• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer LSD

bosvos

Belezen gebruiker
Via via ben ik onlangs aan een paar zegeltjes LSD geraakt. Ik had ze hier mooi opgeborgen, zilverpapier, licht/luchtdicht en heel de reutemeteut.
Maar vrijdag had ik zoiets van "ik heb geen zin om te wachten op de pérfecte moment, ik creëer wel iets wat in de buurt moet komen."

Dus na wat bestuderen van m'n planning koos ik maandagavond/nacht uit.
Een vriend van me had een week of 2 geleden eens een zegeltje van dezelfde persoon uitgeprobeert en goedgekeurd.

Maandagavond, 23.00: Mijn ritme is zo naar de kloten de laatste tijd, dus voor mij is 23.00 ongeveer middag :grin:
Ik ruim wat op, ik neem snel wat lekkers uit de kast (ligt hier nu nog steeds, totaal geen zin in gehad). Ik steek hier wat vanillekaarsjes aan, natuurlijk net wierrook vergeten kopen...

Eens ik alles op z'n plek heb gezet en ik wat gesetteld ben zet ik mijn collectie Pink Floyd op, ik leg een hoopje films klaar, dan kan ik later nog wel kiezen wat ik op zet. En ik neem een half rolling stonezegeltje. Ik leg me languit in de zetel, de kamer is eigenlijk vrij donker, buiten de kaarsen en het appeltje van m'n MBP is er weinig licht. Ik zit relax in mijn bureaustoel. Na een uurtje komt 'Comfortably Numb' langs. Nét op tijd denk ik zo. Ik voel me sloom, een beetje alsof ik teveel wiet zou gerookt hebben, maar dan zonder het negatieve gevoel. What the hell... ik neem de andere helft van de zegel ook in. Maar nu voel ik toch dat ik moet gaan liggen of ik lig hier zo meteen tegen de grond, omdat ik me teveel begin te fixeren op mijn plafondventilator.

Ondertussen "fear & loathing in las vegas" uitgekozen om te bekijken. Na 45 minuten bleek dat een slechte keuze, het mag dan wel een favoriet van me zijn, maar dit keer vond ik er niks aan.

Dan maar wat Nat Geo/Discovery/... zappen zonder geluid en nog steeds Pink Floyd op de achtergrond. Op TV ook niet direct iets wat een trip zou kunnen bevorderen, maar wél interessante docu's, die vond ik nu toch nog iets interessanter als anders. Hier en daar merkte ik dat ik behoorlijk de slappe lach kreeg, vreemd, dit heb ik bij wiet eigenlijk zelden en ik weet niet echt of dit ook een effect van LSD is... Ik begin het gevoel te krijgen dat ik me teveel focus op "het krijgen van een trip".

Tegen 4h kreeg ik toch een klein hongertje, maar in plaats van een stuk chocola ofzo te eten (wat ik had klaargelegd onder andere) ga ik wat toast maken, droge toast kan best smaken blijkbaar.
In de tussentijd vul ik mijn tijd met zappen naar ietwat boeiende docu's en probeer ik wat pink floyd-achtige muziek op te zetten, maar dat geef ik na een half uurtje toch op.

Tot nu toe dus niet echt hetgeen ik had verwacht, niets trippy of whatever, wel een eforisch, rustig gevoel, afgewisseld met lachbuien en vlagen van teveel energie.

Tegen de vijven ben ik Future Cars beginnen kijken, allemaal superboeiend, nieuwe soorten energie voor onze auto's enz... Ik begin me al neer te leggen bij het feit dat ik aan het uitbollen ben en dat alles hierna qua effect zal minderen.
Na Future Cars begint de zon mijn kamer wat binnen te schijnen en begint Sunrise Earth op Discovery. Nu begin ik wél vervormingen te waarnemen in de dingen die ik zie. Maar allemaal behoorlijk minimaal, de sfeer is dan ook weg. Eens de zon begint op te komen kan ik ongeveer een halfuurtje genieten en daarna is het hier een drukte van jewelste.

Nu, ongeveer 7-8 uur na inname van de eerste helft van de zegel voel ik wel dat ik iets heb ingenomen gisteren, ik voel me gelukkig. Het enige wat ik nog écht zou kunnen toeschrijven aan het gebruik van de LSD is dit: In de tijd sinds het hier te druk werd (vrachtwagens die langsrijden enz.) dus ongeveer van 6h heb ik me in mijn bed gelegd, in het zonnetje en ik merkte dat als ik mijn bril afzette, ik dichter kon kijken op dingen.
Ik bedoel dus: zonder bril kan ik mijn focuspunt dichter bij dingen leggen, zo geniet ik toch al een hele tijd van de rimpels en de lijnen in mijn handpalm.

