• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste Keer XTC

BamHero

Experimenterende gebruiker
Hier het verslag van mijn eerste keer XTC.

Het was 9 uur en we waren met z'n allen bij elkaar (A t/m H). We gingen in een schuur met allemaal banken slapen. We hadden een fles Tequila, een krat bier, 5 gram wiet en 4 gram hasj, 3 flessen vodka, en 11 Pillen.

+/- 21:30. 5 van ons deden mee met pillen bikken en de andere 3 gingen gwoon zuipen. We hadden 2 soorten pillen. Witte lacostes, en Roze Pink Panthers. Ik had eerst een witte lacoste genomen, de rest volgde.

+/- 22:00. Ik voelde nog niets, terwijl F G en H flink aan de drank waren.

+/- 22:30. Ik begon het redelijk te voelen. Ik wist niet hoe het voelde dus iik zat gewoon na te denken hoe het voelt. We gingen op weg naar Dieka, een hele grote discotheek war de Headhunterz tot vanochtend draaiden.

+/-24:00. Na veel verkeerde afslagen genomen te hebben waren we er dan eindelijk. Ik was een uurtje hard weggeweest. Ik zat nog een beetje na te trippen maar het was voor mij niet genoeg dus ik nam deze keer een Roze.

+/-01:00. A was weggegaan. De discotheek is in de middle of nowhere. Hij voelde zich niet goed zeidie en toen is hij teruggefietst (30 KM). Alhoewel we er nog niet over uit waren hoe hij de weg terug had gevonden, begon ik hem hard te voelen. De Headhunterz begonnen met een verbazingwekkende lichtshow met het liedje Time 2 Rock. We stonden zo hard te hakken als we konden maar na een tijdje besloot ik tog maar om chill in de bar te gaan zitten.

+/-02:00. Je hebt voor ieders wat wils (Hip hop zaal, Nederlandstalige zaal, een terras, een trance-kelder, 3 'cafees', de headhunterz en nog wel een paar. Ik zat chill boven aan het balkon naar de grote menigte te kijken die uit hun dak stonden te gaan op een remix die ze ook op DefQon 1 hadden gedraaid. Ik voelde me geweldig. Warm, heel veel energie, en nog steeds een nuchter hoofd.

+/-03:00. De Headhunterz zetten hun laatste mix op terwijl touringcar bussen vol met mensen al vertrokken. We besloten een joint te roken. Ik voelde me echt chill en dacht dat het uitgewerkt was.

+/-04:30. Na 10 km achter een dronken gast aangefietst te hebben kwamen we erachter dat we de andere kant opmoesten. Sommigen klaagden(de dronken gasten) en de andere zeiden joh we zullen wel moeten laten we gaan .

+/-06:30. Na ontelbare kilometers, valpartijen en pauzes waren we er dan eindelijk. Ik voelde me raar, alsof m'n maag zich had omgekeerd.

+/-07:45. We zaten met iedereen die pillen had geslikt op de bank, te praten en te fantaseren. We konden gwoon niet slapen. Snorlaxen op skateboards, Astronauten in het dagelijks leven en zelfstandige naamwoorden hadden onze lach spieren kapot gemaakt maar alsnog konden weniet slapen.

+/-09:00. Nog steeds warm, het was al weer een uur licht en we zaten te kaarten. We riepen iedereen bij elkaar.

+/-11:00. Na alles opgeruimd te hebben, en met z'n allen nog gechilled hadden, gingen we naar de cafetaria. Daar hebben we ons helemaal volgevreten en nadat ik de hele weg terug heb gefietst (totaal 42 km) ben ik dan eindelijk nu om

16:00. Thuis. Ik zit in me trainingsbroekie, zonder slaap en een dikke trui een trip-report te schrijven.

Mening: Het was echt gewoon geweldig. De muziek, de sfeer, de gespacedheid. We hebben ons allemaal hartstikke vermaakt en gaan over 3 maanden weer zo'n dagje houden!

BamHero

Experimenterende gebruiker
De discotheek is in de middle of nowhere. Hij voelde zich niet goed zeidie en toen is hij teruggefietst (30 KM).

Klopt dat was een vriend van me maar die is meteen helemaal naar huisgefietst :openmouth: [/quote]

qinn

Bewuste gebruiker
haha, mooie trip report :)

wel jammer voor die jonge dat hij zijne ige nie tzo lekker voelde...

maja, kun je niks tege doen hé :)

leuk tripreport! en altijd handig om het niet in je uppie te hoeven proberen!
ook erg dapper dat je gelijk een tripreport hebt geschreven maar dan staat het nog wel vers in je hoofd (voor zover dat helder is)

