Electronische drugs

Flugeltje

Wijs gebruiker
Enkele voorbeelden van de te behalen resultaten zijn:
5 Hz beta endorphin increases of 10-50% reported
10 Hz enhanced release of serotonin

Dit vind ik toch wel interessant !
Endorfine en serotonine bepalen je stemming
Wat ook wil zeggen, hoe sneller het serotonine gehalte kan hersteld worden, hoe sneller je terug heftig iets voelt van xtc :grin:

Um

Belezen gebruiker
ik heb eens een programma gezien over hersenchirurgie die met zeer manisch depresieve mensen een bakje inplanten die stroomimpulsen afgaven zodat endorfine omhoog ging...enkel was het zeer gevaarlijk en de patient is onmiddelijk verslaafd aan het betere gevoel, omdat hij dat gewoon niet kende, dus eens er mee werd gestopt, valde hij dubbel in depressie terug

en dat bepaalde muzieknoten en jezelf in trance krijgen ook leidt tot verhoging endorfine is logisch...daar kun je ook op oefenen..jezelf euforisch krijgen..zonder enige extra drugs..of ga gewoon elke dag hardlopen..allemaal veel gezonder dat dit soort experimenten

jcp

Bewuste gebruiker
Gister avond zag ik wat voorbij komen, maar ik heb het niet helemaal meegekregen (kreeg visite)

Op de site van bnn:

Gasten: Zanger Dries Roelvink en Esmarel Gasman (actrice en Playboy-covergirl).

Een doe-het-zelf apparaat waar je high van wordt door elektroden op je oren te plakken? Ja echt! Filemon test het uit. Nicolette staat ondertussen op de rode loper bij het Televizierring-gala en bezorgt tout bekend Nederland rode oortjes. Mis het niet!

DreamWeaver

Badass junkie
Hij vond het niet echt chill, maar het werkte zeker! Intressante ontwikkeling mensen, niet echt mijn ding maar toch cool om te hebben :P

jcp

Bewuste gebruiker
Wel lachen dat de ideeen van spuiten en slikken ook hier gelezen worden...

Vond trouwens die Dries Roelvink zoooo'n paerdeleuter in het programma!

Bekende daar ook even dat hij op een bruiloft moest zingen en voor de tijd de bruid even genomen had backstage... vragen ze aan hem of hij dat niet link vind om op tv te zeggen, zeg ie... ja ik doe zooooveel bruiloften, daar komt ie toch nooit achter, vertelt hij 10 seconden later dat het een goede vriend van hem is!!!!! knurft :mrgreen:

DreamWeaver

Badass junkie
jcp zei:
Wel lachen dat de ideeen van spuiten en slikken ook hier gelezen worden...

Vond trouwens die Dries Roelvink zoooo'n paerdeleuter in het programma!

Bekende daar ook even dat hij op een bruiloft moest zingen en voor de tijd de bruid even genomen had backstage... vragen ze aan hem of hij dat niet link vind om op tv te zeggen, zeg ie... ja ik doe zooooveel bruiloften, daar komt ie toch nooit achter, vertelt hij 10 seconden later dat het een goede vriend van hem is!!!!! knurft :mrgreen:

Ja 'n beetje vaag verhaal. Vervolgens ook nog vertellen dat 't toch 'n ex van 'm was, en dat hij dat stel nog steeds kent en 3 kinderen heeft maakt het aantal mogelijke personen nogal klein :P Of hij lult uit z'n nek of hij is nogal dom.

jcp

Bewuste gebruiker
Ik hoop voor hem dat het een lulverhaal was, hij gaf aan dat het stel nog steeds getrouwd was, en het nog nooit bekend geworden was. :flushed:

Nerd...

Hoeveel exen met 3 kinderen heeft die gast :wave:

Blackout

Belezen gebruiker
Ik zou die elektroden shit nooit op mijn koppie zetten. Beetje messen met je hersen herdz....no way. Er is niets over bekend, en volgens mij kan het je helemaal gek maken:P

Ben veel te bang voor dat ding.

jcp

Bewuste gebruiker
Hmm, ik zat laatst op discovery een programma te kijken iets van "most dangerous jobs"

Was die gast een toren aan het opklimmen die hoger was dan het empire state building, gewoon zo'n metalen constructie, was een antenne.

Als ze die antenne niet uitzetten en die gast zit bovenin die antenne, dan zouden zijn hersens gewoon gaan koken!

Ik denk dat er al genoeg straling is die net zo slecht voor je zijn als een keer spacen op dit apparaat :wink:

Bovenaan