Space Junior
Experimenterende gebruiker
De avond begon met twee pilsjes en een lekker jointje. Ik was alleen met een vriend en we hadden vooraf niet de intentie om er een gekke avond van te maken. Terwijl we zaten te genieten van wat livesets van Cercle kwam toch maar de ketamine op tafel. 2 lijntjes om te beginnen, en ik moet zeggen dat daar nog weinig geks door gebeurde. Alleen m'n wangen zwelden een beetje op en ik kreeg dorst als een malle. Na een halfuurtje pakten we de volgende 2 lijntjes en die waren wel al raak. Ik raakte een beetje gedesoriënteerd en ging heel lekker op de kleuren en geluiden uit de tv. Wel kreeg ik ook vrij snel een loopneus en niesbuien, iets waar ik vaker last van krijg bij ketamine. Na pakweg 40 minuten gingen de laatste 2 lijntjes naar binnen, en omdat we toe waren aan nieuwe prikkels gingen we direct even naar buiten om een sigaretje te roken. Ik merke dat de smaak van de sigaret een erg lekkere tegenhanger was van de 'kwab' in m'n gehemelte. De vlakke vloer leek schuin af te lopen en elke stap voelde als een uitdaging. Klinkt misschien gek, maar het was iets wat ik toch wel als chill ervaarde. Toen de grootste uitdaging: twee stijle wenteltrappen oplopen naar de kamer van m'n maatje. Stap voor stap en tergend langzaam gingen we die trappen op in het donker, heerlijk! Terug op de kamer hebben we een lekkere disneyfilm gekeken, al gingen de eerste 20 minuten volledig aan me langs. Daarna was ik vrij snel weer nuchter. Geen super spannende avond maar wel weer een ervaring rijker, de ket maakte alles wat chiller, we hadden goede vibes. Conclusie: best voor herhaling vatbaar maar ik vind ket als afsluiter op een afterparty toch wel effectiever. De loopneus en niesbuien blijven een dingetje.
En nu ben ik doodmoe maar slapen lukt niet makkelijk. Iemand tips voor een volgende keer?
En nu ben ik doodmoe maar slapen lukt niet makkelijk. Iemand tips voor een volgende keer?