• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ervaringen XTC

mbodenaar

Newbie
Goedenavond,

Ik ben een jongen van 18 jaar oud, 179 CM en ik weeg 72 KG.

Zoals jullie misschien al van de titel aflezen wil ik graag mijn ervaringen delen die ik met XTC heb gehad. Ik had nog geen enkele ervaringen met drugs. Ik heb nog nooit gerookt, geblowd en nooit in aanraking geweest met andere drugssoorten.

Een vriend van mij had op een feest voor het eerst XTC geprobeerd. Hij vertelde mij dat het een ongelooflijke ervaring was en dat het niet te beschrijven was hoe het voelde. Hij zei dat hij de nacht van zijn leven heeft gehad. Dat heeft mij nieuwsgierig gemaakt en ik ben wat informatie op gaan zoeken over XTC. Het leek mij ook wel vet om een keer te proberen, maar ik was erg bang dat ik er slecht op zou gaan omdat ik natuurlijk ook allemaal verhalen had gelezen over mensen die 'out' waren gegaan op xtc. ik twijfelde heel erg. Op een dag, hadden we kaarten besteld voor een groot strandfestival met bekende DJ's en een hele dikke line-up. Mijn vriend zei dat het de ideale gelegenheid was om voor het eerst XTC te nemen. We gingen met zn 4en, waarvan 2 al enige ervaringen hadden met XTC. Mijn andere vriend en ik nog niet. Ik was van plan om te gebruiken maar mijn andere vriend zou nooit XTC gebruiken, dus we hebben hem ook niet aangeboden of wat dan ook.

We waren een beetje laat aangekomen op het festival (het festival duurde van 12:00 tot 22:00). Om 16:00 waren we op het festival aangekomen. Eerst een beetje rondgekeken, en daarna was toch echt het moment daar. Superzenuwachtig ging ik de wc in. Mijn andere 2 vrienden hadden inmiddels al een kwartje genomen, maar nu was toch echt het moment aan mij. Op het moment toen ik het kwartje wou slikken, ging er heel veel door me heen. Wat als het fout gaat? Wat als het heel verkeerd valt? Ik trilde volledig maar ik besloot het kwartje te nemen. Ik ben naar mijn vrienden gegaan en verteld dat ik het kwartje had genomen. Mijn vrienden stelden me gerust, en zeiden dat ik gewoon lekker los moest gaan en dat ik het op me af moest laten komen. We besloten om naar mainstage te gaan en lekker los te gaan. Na een halfuur voelde 1 van mijn vrienden hem al opkomen, hij leek blij en ging lekker los. Echter voelde ik zelfs nog niks. Even later voelde mijn andere vriend het kwartje opkomen. Ze vroegen hoe ik me voelde, ik zei dat ik me doodnormaal voelde. Na een uur en een kwartier voelde ik nog steeds niets. Mijn vrienden namen me mee naar de wc en duwde nog een kwartje in m'n hand. Net op het moment dat ik het kwartje wou nemen, voelde ik iets opkomen. Het kwam vanuit mijn benen leek het wel, en het voelde fantastisch. 'IK VOEL HET, IK VOEL HET!' schreeuwde ik van blijdschap. Juist op dat moment werd het nummer 'Animals' (wie kent hem niet :tongueout:) gedraaid en ik voelde me op dat moment zó gelukkig. Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld en ik begon te springen toen de beat kwam. Niks kon me meer gebeuren.

Inmiddels was het al 6 uur geweest en we gingen lekker los op La Fuente. Mijn vrienden die ook hadden gebruikt bleven maar vragen hoe het met me ging, ze waren zo behulpzaam en lief, haha. Gelukkig hadden we genoeg kauwgum mee want dat was wel nodig. Cola smaakte ook goddelijk. Volgens mijn vrienden trok ik een hele agressieve bek, terwijl er alleen maar liefde door me heen ging. ik moest ook beslist mijn zonnebril ophouden. Om 7 uur begonnen we een klein beetje uit te spacen en namen we met zn 3en nog iets meer dan een kwartje. Hij sloeg behoorlijk snel in en het ging weer lekker. We hebben ook totaal niet aan eten gedacht (behalve mijn vriend die aan het bier ging) en hadden totaal geen tijdsbesef. Opeens was het 21:00 en hadden we nog een uurtje om los te gaan. Om 22:00 gingen we weg en we waren al een aan het uitspacen. WAT EEN GEWELDIGE DAG EN WAT EEN VET FEEST!

Ik heb op die dag ook zoveel mensen leren kennen. Normaal gesproken zou ik nooit mensen aanspreken op een feest, maar op die dag sprak ik zowat iedereen aan die ik tegenkwam. Geweldig was het. Het feit dat je je ervaringen kan delen met iedereen en heerlijk kan praten met iedereen. Ik dacht dat ik in de hemel was, want zo voelt het ook. En zo kan ik nog even doorgaan, maar dat bespaar ik jullie :).

De dag daarna was ik alleen heel moe, voor de rest nergens last van, zelfs niet van een dip. Ik heb afgelopen vrijdag nog een keer gebruikt (weer 3 kwart) maar dan bij een vriend thuis. Ook dat was een geweldige ervaring. Je bent 1 met je vrienden en je voelt alleen maar liefde. De volgende keer dat ik ga gebruiken zal op een groot feest plaatsvinden volgende week zaterdag. Vanaf dan probeer ik er zo veel mogelijk tijd tussen te houden, dat ik het niet te vaak doe. Want dat is het gevaar natuurlijk. Het moet een uniek moment zijn waar je naar uit kijkt.

Zo, dit was mijn ervaring die ik heel graag met jullie deel. Ik heb dit zeker niet willen missen, en ik ga het ook zeker blijven doen (met mate). Ik hoop nog veel avonturen te beleven met xtc maar dat komt vast goed!

Met vriendelijke groet,

M

Bovenaan