Oldie
Newbie
Nou,oma aan de ketamine, het moet niet gekker worden.
Sinds 9 maanden pas aan het experimenteren met allemaal foute dingen ,maar ja, je leeft maar 1 keer en hoe ouder hoe gekker.
Ik heb me goed ingelezen en via een goede kennis konden we aan 1 gr. ketamine komen. Was getest en hij had het al meerdere keren gebruikt.
Mijn vriend,die al heel wat heeft gebruikt ,gesnoven had dit ook nog niet eerder gehad dus het was voor beiden nieuw.
Nou, gisteravond was het zover.
weegschaal erbij en voor ieder 2 lijntjes van 30 mg. klaargelegd.
Om 22.00 uur ons eerste lijntje, we hadden om 20.00 uur nog gegeten dus ik wilde dit eerst even laten zakken.
Ik ben op de bank blijven zitten en P. ( m’n vriend) zat achter de computer.
NA 5 minuten voelde ik het al....wat een gaaf gevoel zeg
Ik voelde me loom en al een beetje verdoofd. Ik bleef nog lekker liggen en na 20 minuten hebben we ons 2 e lijntje genomen.
En het lome ,verdoofde gevoel werd steeds intenser.
P vroeg of ik bij hem kwam zitten om een filmpje/ serie te kijken.
Hij zat daar op z’n stoel en toen hij me aankeek kreeg ik me daar een lachkick.
Ik begon te praten en dacht, ben ik dat? Ik leek wel een ouwe dronkelap,
Ik zei ook dat ik niet meer kon opstaan, dus hij kwam naar me toe en trok me van de bank. Pffffff, en weer een lachkick toen we beiden daar stonden.
Hij wilde knuffelen maar ik moest alleen maar lachen.
Ik ben net een slappe pop zei ik....maar dat was ik ook.
Even samen achter de computer gezeten en wat we gekeken hebben weet ik niet meer
Daarna ben ik weer naar de bank gestrompeld en dacht, ik leg nog even 2 lijntjes neer voor straks.
Daarna weer half in coma op de bank gelegen. Jeetje, dit is echt anders maar wel heel grappig.
Even later me toch weer even bij P gevoegd en nog wat domme dingen gekeken. Ik kon me echt niet concentreren en bleef maar lachen.
Toen besloot ik om het 3e lijntje niet meer te nemen. P. wilde er nog even over nadenken dus ze bleven nog even liggen.
Bij mij sloeg het harder in maar hij is ook groter en denk 30 kilo zwaarder.
IK weet niet meer hoe laat het was maar ik zei dat hij het 3e lijntje ook niet moest nemen.
Gelukkig luistert hij goed naar mij.
En dan die 60 mg. weer terug in het zakje zien te krijgen......pffff....dat viel ook niet mee zeg.
Maar toch zonde om dat te verspillen toch.
Nog even domme filmpjes gekeken en toen vroeg dat space hoofd of hij nog een plakje spacecake mocht nemen
OMG, hij blowt er ook nog bij maar goed, hij is volwassen dus eet maar op.
Er is geen alcohol gedronken want dat wilde ik echt niet.
Zeker als je iets voor een eerste keer uitprobeert en eigenlijk sowieso beter om de alcohol te laten staan.
Uiteindelijk zijn we om 02.00 uur in bed beland en na een lekkere knuffelsessie zijn we dan toch in slaap gevallen.
Blijkbaar heb ik flink lopen snurken maar ik heb geslapen.....echt niet normaal.
En om 13.00 vanmiddag kwam ik uit m’n coma.
Ik voelde me uitgerust, mag ook wel na bijna 12 uur geslapen te hebben, en ben toen even naar huis gegaan, wasje gedraaid en nog een bezoekje aan m’n broer gebracht.
Die moest eens weten waar z’n zus mee bezig is
Maar goed, ik ben volwassen, een beetje ondeugend en hou van nieuwe uitdagingen.
Ik vond dat we dit prima hebben gedaan voor een eerste keer en de volgende keer gaan we het 2e plateau halen.
Nu even rustig aan maar wilde dit hier even kwijt.
Leuk om eens terug te lezen als ik ooit in het bejaardentehuis zit.
Het leven kan mooi zijn als je eens buiten de lijntjes kleurt, maar wel altijd je koppie erbij houden.....en dat doe ik ook.
