• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

First Post and Trip report plug S and Xan

Beste medelezers!
Ik lees al geruime tijd dit forum maar nog nooit eerder een account gemaakt.

Ik heb sinds vandaag een lekker weekje vrij en vond net tijdens het schoonmaken nog een kleine hoeveelheid lekkers.

200mg sp33d
2mg Alpralomam

Ik had al voren goed gegeten dus was me aan het bedenken, me hoe op dit te trakteren.
Heb een paar biertjes gedronken.
En heb besloten het maar eens te pluggen wat ik had nog nooit eerder probeerd had.

Alles mooi in een lauw water gecrunched.
En in een 5ml cc opgetrokken.
Rechterzijtje gaan liggen. Naar navel gericht en hem langzaam leeg gespoten.

Bedroefd bijna 😅🤣dat ik niks voelde en dacht dat ik iets verkeerd had gedaan😂.

We zijn nu 25minuten verder en dit voelt ontzettend waanzinnig goed.

Zeker iets wat ik niet vaker zal doen, want dit is te fijn haha.

Er staat een lekker muziekje op en ik ga verder schoonmaken en soms ff lekker relaxen en spacen op de bank of bed met mijn moodlights aan.

Sorry als dit een wazige eertste post is.
Maar deze ervaring moest ik even delen ✌🤣
Een fijne nacht allemaal en zal waarschijnlijk zo nu en dan wel eens wat hierin posten.

Play safe and enjoy life ✌💯🔥

Laatst bewerkt:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Schuin naar je endeldarm spuiten, 1cm diep en 1ml is genoeg. Hoe minder water hoe sneller het absorbeert. Je staat ook gewoon beter rechtop als je het doet.

Als je het na 20m pas voelt stak je te diep. Dan krijg je hetzelfde effect als snuiven. Pluggen voel je bijna instant als je het goed doet.

Maar speed en Alprazolam zijn beiden middelen die je niet moet pluggen. Speed is heel schadelijk voor je arm kontje.

Ondertussen door mn praatkicks. Een oud goede vriendin aansproken op app wat ik gedaan had, en door de ervaring die ik met gebruik en zij ook had. Zei zij dat ze het ook wel eens proberen.
Aan de ene kant zo'n goede vriendin die van alles recreatief op voorraad heeft.
Ik haar halvewegen tegenmoud komen lopen. Want verkeer.. noway hosey.

Eenmaal bij mij thuis haalt zij ook nog M cry4llen tevoorschijn.

Ik haar een schone uit verpakking 5ml gepakt. Alleen zij wou daar ook nog M doorheen.
Nou even goede vrienden. Dame weegt 60kg.
Dus heb niet meer dan 3mg M gemixed van de cocktail ipv plug.

Ikzelf weeg er 102 en heb toen 40mg(typo geem.40 bem wat relaxed maar 4mg, erbij gepakt op 1.5ml

Het begint ons beiden waanzinn9g.goed.in te.slaan.
En voelen ons compleet vredig en de warmte en liefde.em geen angst of paniek is heweldog.

Heb geprobeerd zo min mogelijkl spelfouten te malem.
Maar.die zal.ik.zeler corrigeren.

Slaap lekker iedereen 💞
Love will conqeur all 💞🔥💯

Laatst bewerkt:
Schuin naar je endeldarm spuiten, 1cm diep en 1ml is genoeg. Hoe minder water hoe sneller het absorbeert. Je staat ook gewoon beter rechtop als je het doet.

Als je het na 20m pas voelt stak je te diep. Dan krijg je hetzelfde effect als snuiven. Pluggen voel je bijna instant als je het goed doet.

Maar speed en Alprazolam zijn beiden middelen die je niet moet pluggen. Speed is heel schadelijk voor je arm kontje.
Thanks voor de tip man.
Zal hier zeker als er een volgende.keer mee rekeninghouden❤

Bovenaan