Dit was het zo ongeveer, ik ben er zeker van dat het geen pretje is om dit te lezen, normaal schrijf ik ordelijker, maar ik moest het er gewoon uit hebben voor ik iets vergeet :tongueout:

Mijn conclusie: Meer licht voorzien, Sunrise Earth is geweldig om te bekijken, heb m'n digicorder al ingesteld om alle afleveringen op te nemen, voor de volgende keer :tongueout:
Misschien volgende keer 1,5 zegel? Of heb ik de zegels niet goed opgeborgen zodat ze een deel van hun werking verloren?

Nuja, als er iets is: zeg het maar en als ik nog ergens aan denk dan weten jullie het ook zo snel mogelijk :wink:

KoxBox

Badass junkie
Lijken me gewoon niet zo potente zegels. Maar om gelijk 1,5 te gaan nemen...
Gewoon de volgende keer 1 zegel in 1 keer nemen. Je moet niet te hard van stapel lopen, als je na een anderhalf uur merkt dat het weer zo mild is kan je nog rustig een halfje bij nemen.

Drientje

DF-koning
Ik heb een keer Rolling Stones gehad en ik had hetzelfde als jij. Wel euforisch maar geen visuals ofzo.

Laat ze testen is het enige wat ik tegen je zeggen kan.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Heel herkenbaar van het focussen :grin: Dat heb ik ook altijd bij LSD, alle kleine details zijn zo goed zichtbaar :hearteyes:

Intoxication

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Ik heb een keer Rolling Stones gehad en ik had hetzelfde als jij. Wel euforisch maar geen visuals ofzo.

Laat ze testen is het enige wat ik tegen je zeggen kan.
x2:) vond ze ook niet zo fantastisch.. kvind ook dat je niet echt moet wachten en wachten tot je de eerste patronen ziet want ik vind dat averechts werken doe het eens met leuke vrienden, amuseer je wat, de visuals zullen vanzelf komen dan

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Zonde man van je LSD. Ik zou andere zegels regelen, waarschijnlijk heb je met een iets hogere dosis het zelfde effect.

:)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Fishhead0707 zei:
Zonde man van je LSD. Ik zou andere zegels regelen, waarschijnlijk heb je met een iets hogere dosis het zelfde effect.

Is het niet de bedoeling dat je met een iets hogere dosis een ander effect hebt ? Ik snap het niet helemaal. :P

abby

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Gewoon de volgende keer 1 zegel in 1 keer nemen. Je moet niet te hard van stapel lopen, als je na een anderhalf uur merkt dat het weer zo mild is kan je nog rustig een halfje bij nemen.
Als je van 2x een halve pakken redelijk weinig effect hebt, kan het dan dat je van 1x een hele wel goed effect hebt? Mij lijkt dat redelijk sterk (ookal heb ik geen ervaring met lsd).

KoxBox

Badass junkie
abby zei:
KoxBox zei:
Als je van 2x een halve pakken redelijk weinig effect hebt, kan het dan dat je van 1x een hele wel goed effect hebt? Mij lijkt dat redelijk sterk (ookal heb ik geen ervaring met lsd).
Als er bv. een uur tussen de inname van de 2 helften zit maakt dat zeker verschil uit.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:

Is het niet de bedoeling dat je met een iets hogere dosis een ander effect hebt ? Ik snap het niet helemaal. :P

Kijk.. :)

Hij zegt: Dat die van 2 halvies niets voelt. Dus ik zeg dan kan je beter anders LSD halen. Want als je deze LSD (die dus niet werkt) hoger gaat doseren, ga je niet de trip krijgt die je wilt.

Dus haal andere en beter LSD en ga los..

abby

Belezen gebruiker
Fishhead0707 zei:
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:

Hij zegt: Dat die van 2 halvies niets voelt. Dus ik zeg dan kan je beter anders LSD halen. Want als je deze LSD (die dus niet werkt) hoger gaat doseren, ga je niet de trip krijgt die je wilt.

Eerlijk gezegd vind ik het niet zo logisch, want soms moet je toch gewoon meerdere zegels nemen om het gewenste effect te krijgen? Sommige mensen nemen wel 5 zegels, omdat 1 zegel niet het gewenste effect geeft. Dat is dan toch ook geen reden om betere zegels te halen, omdat 1 zegel niet voldoet?

bosvos

Belezen gebruiker
eventjes antwoorden op de comments:

Aangezien het m'n eerste keer was ben ik voorzichtig begonnen, 2 halfjes met een uur tussen ofzo.
Er was wel een effect, maar niet om te zeggen dat ik écht zwaar aan het trippen was.
Ik had eerder het gevoel dat een extra (half) zegeltje wel had gemogen.
Maar omdat het de eerste keer was heb ik het maar niet gedaan. Liever kalm beginnen dan ineens te hard gaan :tongueout:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
abby zei:
Fishhead0707 zei:

Eerlijk gezegd vind ik het niet zo logisch, want soms moet je toch gewoon meerdere zegels nemen om het gewenste effect te krijgen? Sommige mensen nemen wel 5 zegels, omdat 1 zegel niet het gewenste effect geeft. Dat is dan toch ook geen reden om betere zegels te halen, omdat 1 zegel niet voldoet?

