eerste keer lsd

jeroentje

Newbie
halo

ik heb samen met 4 vrienden waarvan er 2 tripsitters zijn het idee om binnenkort te gaan trippen
ben me nu veel aan het inlezen op dit forum want volgens mij zeker geen kwaad kan.
maar het word dus mij eerste keer en zijn er dingen waar van jullie zegen dat is echt een aanrader om te doen
naast een leuke wandeling in het bos ( naast de deur )
lekker eten en drinken en niet te vergeten muziek

hoor graag tips

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
nee wat wel leuk is,is een hoofdtelefoon opzette met goeie goa trance
wierook is ook wel best interessant , dit geeft mooie rook en een lekker geurtje.
als je een blacklight hebt en fluo kan je daar ook de graafste dingen met doen onder lsd. bye

attaire

Newbie
Online Flowers Delivery

haloik heb samen met 4 vrienden waarvan er 2 tripsitters zijn het idee om binnenkort te gaan trippenben me nu veel aan het inlezen op dit forum want volgens mij zeker geen kwaad kan.maar het word dus mij eerste keer en zijn er dingen waar van jullie zegen dat is echt een aanrader om te doen naast een leuke wandeling in het bos ( naast de deur )lekker eten en drinken en niet te vergeten muziek hoor graag tips

SD7

Experimenterende gebruiker
Lekker eten gaat niet lukken met LSD op geloof me maar, drinken is een verplichting aangezien je lichaam de LSD ziet als gifstof en het eruit wilt hebben, genoeg water drinken dus.

Het is verstandig dat er minstens 2 personen nuchter blijven (het liefst ervaren LSD gebruikers)

Dan komt alles wel goed en kan je lekker genieten. :wink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SD7 zei:
Lekker eten gaat niet lukken met LSD op geloof me maar, drinken is een verplichting aangezien je lichaam de LSD ziet als gifstof en het eruit wilt hebben, genoeg water drinken dus.

Het is verstandig dat er minstens 2 personen nuchter blijven (het liefst ervaren LSD gebruikers)

Dan komt alles wel goed en kan je lekker genieten. :)
Grotendeels eens met je. Echter als ik LSD gebruik eet ik zo een familiegerecht op, werkt bij iedereen anders. Zonder eten in huis geen tripjes :tongueout:

SD7

Experimenterende gebruiker
Bij elke vorm van drugs die ik neem verdwijnt mijn hongergevoel maakt niet uit wat het is, ik ben door mijn drugsgebruik ook veel afgevallen.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
SD7 zei:
Bij elke vorm van drugs die ik neem verdwijnt mijn hongergevoel maakt niet uit wat het is, ik ben door mijn drugsgebruik ook veel afgevallen.

heb je dit ook met wiet? lijkt me sterk...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
mandragora zei:
SD7 zei:

heb je dit ook met wiet? lijkt me sterk...
Zou erg ongebruikelijk zijn inderdaad. Maar LSD heb je nog niet geprobeerd, wie weet houd dat je eetlust op peil :)
Veel plezier toegewenst wanneer je het gaat doen!

Jeller

Badass junkie
van lsd geraakt je maag wel wat in de war, maar je kan er zeker op eten hoor.. als je echt hongen hebt smaakt het ook echt ongelooflijk en vreet je het zo op als een zwijn

Bovenaan