• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer xtc.

Wortel

Bewuste gebruiker
Naar aanleiding van het topic: :"Je beste drugservaring" of zoiets dergelijks.
Eigenlijk was het mijn tweede keer maar de eerste keer voelde ik niets (slechte pillen).
Ik vertel het verhaal hoe ik het toen beleefde.

Het is 7 uur in de avond en ik had een uurtje geleden gegeten, aangezien vorige week een flop was nu overnieuw maar dit maal met betere pillen. Wij bellen wat rond en halen op den duur groene appeltjes.
Rond half 8 nam ik mijn eerste pilletje in een half uur later zeg ik: Denk dat het weer niets word, rot pillen ik voel niks. Nog geen halve minuut later slaat ie van de een op de andere seconde in. BOEM, ik zat in een compleet andere wereld. Een vriend kijkt me aan en zegt: Gaat het? Ik zet mijn scooter op de standaard en ga zitten (nog geen woord terug gezegd). Hij zegt moet je in de auto zitten? Ik zeg nee.
Ik spring omhoog kijk naar de andere kant van het (lange) parkeerterrein en begin het op een rennen te zetten. Het leek wel 60 km/h te gaan. Ik kom daar bij een hele hoge lantaarnpaal kijk omhoog, draai me om en ren met dezelfde snelheid terug. Daar aangekomen zeg ik: DIT IS ZWAAAAAAR RELAXT. Ik vind al mijn maten echt super relaxed en vind ze kei aardig. Ook bij de rest begint het in te slaan. Voor vele was dit de eerste keer of was het al meer als een jaar geleden. We blijven daar nog een half uurtje staan en we leken wel een stelletje flikkers bij elkaar. Het werd drukker en we wouden wat rustigers. We rijden naar de rand van ons leuke stadje Roosendaal achter de tolbergvijver onder een viaduct door. Weilanden met schapen en een treinspoor. Dat was het enigste wat er was. We gaan aan het eind van een doodlopend weggetje staan en knallen met de muziek. Ik en een vriend gingen op pad. We ginen het weiland waar de schapen rondliepen in. Middenin het weiland lopen we in 1x op een stenen langwerpige ondergrondse bunker. Nu denken jullie miss. wow waren echt goede pillen nee het was echt zo dag derop terug gaan kijken. Er is een luik alleen met een straal van een paar meter daaromheen staan hoge hekken met borden erop dat er hoogspaninng opstaat. Er zitten ventilatie molentjes en we vroegen ons af wie er onder ons zat. We geven op... komen er toch nooit achter ik begon zo leip te worden dat ik niet meer op mijn benen kon staan. Mijn vriend moest me terug dragen en heeft me in de auto gelegd. Na een kwartiertje ging het weer beter en pakte ik (*lomp*) er twee bij. We hebben daar nog een paar uur gestaan en je kent het wel lekker kletsen zeggen hoe relaxt je maten wel niet zijn zeggen dat je niet zonder ze kunt etc. rond een uur of 2 zijn we naar een park in de stad gegaan en hebben we daar lekker de hele nacht zitten chillen.

Het report is miss. niet zo duidelijk en weet niet goed hoe ik alles moet omschrijven maar het was echt zo MASTERLIJKE nacht daar kan NIETS tegen op echt een GEWELDIGE nacht.

Lana

Wijs gebruiker
Lachen. :grin:
Had je 't niet zwaar toen je er nog 2 bij pakte?

Je komt uit de buurt, ik woon in Bergen op Zoom. :wave:

Wortel

Bewuste gebruiker
Lana zei:
Lachen. :grin:
Had je 't niet zwaar toen je er nog 2 bij pakte?

Je komt uit de buurt, ik woon in Bergen op Zoom. :wave:
Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest was tot de avond er op uur of 8 lijp maar had er in de ochtend ook nog 1 bijgeslikt. Echt geweldige nacht :grin:

Wortel

Bewuste gebruiker
HDA zei:
nice !!!! :grin:

Niet te veel last van gehad achteraf ?
Nee de eerste paar keren werd ik ook niet verrot de dag der op. De 4e keer voelde ik me beetje zwakjes en de keren daarop werden erger (8 weken achter elkaar ofzo) en toen kwam het licht :P En gebruik sinds dien (redelijk) normaal.

Bovenaan