endless loop

DjTrips

Bewuste gebruiker
hoi, ik had ff zin om eens te posten over hoe het er aan toegaat bij sommige van dit forum. Je hebt een bepaalde hoeveelheid speed liggen, niet veel, maar tog, als je zo eventjes alleen thuis bent, en er ligt goeie muziek op, krijg je toch gwn zin om dat lijntje te leggen, of bv op school, een saaie dag, met alle kutste vakken samen, lijntje om het door te komen, en zo vindt je voor elke gelegenheid een excuus om dat 1ne lijntje te leggen, te genieten terwijl die bangelijke smaak door je keel lekt...

dan komt de afkick of het *bluh* gevoel zoals ik het noem, wel daar moete we iets aan doen hé, lijntje.

mijn vraag was, zijn er zo nog mensen die dit hebben ? dat ze bijna heel de dag op speed aka pep doen, op werk, school, alleen thuis op lekker muziek, bij wat vrienden, gwn bij alles waar het zou kunne passe en als je je daar veilig voelt...

disaster

Bewuste gebruiker
Ja, ik had dit ook. Als ik geen lijn legde kwam ik de deur niet eens uit :( . Het was om het half uur een lijn leggen, maakte me niet uit waar ik was. Ik was 4 dagen in de week wakker en ik snoof maar door. Na een tijdje intensief gebruik legde ik een lijn om ongeveer 10 minuten wakker te blijven :openmouth: . Daarna werd ik paranoide en ben nu flink geminderd naar 1 gram in de week. Ik verlang me nog steeds elk uur naar een lijntje, maar ik ben toch sterk genoeg om doordeweeks NEE te zeggen! Daarmee beloon ik me in het weekend met 1 gram pep :P . Ben nu gelukkig iets normaal geworden naar een half jaar tijd, maar ben nog vaak moe en nog steeds niet herstelt.

^_^

Bewuste gebruiker
Alles is leuker met pep, ik weet even geen 1 activiteit die leuker is zonder pep als met. Het is zo een bruikbare, nuttige drugs daarom is het lastig eraf te blijven. Maar nuchter kan ik ook nog genieten alleen het is altijd minder.

Solidius

Badass junkie
SPEED! :hearteyes:

OT: Vrijwel alles is idd leuker met een beetje Amfetamine. Ik kan er ook (bijna) niet meer vanaf blijven. Het is ongeloofelijk dat een beetje poeder voor zoveel plezier kan zorgen.

Allolalie

Bewuste gebruiker
MissDior zei:
Het is ook zo lekker he.. :hearteyes: :hearteyes:

Shit,,, door al jullie verhalen vind ik het wel héél verleidelijk worden om eens te proberen, niet elk uur een lijntje natuurlijk, maar een keer tijdens uitgaan ofzooo......

DjTrips

Bewuste gebruiker
ja, als ik mij probeer tot weekenddrug te beperken dan verland ik van maandagmorge al naar het weekend, wat ik met mijn zwak karakter niet uithou, en vandaag heb ik niets gepakt en was ik helft van de tijd nogal niet om aan te spreken voor men schoolkameraden, marja zijn ma schoolies hé, ma toch, het is iets die zelden voorkomt bij mij, normaal altijd opgewekt en vrolijk...

nou ja PEP FOR LIFE :tearsofjoy:

Mindless1985

Badass junkie
Als je een beetje ruggegraat toont kan je het wel bij af en toe houden, ik weet hoe lastig het is maar dagelijks gebruiken is gewoon te veel.

nutsss

Wijs gebruiker
lijntjes snuiven dat wordt voor mischien wel 90% gewoonte en 10% noodzaak na een poosje dagelijks gebruik.

Probeer je daar voortdurend van bewust te zijn. Als je minder of minder vaak snuift dan blijft ook je tolerantie lager en geniet je meer van de voordelen terwijl je minder de schadelijke effecten zult ervaren.

DjTrips

Bewuste gebruiker
kheb 1 dag en de dag erna tot savonds uitgehouden om niet te doen, tussen laaste space en het moment voor de party was ik lik massas ambetant voor anderen, so, Whoops i did it again, als de muziek begon, lopen naar toilet met bigass smile...

Mariijkee

Newbie
wordt wel steeds moeilijker om het niet te gebruiiken moet iik zeggen:)

maar probeer er voornamelijk door de weeks toch wel af te blijven.. heb t gister ook niet gedaan:) wooowww nieuw record:grin: maar vanavond ben ik toch bang dat het weer moeilijk wordt:) mja donderdagavond praktisch weekend niet dann?? Hahaha

Moon

Bewuste gebruiker
Elke dag speed heb ik gedaan maar t is echt killing! Wat voelde ik me kut op een gegeven moment zeg. Uiteindenlijk heb ik besloten dat ik ermee moest kappen maar het is te lekker om helemaal te laten helaas.. Nu gebruik ik nog maar af en toe en ik moet zeggen dat ik me nu na een lijntje echt top voel! Toen ik dagelijks gebruikte had ik heel wat nodig om dat gevoel van nu te bereiken.

