• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer truffels

Germaman

Experimenterende gebruiker
Ik heb anderhalve dag voor het eerst truufels genomen met twee vrienden, ik heb 15 gram mexicana ingemomem. Vlak erna kwam ik op het idee om efteling muziek optezetten wat uiteindelijk op sommige momenten best lekker voelde. Na een tijdje werd ik eerst niet helemaal goed en kreeg ik een zwaar gevoel in mijn maag, en ging uiteindelijk boven de wc hangen, ik probeerde wel alles in te houden en dat lukte mij. Toen ik mij weer beter voelde begon de trip nog beter in werking te gaan en kreeg ik angstgevoellens, daardoor rende ik van de ene kant van mijn huis naar de andere kant. Ik kan mij niet meer herrinneren of de angstgevoelens aanhielden. Ook kan ik me nog weinig herrinneren wat ik allemaal gezien heb. Toen het langzaam een beetje uitbegon te werken zag ik dat er een meloen kapotgegooid buiten lag waarvan een maat van mij zei dat ik het had gedaan, en lachden ons kapot over de dingen die gebeurd waren. De muziek was ook een keer uitgegaan omdat de batterij van mijn telefoon leeg was. Daarom wou ik de muziek weer aanzetten maar ik wist op een een of andere manier niet meer hoe se stereo en telefoon helemaal werkte, en dat zoiets had ik dus met meerdere dingen. Ook wou ik steeds iets doen zoals mijn oplader pakken en vergat uiteindelijk wat ik wou doen of als ik mijn oplader had wat ik ermee wou doen. Al klinkt het niet als een lekkere goeie trip heb ik er wel veel over gelachen en was het eeb geweldige ervaring. Wel vind ik het jammer dat de dinfen die ik in de trip heb ervaren steeds meer vervaagden.

Bovenaan