ether

alic

Newbie
hey
Ik heb al een paar keer eter gedaan en ik vond het best wel lekker trippen maar nu komt mijn vraag.
Is ether schadelijk als je het 1 of 2 keer doet ?
Kan iemand mij uit eigen ervaring hierover vertellen?
Thx

space scientist

Wijs gebruiker
ja het is schadelijk, ook al doe je het maar 1 keer. Maar het is niet zo schadelijk dat je je zorgen hoeft te maken :wink: zolang je het maar voor de ervaring hebt gebruikt, en niet van plan was het vaak te gaan doen

De jongen

Bewuste gebruiker
Ik denk toch dat er leukere dingen zijn dan ether. Tot de dag erna met een stinkbek rondlopen vind ik nu ook nie alles. En het is inderdaad vrij schadelijk.

Flameon

Badass junkie
Het inhaleren van ondere andere ehter kan schadelijk zijn voor allerlei organen. Vooral de lever heeft het zwaar te voorduren. In het ergste geval kun je er van stikken en je organen onherstelbaar beschadigen. Ook kun je hartritme stoornissen oplossen. Dit alles komt omdat je te weinig zuurstof binnen krijgt en teveel giftige stoffen. Pas dus op met ether, er zijn veel leukere dingen op de markt waar je ook goed van kan trippen!

J0rrit

Badass junkie
alic zei:
hey
Ik heb al een paar keer eter gedaan en ik vond het best wel lekker trippen maar nu komt mijn vraag.
Is ether schadelijk als je het 1 of 2 keer doet ?
Kan iemand mij uit eigen ervaring hierover vertellen?
Thx

Trippen van ether?

buzzrider

Wijs gebruiker
Kan iemand me meer vertellen over wat ether nou juist met je doet doet?
ik neem het sinds korte tijd in overweging, maar vind geen mensen die me hun ervaring kunnen vertellen. Ik heb al gezien op google enzo maar dat zijn geen echte personen die het ook echt gedaan hebben

Flameon

Badass junkie
Ik heb er geen ervaring mee. Wel heb ik eens een tv programma gezien die hierover ging, wellicht dat youtube je dat filmpje kan laten zien.

Bij inademing van ether veroorzaakt het gedurende korte tijd een euforie. Het lijkt op dronkenschap met lallende spraak en evenwichtstoornissen.

Peterblaat

Experimenterende gebruiker
ik heb het één keer gedaan, maar wat mensen al eerder zeiden: er zijn veel lekkerdere spulletjes op de markt.
Ik merkte naast een soort verdoving (beetje gevoel alsof je voelt aankomen dat je out gaat gaan) niet erg veel... beetje lacherig, dat wel, maar dat kan ook van de situatie zijn geweest (tussenuur, geen doek bij ons, alleen maar een potje ether, dus dan maar mijn shirt... stond ik daar met vrieskou in m'n blote bastxD en later met een stink-shirt door de school)...

PS: jah ik weet het, we waren kansloos bezig...

Bovenaan