bijgepakt.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Ik kom wel met 'Zijn slechte pillen'...

Geloof ons hier: Als er >50mg MDMA in een pil zit (wat opzich al niet veel is) dan had je het bij 2, en al helemaal bij 3 zeker moeten voelen.

Als je alleen een Marquis test hebt gedaan dan weet je nog niks. Ik had laatst ook pillen die mooi donker blauw/paars werden, maar het lab toonde aan waarom ik na 2 hele (in 2 uur tijd) nog niks voelde:
Zat maar 30mg MDMA in en 18mg MDEA...

afraidtech

Bewuste gebruiker
je kunt toch ook gewoon minder gevoelig zijn voor mdma?

tijdje terug heb ik een topic geopend waarin ik aangaf dat als ik 500mg mephedrone in mijn vriendin stop zij daar ook zeer weinig van voelt en dit in de meest ideale omstandigheden.
op pillen reageerd zij ook veel minder heftig dan mij.

heb je misschien bepaalde medicijnen gebruikt ivm kruistolerantie?

Soma

Bewuste gebruiker
Dan kan het toch wel aan die AD liggen, ja. Ik weet niet wat je slikt, maar bij sommige AD-slikkers werkt XTC gewoon helemaal niet. Het is trouwens erg gevaarlijk, je had een serotoninevergiftiging kunnen krijgen.

pawelonius

Belezen gebruiker
is MDMA niet sowieso al een heel slecht idee voor mensen met epilepsie? ik bedoel, je kent je eigen ziekte toch wel?

Bovenaan