Ervaring met coke verslaving?

Oké, ik heb geen zin om het hele verhaal uit te leggen, aangezien de meeste het niet zal intresseren. Maar het komt er op neer dat ik mijn eigen verhalen schrijf en strips teken - deze wil ik op een dag uitbrengen. Ik heb 2 personages die ervaring hebben met cocaïne. De één is verslaafd geweest en heeft in een kliniek gezeten. De ander ís verslaafd. Maar het probleem is, ík heb geen ervaring met cocaïne, verslavingen en/of drugs. Ik heb me hier alleen geregistreerd omdat ik drugs ten eerste een intressant onderwerp vind, en omdat ik meer over dit soort onderwerpen wil weten voor mijn verhalen. Daarom de vraag: wie heeft er ervaring met cocaïne? En dan bedoel ik verslavingen. Ik zou namelijk heel graag willen weten hoe het voelt om verlsaafd te zijn. Wat gaat er door je heen? Hoe vaak gebruik je coke in de week? Wat gebeurd er als je even geen coke neemt? Hoe beïnvloed coke je leven en familie en vrienden? En meerdere onderwerpen die aan te pas komen bij een verslaving. Ik snap natuurlijk dat dit moeilijk kan zijn voor mensen om dit met andere te delen, of misschien ook wel niet. Toch zou ik het heel erg waarderen als iemand me zou willen helpen met deze informatie te vinden. :)

PS: Ben je geïntreseerd in het verhaal en/of mijn tekeningen? Mail me maar!

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik ben nu 16 jaar en ongeveer 2 jaar geleden met coke. In het beging begon het met af en toe een klein beetje toen werdt het elke vrijdag, toen kwam de zaterdag erbij en voor ik het wist zat ik van vrijdag tot zondag aan de coke, hier had ik geen geld voor dus ging ik stelen bij me ouders/broertjes, toen kon ik elke dag coke gebruiken, tot het moment dat me ouders er achter kwamen dat ik geld stal ze veranderde de code, laat ik nou net op die dag een halve hebben aangenomen en gezegt dat ik het morge zou komen betalen wat normaal gesproken geen probleem voor mij was, dus ik kon het niet meer terug betalen en diegene waar ik het van had gekocht ging rente vragen waardoor het bedrag opliel naar €150,- . Dit kon ik dus al helemaal niet betalen, en ik voelde me ondertussen al heel k*t omdat ik al een tijd geen coke meer op had en gezeik met me ouders omdat ik ook van hun gestolen had. Doordat ik die €150,-niet kon betalen ben ik inelkaar geslagen door 3 man en is mijn nieuwe aerox op de grond gegooid waardoor ik heel veel schade had. Ik had nog steeds niet betaald en moest een nieuwe manier bedenken om geld te verdienen, coke dealen... Ik werd opgepakt met 13 gram op zak, daar heb ik nog geen staf voor gehad maar dat zal nog wel komen. Met de winst heb ik uitijndelijk die €150,- betaald.

Op school ging het ook heel slecht met mij, ik deed tl en zat in het examenjaar maar ik kwam nooit op school omdat ik toch wat leukers te doen had, met maten coke en speed snuiven. Ik ben uitendelijk van school geschopt omdat ik te veel had gespeibeld en moest voorkomen, als ik op mijn nieuwe school goed mijn best zou doun zou ik geen taakstraf krijgen.

Van mijn nieuwe school moest ik naar iriszorg , dat heeft mij erg geholpen om van de drugs af te blijven, ik moet 3x in de week een UC. Ik ging elke dag naar school en deed erg mijn best, dus toen ik weer moest voorkomen kreeg ik jeugdreclasering opgelegd, zij helpt mij nu om op het goede pad te blijven.

Ik ben nu inmiddels 4 maanden clean.

Voor meer informatie kunt U een pb sturen en dan zal ik u mijn e-mail geven.

© by Atbboy niks uit dit bericht mag gebruikt worden zonder mijn toestemming, ik wijs u erop wanneer u deze copyright in de wind slaat er een juridishce zaak aangespannen zal worden.

weyoun22

Bewuste gebruiker
atbboy zei:
© by Atbboy niks uit dit bericht mag gebruikt worden zonder mijn toestemming, ik wijs u erop wanneer u deze copyright in de wind slaat er een juridishce zaak aangespannen zal worden.

Inmendham??? :confused:

DrugsDealertje

Experimenterende gebruiker
Het zal duidelijk niet echt een kindvriendelijke strip worden :P
Maar sorry, heb geen ervaring met coke verslavingen. Wel doe ik het eens afentoe. Je voelt je alsof je in de hemel bent en super veel energie hebt. Een lekker gevoel in je maag en mond. En als je eenmaal bezig bent wil je meer, maar de dag erna heb je er eigenlijk geen behoefte meer aan.

Maar als ik een tijdmachine had was ik nooit aan drugs begonnen, maarja het is te leuk :mrgreen:

DrugsDealertje

Experimenterende gebruiker
weyoun22 zei:
atbboy zei:

Inmendham??? :confused:
Uhu, beetje overdreven, maar aan de andere kant ook wel begripvol.
Een beetje de tekst veranderen en wat details veranderen en je hebt een mooie strip :P

Bovenaan