• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer speed

Rivalrie

Badass junkie
Hey allemaal. Zojuist voor het eerst speed genomen om thuis te testen voor ik naar een festival ga. Moet zeggen dat even bang was dat het goed zou werken nrt als mijn eeste keer mdma. Maar na een kwartier begon het eindelijk te werken. Ik had verwacht dat dit sneller zou gebeuren. Nu lekker muziek aan het luisteren, voel mij energiek en af en toe een spel op mijn telefoon aan doen. Om een of andere reden is het ook erg makkelijk om heel snel berichten in volgens mij redelijk Nederlands te typen. Kan mij voorstellen dat je een lastige klus zoals een scriptie oid op deze lekker snel af hebt. Als ik er aan denk zal ik gedurende nacht wat updates geven.

Groetjes een nieuw lid:)

Eerste update.00:12
Geen idee hoeveel tijd er al vertreken is. Voel me top en ben al de heletijd met random mensen aan het chatten. Ik merk dat ik iedereen tof vind haha. Techno lijkt nu beter te klinken dan trance. Normaliter ben ik echt een armin fan maar nu toch Charlotte de witte. Weet overigens niet of het normaal is maar mn geslachtsdeel lijkt enorm gekrompen. Ik ken de geruchten wel bij xtc maar zelf heb ik daar nooit last van. Nu dus wel. Ik hoor wel eens dat mensen dit graag gebruiken in de swingerswereld maar lijkt mij een beetje onhandig.

Update:0:49 voelt nog steeds lekker. Ondertussen overgestapt op hardstyle muziek. Vroeger in de tijd van sensation black was ik hier dol op. Laatste jaren iets minder. Met speed is het wel zoals vanouds. De muziek klinkt lekker, krijg er zelfs kippenvel van. Valt me ook op dat kippenvel lang blijft en meer een soort lekkere tinteling wordt op mn hoofd. Grappig gevoel. Ben nog steeds druk aan het chatten. Dat bevalt mij eigenlijk tot nu toe het beste mrt dit spul. Vraag me af of ik helemaal uit mn dak zou kunnen gaan door muziek zoals met X. Op de tv klinkt het elk geval lekker. Ik merk ondertussen ook dat mijn benen eigenlijk heel ontspannen zijn. Ik heb vaak last van een trillende spier in mn been maar dat is nu weg.

Laatst bewerkt:

Rivalrie

Badass junkie
Update 02:04; Hmm kan ik niet meer bewerken? Jammer :). Ik keek zojuist voor het eerst naar buiten en merkte dat je lampjes sterretjes geworden zijn. Met X is dit vaak ook zo maar nu lijkt het iets erger. Ziet er grappig uit. Ook vel licht op de tv begint een beetje anders te worden. Voel me overigens nog steeds top. Het kippenvel gevoel blijft lekker hangen en voelt aangenaam. Ik begreep nooit waarom mensen gingen typen van speed... maar nu... het is duidelijk. Het is eigenlijk een heel sociaal middel. Best leuk om dit te testen in het bijzijn van andere mensen. Denk dat ik er heel veel door zal praten. Veel meer dan Met xtc. Ik ben nog steeds aan het chatten. Echt leuk man :)

• Like
Waarderingen: Bas

Rivalrie

Badass junkie
Laatste update 05:40. Lekker aan het water zitten en de zonsopgang zien opkomen. Begin mij redelijk nuchter te voelen nu maar niet moe. Al met al een leuke ervaring en voor herhaling vatbaar :)

Bovenaan