ballie15

Belezen gebruiker
Mijn eerste keer XTC was een stukkie minder...Komt ie:
11:00 Bus pakken naar mysteryland.
13:00 met zijn allen verzameld op ML, fruit eten, poffertjes en water drinken.
13:30 half pilletje erin. Witte versace.
14:00 Voel me goed en blij, ik denk: Dit is het!
14:30 Halfje erbij.
14:32 Eerste halve slaat in als een bom. Midden op t veld, tussen 20.000 mensen. Ik wil zeggen dat ik me niet zo lekker voel, maar de kots spuit eruit, neus en mond. Een vriend neemt me mee, we gaan zitten en hij legt me precies uit wat er allemaal gebeurt. Ik ben eerst in paniek en kan me niet "overgeven", zit alleen maar mijn gevoel te analyseren.
Ik blijf zitten tot ik weer rustig kan ademen en voel dat ik kan lopen.
15:00-20:30 Af en toe voel ik me super! Dan kan ik lekker dansen. Ik space wel heel veel. Op sommige momenten moet ik weer kotsen. Alles wordt draaierig, ik kots en voel me iets beter wanneer ik weer ga zitten. Het kotsen interesseert me inmiddels niet meer zo, ik gooi het er gewoon uit en veeg mijn broek af. Mijn kaken voel ik flink, ik kauw de hele tijd en moet constant smintjes hebben. Ik praat over vage shit, chill in een hele rare tent met een dwerg-dj. Maar als ik eenmaal zit heb ik het gevoel dat ik de drukte even niet aan kan. Hierdoor heb ik op sommige plekken ongeveer twee uur gezeten. Ik vermaak me wel, bekijk mensen en luister. Ik ben wel heeelemaal in mezelf gekeerd. Maar dat is op de een of andere manier ook weer erg lekker. Ergens op de middag heb ik er nog een halve bijgenomen en later weer.
Mijn expert-vriend praat me rustig als ik denk dat ik het niet meer trek.
Als ik bekenden tegenkom besef ik weer hoeveel ik van ze hou, haha!
21:00 Vanaf nu gaat het geweldig! Geen moeie benen, ik vind dat ik heel goed kan dansen en alles is geweldig! Ik kan surfen bij de wc's, de muziek is geweldig en als t vuurwerk begint weet ik niet waar ik moet kijken...Ik ben iets helderder in mijn hoofd in ieder geval en dat stelt me gerust...
De terugweg: Ik kan niet stoppen met praten over t feest.
eenmaal thuis spacen we nog een beetje na en dan val ik in een diepe slaap.
De dag erna: Geen probleem, ik wil alleen de hele tijd terug naar t feest, mis t mooie gevoel heel erg, voel me een junkie...
Pijn aan mijn kaken.
De tweede dag erna: Brakheid. Armen zwaar, benen zwaar, maar wel relaxed.
De hele week na ML mis ik t feest, ik struin alle fora af om alles terug te lezen en om te weten te komen of wat ik heb meegemaakt normaal is en of je dat altijd hebt.
Ik zoek als een gek naar livesets.

Nu heb ik nog steeds niet opnieuw pillen gebruikt. Ik wil het met oud en nieuw weer doen, maar ik durf het niet zo goed binnen ivm het overgeven...
Plan: Binnenkort ga ik een keer thuis gebruiken met vrienden en dan zien we wel wat er gebeurt. Goede ervaring? --> Met oud en nieuw dus ook.
Slechte ervaring? --> Mooi niet dan.

Ik heb wel vaak het gevoel dat ik weer wil, ondanks al het gedoe overheerst het goede gevoel...

Iemand tips, adviezen?
En kom nu niet aan met: Je moet het gewoon niet doen.
Ik ga het toch doen. Maar misschien qua voedsel of vitamines, dat soort dingen. Ik weet wel dat ik gewoon superrelaxed moet zijn en me over moet geven, niet teveel denken en tegenstribbelen...

Alvast bedankt!

El Retro

Wijs gebruiker
Ik denk dat je je voorral niet moet focussen op het overgeven, dat zit allemaal tussen je 2 oren. Als je het al denkt als je je eerste binnenneemt dat je moet gaan kotsen, zul je waarschijnlijk ook kotsen. Probeer er niet aan te denken, het zal voor jou waarschijnlijk wel moeilijk zijn, maar toch probeer er niet aan te denken en ik denk wel dat je ervaring dan een stuk beter gaat zijn.

ballie15

Belezen gebruiker
Ja, dat zal beetje moeilijk zijn want ik weet dat het weer kan gebeuren. Maar ik heb er maar een soort vrede mee gesloten, lees dat het wel vaker voorkomt. Ik ga me gewoon lekker mee laten voeren. De eerste keer wist ik niet goed wat ik kon verwachten, die angst zat er een beetje in. Nu weet ik wat ik kan verwachten en ook hoe superrelaxed het kan zijn. Ik tref ook goede voorzorgsmaatregelen. Ik zal verslag doen van de tweede keer, daarbij heb ik mijn pillen dan ook getest. Wat zou een mooi mdma-gehalte zijn voor een thuistrip in dit geval?

nutsss

Wijs gebruiker
ballie15 zei:
Ja, dat zal beetje moeilijk zijn want ik weet dat het weer kan gebeuren. Maar ik heb er maar een soort vrede mee gesloten, lees dat het wel vaker voorkomt. Ik ga me gewoon lekker mee laten voeren. De eerste keer wist ik niet goed wat ik kon verwachten, die angst zat er een beetje in. Nu weet ik wat ik kan verwachten en ook hoe superrelaxed het kan zijn. Ik tref ook goede voorzorgsmaatregelen. Ik zal verslag doen van de tweede keer, daarbij heb ik mijn pillen dan ook getest. Wat zou een mooi mdma-gehalte zijn voor een thuistrip in dit geval?

begin met niet te veel. En wacht tot die lekker aangekomen is voor je bijpakt. Je kan als vuistregel je gewicht in kilos x 1,5 nemen. dus als 70 kilo weegt zou je pakweg 100mg kunnen nemen.

Soms helpt het om met het pilletje ook 1 of 2 rennies te eten.

Een andere oplossing kan zijn om mdma kristallen te proberen. Ook hier voorzichtig beginnen met 100mg bijvoorbeeld.

Succes

Bovenaan