eerste maal LSD

stoner

Newbie
Hey allen,
Ik heb me juist geregistreerd op deze site en heb dit weekend voor de eerste maal LSD gebruikt. Omdat het de eerste maal was heb ik één tripje gedeeld met een vriend (dus elk een halve). De dealer vertelde dat dit de nieuwste hofmann-trips waren die hij speciaal voor zijn 100ste verjaardag had gemaakt.
Het hele gebeuren was prachtig. We waren op een goa in de duinen en hebben zeker 8u lekker getript. Alles was perfect.
Ik heb wel al enkele malen op pados getript aangezien ik dit zelf gekweekt heb.
Mijn vraag is: kan het zijn dat als ik een hele een trip neem alles fout gaat of is het een goed teken dat ik nog nooit echt een bad trip gehad heb??
Ik vond het zeker een prachtige ervaring en hoop snel nog eens op acid te gaan.
dank voor de info

azgaza

Badass junkie
Het zou natuurlijk altijd fout kunnen gaan, dat is nooit echt te voorspellen. Maar als je setting goed is en je je goed voelt en op het moment geen problemen hebt is de kans het grootst dat je gewoon weer een prachtige, en wellicht overweldigende ervaring hebt.
Mijn eigen ervaring met LSD is dat het zelfs op hogere dosissen bijna niet verwarrend is, en dat je achterliggend best helder bent en ik kan me bad gaan op LSD eigenlijk moeilijk voorstellen; ik heb ook vaak getript en ben nooit bad gegaan.
Gebaseerd puur op het hoe het voelt denk ik trouwens dat je met paddo's toch makkelijker bad gaat dan met LSD, ik vind paddo's zelf een stuk bizarder en verwarrender en soms ook wat negatiever van aard dan LSD. Dus als je paddo ervaringen allemaal goed zijn hoef je je om lsd eigenlijk geen worden te maken.

Wacky

Badass junkie
Ja dat zijn goede tripjes :)
Maakt jou dealer ze zelf, of vertelde hij dat hofmann ze zelf heeft gemaakt ? :P

stoner

Newbie
eerste tripje

Ik weet niet of hij ze zelf heeft gemaakt. Ik ken hem ook helemaal niet, het was gewoon dealertje die prachtige zaken deed op een goa.
Hij zei wel dat hofmann deze speciaal had gemaakt voor zen 100ste verjaardag, maar kan je dit wel geloven??
Bij mijn ervaring waren ze best wel heftig en eerlijk gezegd vond ik dit veel aangenamer dan pados, veel euforischer.
Kortom ik kan niet wachten deze wereld nog eens te betreden :openmouth:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
de blotter is uitgegeven ter ere van de 100 ste verjaardag van Albert Hoffman.

albert mag geen lsd meer maken ....

:cry:

Santoz buisje 100 mics LSD.

azgaza

Badass junkie
lysergine25 zei:
de blotter is uitgegeven ter ere van de 100 ste verjaardag van Albert Hoffman.

albert mag geen lsd meer maken ....

Santoz buisje 100 mics LSD.

Klopt ja, te zijn gemaakt ter ere van zijn verjaadag. Er worden wel vaker hoffman zegels ter ere van dingen gemaakt. Die ik heb gehad die ter ere van speciale data waren zijn allemaal ontzettend sterk geweest.

stoner

Newbie
hehe dat verklaard al veel. Hij kwam zachtjes op maar kwam in een 8 uur durende stroomversnelling :mrgreen: en da was dan maar een halfke. Volgende keer ga ik zeker voor een hele dosis.

nog een vraagske: Kunnen de verschillen tussen een sterke trip en zwakke zo groot zijn?

yoeew

azgaza

Badass junkie
stoner zei:
hehe dat verklaard al veel. Hij kwam zachtjes op maar kwam in een 8 uur durende stroomversnelling :mrgreen: en da was dan maar een halfke. Volgende keer ga ik zeker voor een hele dosis.

nog een vraagske: Kunnen de verschillen tussen een sterke trip en zwakke zo groot zijn?

yoeew

Ik tripte van een halve inderdaad ook al redelijk, maar ik zou niet zeggen sterk als ik het vergelijk met wat een hele deed; een halve was wel veel kleuren en patronen en bewegende dingen en extreme lachkicks en vage gedachtes.. maar een hele was totaal overweldigend en werd sterker net op het moment dat ik dacht dat dat niet meer kon..
Ik raad een hele inderdaad aan, dat is zó overweldigend mooi namelijk. En als je het geluk hebt sterke zegels te hebben is het beter daarvan te proviteren met een lekker sterke trip. Maargoed, genoeg gepraat.

Het verschil tussen een lage en hoge dosis is denk ik toch vooral de visuals. Bij een gemiddelde tot lage dosis zijn ze er wel gewoon, dan beweegt alles en zie je wat patronen, en kleuren zijn soms anders, en het is allemaal heel mooi.. maar de piek duurt iet skorter, en als je meer neemt wordt alles in plaats van gewoon patronen pure fractal art, hebben zelfs de patronen en patronen en beweegt alles zo veel dat er geen touw aan vast te leggen is. Het kan visueel dan zo raar worden dat je nauwelijks ziet waar je bent, en dat is echt geweldig!

Qua gedachtes vond i khet verschil veel minder groot, de mindfuck veranderd niet bijzonder veel bij hogere dosissen, behalve dat het soms moeilijker is om goed uit je woorden te komen is bij hogere dosissen.

(met laag bedoel ik 50-100 ug en hoog 150-300 ug)

stoner

Newbie
Merci voor je snelle reactie.
Je beschrijving van een half tripje komt idd vrij goed overeen met wat ik heb meegemaakt.
maar kheb ng iets: Kheb al veel gelezen dat je normaal na een trip even geen zin meer zou hebben om terug zo een zware mindfuck mee te maken maar ik had dit helemaal niet. Ok ik heb ook wel een dag moeten uitrusten enz... maar ik zou nu (3 dagen na de feiten) zeker opnieuw kunnen trippen. Ik weet dat dat niet echt goed is en ga zeker ng wel even wachten. Mss ligt dit ook wel aan de lagere dosis die ik genomen heb. Maar in ieder geval ik heb al vanalles geprobeerd maar LSD is tot nu toe wel de number one

gegroet

azgaza

Badass junkie
stoner zei:
Merci voor je snelle reactie.
Je beschrijving van een half tripje komt idd vrij goed overeen met wat ik heb meegemaakt.
maar kheb ng iets: Kheb al veel gelezen dat je normaal na een trip even geen zin meer zou hebben om terug zo een zware mindfuck mee te maken maar ik had dit helemaal niet. Ok ik heb ook wel een dag moeten uitrusten enz... maar ik zou nu (3 dagen na de feiten) zeker opnieuw kunnen trippen. Ik weet dat dat niet echt goed is en ga zeker ng wel even wachten. Mss ligt dit ook wel aan de lagere dosis die ik genomen heb. Maar in ieder geval ik heb al vanalles geprobeerd maar LSD is tot nu toe wel de number one

gegroet

Haha na een trip geen zin meer? Ik vind het altijd jammer als het over is, en als er geen tollreantie zou bestaan zou ik het veel te vaak doen. Ik trip soms al meerder keren per maand op LSD, ook na een sterke trip heb ik dat wel eens. Maar denk amar aan de tollreantie en dat te snel doen zonde is van je zegel.. het is niet persé slecht om er vaak zin in te hebben, als je er maar niet te vaak aan toegeeft.

Bovenaan