Klopt wat je zegt. Hoe meer je neemt hoe harder je gaat.

Maar hij zegt zelf het zijn slechte zegels. Dus dan kan je er wel 5 nemen maarja das beetje zonde van je LSD en dan zal je nog niet lekker trippen om de kwaliteit gewoon slecht is.

Dan kan je beter naar goede LSD zoeken. Het geeft je een beter resultaat en is in verhouding goedkoper natuurlijk.

Maarja zinlose discussie :grin: Ik ging ervan uit de LSD slecht was, maar het was gewoon een te lage dosis lees ik nu. Mijn fout.. :)

Rustig aan.

electergie

Belezen gebruiker
je bedoelt met slechte lsd zeker dat..

zijn dealer de lsd zelf al lang had, en niet optimaal bijhield
waarschijnlijk waren 't ook al op zichzelf zwakke dossisen

zoek via via naar iemand die je een goed potente zegel kan fixen :wink:
koop er enkele, laat er 1 van testen als je dit kan, en neem zo'n 150ug

enjoy

spacelord

Wijs gebruiker
zegels zijn waarschijnlijk niet goed bewaard of gwn maar heel weinig acid op de zegels (50 ug ofzo weet ik veel). Gewoon andere zegels probere te bemachtigen. De eerste 3 keer had ik ook een ervaring zoals jij tot ik een keer van iemand anders zegels kocht. Dat was even een 'eye-opener' :openmouth:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik hoor eigenlijk ook wel vaker dat de eerste keer LSD weinig voorstelt bij veel mensen. Ik had de eerste keer bijvoorbeeld geen visuals, wel een licht LSD gevoel, maar geen visuals.

Als ik nu dezelfde dosis neem van dezelfde zegels, ga ik daar goed op. :)

Drientje

DF-koning
Waarschijnlijk toch door zijn medicijnen maar het rare is dat MDMA wel heel erg goed zijn werk doet. Dat werkt uiteindelijk op dezelfde receptoren. Hij voelde wel 'iets' maar was net of het erg ver weg was.

Vogende keer neemt hij gewoon meer als startdosis, die was nu 50 mics. Als je begint met 100-150 mics (het is een heel groot persoon) en dan kan opbouwen. Ook kan hij zijn medicatie halveren de week voor een trip, misschien helpt dat ook.

Overigens zijn er mensen bekent die immuun zijn voor LSD. Net zoals er mensen immuun zijn voor HIV.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Hmm toch raar hoor dat je met zo'n dosis niets voelt. Wat zit het lichaam tot vreemd in elkaar.

Ik voelde me eerst keer zeker wel wat :hearteyes: En was toch een lage dosis tussen 50 a 100 mics max.

Van het weekend XTC + 150 mics genomen wel een lange trip gehad, maar geen visuals. Maar dat bleek achteraf te komen door de kruistolerantie van 2C-P.

Misschien zou je dat is kunnen proberen in plaats van LSD. Het geeft een super heftig effect van minimaal 12 uur en heel veel visuals :hearteyes: . Dit alles na een bijzonder lage dosis van 10 mg :openmouth: :openmouth:

Gewoon te ziek voor woorden.

2C-P heftig spul

:wave:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Fishhead0707 zei:
Drientje zei:
Hij had ook meer dan 30 mg 2cb op en voelde daar ook niets van

Oke.. Ja dan zullen de andere 2C's ook weinig zin hebben. Jammer. :( :)

Ik voelde wel wat hoor...alleen niet zoals je van 260 mics zou mogen verwachten...
Volgende keer mijn" mise en place " wat beter regelen(minder mirtazapine,nog minder blowen???)
Misschien komt het ook omdat het de eerste keer was en mezelf onbewust toch niet heb durven "laten gaan"...Net zoals met de eerste keer sex...is wel ok,maar voor het betere stampwerk moet je toch wat ervaring opdoen...... :grin:

Het was in ieder geval wel een leuke nacht.... :)

Drientje

DF-koning
We hebben zeker fun gehad!

Maar dat hebben wij wel vaker.

Je bent echt een fijne kerel! En trippen komt vast wel goed!

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Drientje zei:
We hebben zeker fun gehad!

Maar dat hebben wij wel vaker.

Je bent echt een fijne kerel! En trippen komt vast wel goed!

Thanks.. :hearteyes: ....

...En met de juiste voorbereiding en dosering komt dat trippen wel...
En ik begin er de volgende keer in ieder geval een stuk ontspannender aan,dus dat zal ook wel uitmaken.....

ik heb afgelopen vrijdag en zaterdag zo hard gelachen dat ik er nog pijn in mijn kaken van heb,hahaha, of zou dat van de E komen??

Arjan`

Experimenterende gebruiker
ik heb ook best vaak lachkicks als een trip net op begint te zetten maar dan heb ik het wel over paddos of truffels

Bovenaan