Waterdreams
Newbie
Hey allemaal,
In mijn nieuwsgierigheid naar de verboden chemische vruchten en verhalen van mensen, vrienden en verhalen hier op dit forum besloot ik toch een paar keer wat te proberen.
Ik heb een vrij ongeschonden leventje ... geen alcohol voor mij of drugs ben geen stapper, wel een succesvolle baan auto en alles eigenlijk wel ... maar toch stiekem jaloers naar verhalen van vrienden die de foute dingen wel doen dealen, gebruiken enz.
Een keertje wat regelen voor een vriend van me die naar een mega party ging en op stel en sprong wat nodig had en of ik iemand wist ... nouja is niet echt me ding maar okey... dit was mijn moment ik had ook maar een paar xtc pilletjes voor mezelf besteld hij blij ik blij... waren witte met een ankertje erop laten testen en kwamen uit op 110mg volgens mij.. de tester was er erg over te spreken ...
Omdat ik redelijk zwaar ben en veel train dacht ik eerst maar eens met een halfe te beginnen voor mijn gevoel ben ik redelijk nuchter dus zal de uitwerking wel meevallen .... dacht ik.. Was op een vrijdag avond en mijn vriendin ging vroeg naar bed omdat ze de volgende dag er al vroeg uit moest dus ik bleef beneden tv kijken ... pil ingenomen en gebeurde maar niks en voelde iets lichts maar niks bijzonders nog even getwijfeld om andere helft te nemen .. nee toch maar niet, nog even naar de keuken wat drinken en ineens BAM ... wow dus dit is xtc ...dammmm wat lekker werd een beetje vaag bewegen zo lekker ... dat gevoel ... ooh men ..energie veel te veel ... voelde me goed en wel echt controleerbaar ik bedoel .. lopen, nadenken dingen doen ging goed .. meteen die andere helft erbij genomen ... echt eerst even heerlijk op de bank liggen koptelefoon op muziek aan ... vriendin mocht niet wakker worden he...
... oohh men wat een heerlijke trance ik hou van youtube .... die mooie meiden ... ehh.. ik werd serieus verliefd op een meisje van de reclame https://www.youtube.com/watch?v=Zw7y0a26a4U check ff de link dan begrijp je me ... zooo ik kon niet meer maar ... alleen beneden ... ?? Om mijn gevoel nog meer te volgen of hoe je dat ook wilt noemen ... Ik moest naar mijn vriendin vertellen hoeveel ik van haar hield echt waar... maar ik had ook zoveel zin.... kwam bij haar liggen en eerst gewoon liggen voelde me hart heel anders kloppen ... snel maar niet krachtig weet niet... niet echt normaal en haar aanraken zo lekker ... maar moest me zo normaal mogelijk gedragen .... ik heb echt de lekkerste sex gehad met haar volgens mij ..Als dit xtc is ..wow duurde wel wat langer met klaarkomen als normaal maar daar had ik geen problemen mee, merkte wel dat behoorlijk met me tanden op aan het bijten was ofzo kon het ook niet echt stoppen ja heel ff maar daarna ging het weer vanzelf ... toen we uitgeput waren...nouja zei dan ik niet ... wilde ze alleen maar knuffelen en was zo lekker .... alleen de tijd ..er waren echt al een paar uurtjes voorbij gevlogen en ik voelde me zo warm en koud te gelijk even naar de wc en waterdrinken wat dorst man zoveel... later kwam ik weer bij haar liggen en ik kan me nog precies dat gevoel herinneren dat het uitwerkte.. dat was niet zoo soort suis in me hooft en dat stopte ineens en alles was weg ...
dat was echt zooo jammer... en de dagen erna .... drama...tenminste de zondag dan die was beetje suf en leeg en ... gewoon niet leuk
post morgen nog wel even waarom ik er nu al mee gestopt ben want moet nog weg zo weg
hoop dat er iemand beetje dezelfde ervaring mee heeft gemaakt want dit was wel echt leuk
In mijn nieuwsgierigheid naar de verboden chemische vruchten en verhalen van mensen, vrienden en verhalen hier op dit forum besloot ik toch een paar keer wat te proberen.
Ik heb een vrij ongeschonden leventje ... geen alcohol voor mij of drugs ben geen stapper, wel een succesvolle baan auto en alles eigenlijk wel ... maar toch stiekem jaloers naar verhalen van vrienden die de foute dingen wel doen dealen, gebruiken enz.
Een keertje wat regelen voor een vriend van me die naar een mega party ging en op stel en sprong wat nodig had en of ik iemand wist ... nouja is niet echt me ding maar okey... dit was mijn moment ik had ook maar een paar xtc pilletjes voor mezelf besteld hij blij ik blij... waren witte met een ankertje erop laten testen en kwamen uit op 110mg volgens mij.. de tester was er erg over te spreken ...
Omdat ik redelijk zwaar ben en veel train dacht ik eerst maar eens met een halfe te beginnen voor mijn gevoel ben ik redelijk nuchter dus zal de uitwerking wel meevallen .... dacht ik.. Was op een vrijdag avond en mijn vriendin ging vroeg naar bed omdat ze de volgende dag er al vroeg uit moest dus ik bleef beneden tv kijken ... pil ingenomen en gebeurde maar niks en voelde iets lichts maar niks bijzonders nog even getwijfeld om andere helft te nemen .. nee toch maar niet, nog even naar de keuken wat drinken en ineens BAM ... wow dus dit is xtc ...dammmm wat lekker werd een beetje vaag bewegen zo lekker ... dat gevoel ... ooh men ..energie veel te veel ... voelde me goed en wel echt controleerbaar ik bedoel .. lopen, nadenken dingen doen ging goed .. meteen die andere helft erbij genomen ... echt eerst even heerlijk op de bank liggen koptelefoon op muziek aan ... vriendin mocht niet wakker worden he...
... oohh men wat een heerlijke trance ik hou van youtube .... die mooie meiden ... ehh.. ik werd serieus verliefd op een meisje van de reclame https://www.youtube.com/watch?v=Zw7y0a26a4U check ff de link dan begrijp je me ... zooo ik kon niet meer maar ... alleen beneden ... ?? Om mijn gevoel nog meer te volgen of hoe je dat ook wilt noemen ... Ik moest naar mijn vriendin vertellen hoeveel ik van haar hield echt waar... maar ik had ook zoveel zin.... kwam bij haar liggen en eerst gewoon liggen voelde me hart heel anders kloppen ... snel maar niet krachtig weet niet... niet echt normaal en haar aanraken zo lekker ... maar moest me zo normaal mogelijk gedragen .... ik heb echt de lekkerste sex gehad met haar volgens mij ..Als dit xtc is ..wow duurde wel wat langer met klaarkomen als normaal maar daar had ik geen problemen mee, merkte wel dat behoorlijk met me tanden op aan het bijten was ofzo kon het ook niet echt stoppen ja heel ff maar daarna ging het weer vanzelf ... toen we uitgeput waren...nouja zei dan ik niet ... wilde ze alleen maar knuffelen en was zo lekker .... alleen de tijd ..er waren echt al een paar uurtjes voorbij gevlogen en ik voelde me zo warm en koud te gelijk even naar de wc en waterdrinken wat dorst man zoveel... later kwam ik weer bij haar liggen en ik kan me nog precies dat gevoel herinneren dat het uitwerkte.. dat was niet zoo soort suis in me hooft en dat stopte ineens en alles was weg ... post morgen nog wel even waarom ik er nu al mee gestopt ben want moet nog weg zo weg
hoop dat er iemand beetje dezelfde ervaring mee heeft gemaakt want dit was wel echt leuk