Fijne avond nog allemaal.
Sinds 9 maanden pas aan het experimenteren met allemaal foute dingen ,maar ja, je leeft maar 1 keer en hoe ouder hoe gekker.
Ik heb me goed ingelezen en via een goede kennis konden we aan 1 gr. ketamine komen. Was getest en hij had het al meerdere keren gebruikt.
Mijn vriend,die al heel wat heeft gebruikt ,gesnoven had dit ook nog niet eerder gehad dus het was voor beiden nieuw.
Nou, gisteravond was het zover.
weegschaal erbij en voor ieder 2 lijntjes van 30 mg. klaargelegd.
Om 22.00 uur ons eerste lijntje, we hadden om 20.00 uur nog gegeten dus ik wilde dit eerst even laten zakken.
Ik ben op de bank blijven zitten en P. ( m’n vriend) zat achter de computer.
NA 5 minuten voelde ik het al....wat een gaaf gevoel zeg
Ik voelde me loom en al een beetje verdoofd. Ik bleef nog lekker liggen en na 20 minuten hebben we ons 2 e lijntje genomen.
En het lome ,verdoofde gevoel werd steeds intenser.
P vroeg of ik bij hem kwam zitten om een filmpje/ serie te kijken.
Hij zat daar op z’n stoel en toen hij me aankeek kreeg ik me daar een lachkick.
Ik begon te praten en dacht, ben ik dat? Ik leek wel een ouwe dronkelap,
Ik zei ook dat ik niet meer kon opstaan, dus hij kwam naar me toe en trok me van de bank. Pffffff, en weer een lachkick toen we beiden daar stonden.
Hij wilde knuffelen maar ik moest alleen maar lachen.
Ik ben net een slappe pop zei ik....maar dat was ik ook.
Even samen achter de computer gezeten en wat we gekeken hebben weet ik niet meer
Daarna ben ik weer naar de bank gestrompeld en dacht, ik leg nog even 2 lijntjes neer voor straks.
Daarna weer half in coma op de bank gelegen. Jeetje, dit is echt anders maar wel heel grappig.
Even later me toch weer even bij P gevoegd en nog wat domme dingen gekeken. Ik kon me echt niet concentreren en bleef maar lachen.
Toen besloot ik om het 3e lijntje niet meer te nemen. P. wilde er nog even over nadenken dus ze bleven nog even liggen.
Bij mij sloeg het harder in maar hij is ook groter en denk 30 kilo zwaarder.
IK weet niet meer hoe laat het was maar ik zei dat hij het 3e lijntje ook niet moest nemen.
Gelukkig luistert hij goed naar mij.
En dan die 60 mg. weer terug in het zakje zien te krijgen......pffff....dat viel ook niet mee zeg.
Maar toch zonde om dat te verspillen toch.
Nog even domme filmpjes gekeken en toen vroeg dat space hoofd of hij nog een plakje spacecake mocht nemen
OMG, hij blowt er ook nog bij maar goed, hij is volwassen dus eet maar op.
Er is geen alcohol gedronken want dat wilde ik echt niet.
Zeker als je iets voor een eerste keer uitprobeert en eigenlijk sowieso beter om de alcohol te laten staan.
Uiteindelijk zijn we om 02.00 uur in bed beland en na een lekkere knuffelsessie zijn we dan toch in slaap gevallen.
Blijkbaar heb ik flink lopen snurken maar ik heb geslapen.....echt niet normaal.
En om 13.00 vanmiddag kwam ik uit m’n coma.
Ik voelde me uitgerust, mag ook wel na bijna 12 uur geslapen te hebben, en ben toen even naar huis gegaan, wasje gedraaid en nog een bezoekje aan m’n broer gebracht.
Die moest eens weten waar z’n zus mee bezig is
Maar goed, ik ben volwassen, een beetje ondeugend en hou van nieuwe uitdagingen.
Ik vond dat we dit prima hebben gedaan voor een eerste keer en de volgende keer gaan we het 2e plateau halen.
Nu even rustig aan maar wilde dit hier even kwijt.
Leuk om eens terug te lezen als ik ooit in het bejaardentehuis zit.
Het leven kan mooi zijn als je eens buiten de lijntjes kleurt, maar wel altijd je koppie erbij houden.....en dat doe ik ook.
Fijne avond nog allemaal.