• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

eerste keer opium

dye

Experimenterende gebruiker
1e keer opium

nou ik had een recept opgezocht op internet,
veel verslagen gelezen en heb dr enige studie ingedaan.
nou kwam ik gisteren tot het besluit om het te bereiden .

ik had aardig wat soorten recepten gevonden op het internet , maar de gemakkelijkste leek mij die van de zaadjes te bereiden , na 2 uur alles te laten hebben staan op laag vuur ben ik met alles naar een vriend thuis gegaan die al op zichzelf woont (ik dus nog niet)

en vanaf het punt dat ik daar ben aangekomen is mijn space begonnen
ik heb 2 uur boven een pan gestaan , de geur van het verdampende vocht rook zo lekker ,
als zuurteregelaar heb ik er citroensap ingedaan , en je rook dat er doorheen.
mijn vrienden waren in de kamer lekker aant smoken en chillen , dus ik stond in mijn eentje
in een veel te kleine keuken , met de ramen en deuren dicht .

toen het nog maar een half uurtje duurde voordat het klaar was , begon ik me al heel vreemd te voelen , mijn geest was licht , ik dacht aan niets , ik had geen pijn meer , en alle kut dingen uit het leven was ik vergeten , ik heb me gewoon tegen de muur op de grond laten zakken , en heb daar 20 minuten zorgeloos gezeten . toen plots mijn vrienden binnekwamen en vroegen waar ik bleef.

toen ik uit die space ben gehaald ging ik verder met koken , ookal begon ik mij tog al heel vreemd de voelen , en had ik helemaal geen evenwicht meer , ik moest mij aan de muren en kasten omhoog houden. toen de pan bijna helemaal verdamp was , bleef er een bruine stroperige vloeistof achter. ik heb dit nog 20 minuten van het vuur af , gewoon wat laten stollen in de pan .

toen ben ik met mijn 2 anderen vrienden in de banken gaan zitten , er zijn meerdere manieren om het te gebruiken dacht ik. ik heb de olie door shag heen gedraaid , ik kreeg een dikke kleverige joint, ik dacht dat brand nooit , maarja ik heb het tog maar geprobeerd

vanaf het moment dat ik de joint opstak was ik verkocht, het proefde zo lekker in de keel ,
en na de joint voor 1/3 op te roken passte ik hem door , toen ik de joint net had doorgegeven begon het al , de smaak vind ik zo lekker dat ik hem meteen weer wilde , ik winde het in mijn eentje oproken , toen kon ik me nog inhouden , maar toen de joint 2 rondjes door waren gepasst
begonnen we ruzie te krijgen over de joint, iedereen wide hem , omdat het zon heerlijk gevoel gaf , en het zo heerlijk in de keel was ,

direct nadat de 1e op was heb ik nog een 2e gedraaid , en die met het zelfde verhaal,
en toen sloeg die in , ik kreeg een warm dekentje over me heen , een perfect gevoel , ik was in mijn gedachten helemaal in mijn eentje , zonder mijn vrienden debij die was ik al vergeten
ik heb toen 3/4 uur met het allerlekkerste gevoel in de bank gelegen , ik was leeg vanbinnen , maar dat lege gevoel betekende alles voor me , dr was niks om over na te denken , maar dus ook niet over slechte dingen , ik was perfect in harmonie

toen het spul een beetje begon uit te werken voelde ik me geirriteerd , ik vond t kut dat t was uitgewerkt en alles op was :(

de vriend waarvan t huis was , voelde zich zelfs zo slecht dat hij moest kotsen , e
hij zei dat er bloed door de kots heenzat , en ikzelfde voelde me ook alsof er een aanslag op mijn keel en longen was gedaan.

cheerz

Angramar Temenos

Badass junkie
klinkt als oxycodone light. Fijn dat je ervan genieten, maar wees alsjeblieft geen idioot die het gaat gebruiken om al zn problemen te vergeten en verslaafd raakt.

Mildere opiaten zijn *IN PRINCIPE recreatief te gebruiken met veel wilskracht, maar die moet je wel hebben.