Qocaïne

Badass junkie
Wat een verhalen toch allemaal.

Soms denk ik bij mezelf: "Waar bén je toch mee bezig!?"
Maar achja.. de nieuwschierigheid is té groot, en ik zal een lijntje Pep ook zeker niet laten liggen ^.^ Luister wel... een lijntje pep ná een rust van 2/3 maanden =)

Je moet toch ook genieten van het leven!

disaster

Bewuste gebruiker
Moon zei:
Elke dag speed heb ik gedaan maar t is echt killing! Wat voelde ik me kut op een gegeven moment zeg. Uiteindenlijk heb ik besloten dat ik ermee moest kappen maar het is te lekker om helemaal te laten helaas.. Nu gebruik ik nog maar af en toe en ik moet zeggen dat ik me nu na een lijntje echt top voel! Toen ik dagelijks gebruikte had ik heel wat nodig om dat gevoel van nu te bereiken.

Ja, je tollerantie neemt snel toe. Maar neemt ook weer redelijk snel weer af!

Jeller

Badass junkie
Johannes de Tripper zei:
MissDior zei:
Het is ook zo lekker he.. :hearteyes: :hearteyes:

Shit,,, door al jullie verhalen vind ik het wel héél verleidelijk worden om eens te proberen, niet elk uur een lijntje natuurlijk, maar een keer tijdens uitgaan ofzooo......
Ik vind het juist een reden te meer om er af te blijven, lijkt me namelijk zo'n kutdrug als je het al nodig hebt voor alles

TAWL

Experimenterende gebruiker
Het is heel herkenbaar wat je zegt duizende mensen zijn je voor gegaan..
Tip is genieten van het alledaagse leven, hoe meer je gebruikt hoe minder dat mogelijk wordt.
Speed is het leukst wanneer je het niet meer dan 2 keer p maand doet..
Maar dat wist je waarschijnlijk al!!
Groetjes Tawl.!

DjTrips

Bewuste gebruiker
Qocaïne zei:

Maar achja.. de nieuwschierigheid is té groot, en ik zal een lijntje Pep ook zeker niet laten liggen ^.^ Luister wel... een lijntje pep ná een rust van 2/3 maanden =)

dat ff denken van waar ben ik mee bezig heb ik vaker en vaker :P tot de geur in me neus shit of de gedachte in het knikkertje :tongueout: maar ben btw meer als 8 dage clean :grin: lekker op reis voor weekje :) en kan zeggen, ben opgeladen en kan er terug tegenaan :grin:

TimeKiller

Bewuste gebruiker
Uit bovenstaande berichten blijkt wel weer hoe speed je dopamine (beloning/genot)systeem in je brein ontregelt... :rolleyes:

Qocaïne

Badass junkie
DjTrips zei:
Qocaïne zei:

dat ff denken van waar ben ik mee bezig heb ik vaker en vaker :P tot de geur in me neus shit of de gedachte in het knikkertje :tongueout: maar ben btw meer als 8 dage clean :grin: lekker op reis voor weekje :) en kan zeggen, ben opgeladen en kan er terug tegenaan :grin:

Achjah.. maar uiteindelijk gaan we gewoon door! :mrgreen:
Heb zelf ook zó trek in Pep op het moment... xD Maar kan er wel afblijven!

8 dagen clean kerel! zo zo! en vanwaar ineens? Of heb ik iets gemist?! ^.^

DjTrips

Bewuste gebruiker
ja ben op reis geweest :tongueout: en ik ga niet 7gr speed binnensmokkelen in turkije hoor !!! zot :tongueout: dat is het niet waard om gestekt te worden, heb wel geen controle gehad maarja, je zou het nooit anders zien :)

7 dagen vakantie kunnen helpen bij afkicken van drugs, je denkt er niet aan, lekker chillen in zon, cocktailtje, met mensen omgaan in goeie sfeer :)

***aanrader***

BelgjeOleOle

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik speed alleen maar de vrijdag dat ik mn afkick op zondag heb en dan een goeie 10€ joint en afkick is verdwenen. Krook wel 3à4 gram weed per dag hele dag door. Kgebruik ook nix waarvan je niet zuiver kan denken. Kmoet er mn verstand nog kunnen bijhouden dan is alles in orde.

Bovenaan