ephedra online kopen

pancake

Newbie
ik ben op zoek naar ephedra, en zie het op veel amerikaanse sites worden aangeboden. Zou ik dat gewoon kunnen bestellen en is de kans dan groot dat het over de grens heen komt? mensen hier ervaring mee?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het is illegaal dus als ze er achter komen kan je wel eens de lul zijn omdat jou naam en adres erop staan. Heb er verder geen ervaring mee.

HClover

Newbie
ephedra of ephidrine/efidrine is samen met zijn pseudo broerje verboden omdat het de voorloper is van methamfetamine. Je kan zoeken naar Ma Huang, maar geef je weinig kans. Het zat vroeger in de zogenaamde "stackers" die erg geliefd zijn bij bodybuilders en er zijn echt nog manieren om er aan te komen, maar je moet goed zoeken.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Een mooi alternatief is DMAA want dit heeft ongeveer dezelfde werking. Bij rechearch chemicals is er een topic met info!

HClover

Newbie
Petrovic zei:
Een mooi alternatief is DMAA want dit heeft ongeveer dezelfde werking. Bij rechearch chemicals is er een topic met info!

DMAA haalt het bij lange niet bij echte ephedra.. Dat is net zoals pep vergelijken met ephedra..

Aalpoepert

Badass junkie
Ga nu eerst eens bij je plaatselijke smartshop langs en vraag of ze ephedra verkopen. Dikke kans dat ie een paar capsules onder de toonbank heeft liggen.

Stylus

Belezen gebruiker
Heb zelf al in Utrecht bij beide smartshops gevraagd, maar ze hadden het niet. To bad, als iemand een smartshop die een beetje bereikbaar is vanaf Utrecht kent die wel Ephedra verkoopt, zou die mij dan kunnen pmen? (of is dit tegen de forumregels?)

Bovenaan