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Verschilt per persoon hoor. Had ooit ook een gram opium, heb er maanden mee gedaan. Zo'n lege stonedheid is niet echt mijn ding.

dye

ja , het beviel mij eigenlijk ook niet , het was leuk voor 1 keer , maar ik hou tog meer van de pilletjes enzo , dat is veel spannender en interessanter

Spor

Wijs gebruiker
klinkt erg bekend :) ik hou op zijn tijd wel van die lege high. Is met gifsla ook wel.

Zou je je recept kunnen posten ? En waar had je het plantmateriaal vanaf ?

dye

benodigdheden:

-klaprozen zaadjes ( zorg dat je de goede hebt , met de werkzame stoffene er in ) ik had ongeveer 50 gram
-fornuis met pannetje
-koffiefilters
-zuur ( ik heb citroensap gebruikt)

doe de zaadjes in de pan met water erbij, en zet dit alles op laag vuur
zorg dat het water niet kookt , als het dit doet , verdampen de werkzame stoffen
voeg er citroensap bij , dit zorgt ervoor dat de extractie van de stoffen uit de zaadjes beter verloopt,

laat het ongevver 4 uur staan , zorg ervoor dat je het vuur niet te hoog zet , want anders ben je je opium kwijt!

de vloeistof die achter blijft moet donkerder van kleur zijn geworden ( geel/bruin)

laat alles afkoelen , en filter dan alles door de koffiefilters , hierdoor blijft geen troep achter in de voeistof.

laat de voeistof in een bakje á la natura drogen totdat je olie krijgt,
ik heb de olie door shag heen gerold omdat ik niet kon wachten , maar als je het wat langer laat staan , kun je de olie tot een bolletje rollen. zeg maar als een soort van hasj

dan heb je ruwe opium , je kan het nog verfijnen , zodat het effect verbetert , maar zo is voor mij ook al genoeg.

het precieze recept kun je googelen ookal is deze manier wat moeilijker , maar wie zoekt , die vind .

de planten zijn door mijn moeder geplant , maar klaprozenzaadjes kan je overal kopen , vrijwel voor niets , zorg wel dat je de goeie koopt!

cheerz

iceman

Newbie
dye zei:
benodigdheden:

-klaprozen zaadjes ( zorg dat je de goede hebt , met de werkzame stoffene er in ) ik had ongeveer 50 gram
-fornuis met pannetje
-koffiefilters
-zuur ( ik heb citroensap gebruikt)

doe de zaadjes in de pan met water erbij, en zet dit alles op laag vuur
zorg dat het water niet kookt , als het dit doet , verdampen de werkzame stoffen
voeg er citroensap bij , dit zorgt ervoor dat de extractie van de stoffen uit de zaadjes beter verloopt,

laat het ongevver 4 uur staan , zorg ervoor dat je het vuur niet te hoog zet , want anders ben je je opium kwijt!

de vloeistof die achter blijft moet donkerder van kleur zijn geworden ( geel/bruin)

laat alles afkoelen , en filter dan alles door de koffiefilters , hierdoor blijft geen troep achter in de voeistof.

laat de voeistof in een bakje á la natura drogen totdat je olie krijgt,
ik heb de olie door shag heen gerold omdat ik niet kon wachten , maar als je het wat langer laat staan , kun je de olie tot een bolletje rollen. zeg maar als een soort van hasj

dan heb je ruwe opium , je kan het nog verfijnen , zodat het effect verbetert , maar zo is voor mij ook al genoeg.

het precieze recept kun je googelen ookal is deze manier wat moeilijker , maar wie zoekt , die vind .

de planten zijn door mijn moeder geplant , maar klaprozenzaadjes kan je overal kopen , vrijwel voor niets , zorg wel dat je de goeie koopt!

cheerz
gaad het sneller als je de zaadjes eerst plet ?
ga een van de dagen wel eens proberen...
grts :P

dye

ik heb er ook aan gedacht , maar kon er niks over vinden , dus ik zou het gewoon normaal bereiden , kan je niet wachten? rook je in de tijd die je moet wachten lekker relax een joint....

iceman

Newbie
dye zei:
ik heb er ook aan gedacht , maar kon er niks over vinden , dus ik zou het gewoon normaal bereiden , kan je niet wachten? rook je in de tijd die je moet wachten lekker relax een joint....
het staat op en nu maar wachten :grin:
hoop dat ik wat de goede verhoudingen genomen heb
is altijd handig voor tegen die examen stress :stoned:

Bovenaan