eerste keer ghb tips graag!!!

Karentje

Belezen gebruiker
Hallo,

weet dat hier waarschijnlijk al honderd topics over zijn, maar graag toch jullie advies. Ik ga heel binnekort de eerste keer ghb nemen. Ik heb dit nog nooit gedaan. Het zou pure ghb zijn wat volgens mij goede kwaliteit betekent? Ph neutraal. Ik ga dit wel niet laten testen, dus ik weet het niet zeker. Ik had gelezen dat de startdosis heel belangrijk is. Ik ben een vrouw van 60 kg. Hoeveel kan ik best nemen? En hoe zit het met bijdoseren. Hoeveel per keer en hoeveel tijd ertussen?

groetjes,
Karen

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Als je niet laat testen dan is het natuurlijk niet echt te doen om je een bepaalde dosering aan te raden aangezien je de sterkte niet weet he.

Voor de rest zou ik goede afspraken met jezelf maken betreffende hoe vaak nemen en maximaal een paar keer herdoseren per sessie zodat je niet in de problemen komt met deze behoorlijk risicovolle drug.

Oh ja, koop een doseerspuitje bij de etos/kruidvat van n euro of zo en noteer de tijden van inname om 'ongelukjes' te voorkomen. En combineer niet met alcohol!

Karentje

Belezen gebruiker
zou niet weten waar je zoiets laat testen eigenlijk. of kun je zo een test ergens kopen? Ik woon in België.

Karentje

Belezen gebruiker
Voor de rest zou ik goede afspraken met jezelf maken betreffende hoe vaak nemen en maximaal een paar keer herdoseren per sessie zodat je niet in de problemen komt met deze behoorlijk risicovolle drug.

Wat is in het geval van GHB een goede afspraak? Hoeveel tijd moet je tussen gebruik laten opdat je zeker niet verslaafd wordt? Het is ook niet mijn bedoeling veel bij te doseren, enkele uurtjes plezier is voldoende. Wie kan me advies geven?
En meng ik het gewoon met wat limonade ofzo? Best niet veel eten vooraf voor het beste effect?? Wil het vrijdag of zaterdag uitproberen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Er is een testcentrum in Brussel.

https://www.erasmix.be/content/pill-testing-brussel-gratis-analyse-van-illegale-drugs

Helaas is België niet toeschietelijk met testcentra, iets wat ik zelf een kwalijke zaak vind. Er zijn wel plannen voor testcentra in Vlaamse steden maar daar heb je nu weinig aan.

De werkingsmarge van GHB is zeer nauw, onderschat dit niet. Ik heb meegemaakt dat ik van 2.7 ml amper iets voelde en van 3 ml twee uur (letterlijk) kotsmisselijk was. Dat gold uiteraard voor mijn GHB en zegt niks over de sterkte van die van jou; bij mijn vorige lagen die grenzen net weer anders. Als je besluit niet te laten testen, dan ben je zelf proefkonijn en is het hoe dan ook behoorlijk trial en error eerlijk gezegd. Je moet er dan in ieder geval voor zorgen dat je aan de LAGE kant begint, met mogelijk een teleurstelling tot gevolg. Normaal moet je binnen 30 minuten toch wel wat gaan voelen. Kans dat dat teleurstellingsgevoel snel de gedachte doet rijzen om te gaan bijnemen. Maar ook redosen is vervolgens een behoorlijke gok en zeker als je de sterkte niet kent, omdat het effect stapelt in je bloed. Doe dit dus ook vooral nooit te vroeg en doe ook dit voorzichtig. Want geloof me, teveel GHB is géén lolletje, ook als je nog net niet op het punt van out gaan bent (denk aan het tollende misselijke gevoel van veel te dronken zijn en met wat pech een tijdlang ziek boven de plee hangen; daar is het wel mee te vergelijken, blegh).

Het is helaas tricky spul om te doseren, wees er niet slordig/overmoedig mee. Persoonlijk is de werking voor mij niet erg verslavend maar ik ben niet zo’n fan van downers, vind het leuk voor af en toe maar verder niet zo heel boeiend. Als je iemand bent die graag en veel drinkt, zou ik niet aan GHB beginnen. De effecten hebben veel overlap met alcohol maar GHB brengt meer acute gevaren met zich mee.

Succes met de keuze.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik ben een vrouw van 60 kg. Hoeveel kan ik best nemen?
Voor mij deed 3ml GHB vrij weinig en leek 3,5ml a 4ml eerder een ideale dosering (wat voor de meeste personen wellicht stevig is), dit was zonder tolerantie. Echter de benodigde dosering wil per persoon aardig verschillen en zoals al genoemd komt een ideale dosering GHB vrij nauw.

Aangezien je wat minder weegt dan ik gok ik dat ergens tussen de 2-3ml een ideale dosering is. Had Roze olifant niet gereageerd met dat 3ml haar zwaar viel had ik 3ml gezegd, voor een eerste dosering in ieder geval.
En hoe zit het met bijdoseren.
Volgens psychonautwiki is een gemiddelde dosering na zo'n 1,5 uur uit gewerkt. Het hangt dus af van hoe hoog je doseert maar ook van je persoonlijk metabolisme. Voor mijn persoonlijk had ik het idee dat het na 1 uur wel was uitgewerkt maar wederom blijft het lastig om hier een exact getal op te plakken. Psychonautwiki zit meestal aan de veilige kant dus na 1,5 uur is het hoogstwaarschijnlijk wel veilig om te herdoseren in ieder geval. Na 45minuten zul je waarschijnlijk al het gevoel hebben dat de effecten zo goed als voorbij getrokken zijn.
zou niet weten waar je zoiets laat testen eigenlijk. of kun je zo een test ergens kopen? Ik woon in België.
https://www.ebay.com/itm/new-LCD-Di...var=423100729586&_trksid=p2057872.m2749.l2649
Hiermee kun je in ieder geval de PH waarde meten.
En meng ik het gewoon met wat limonade ofzo?
Wij mengde het met fanta. Ik zal je alvast waarschuwen, GHB is nogal ranzig, de kans is aanwezig dat je van de smaak zelf misselijk wordt. Zoals een vriendin het omschreef, alsof je sperma aan het slikken bent maar dan 10x zo zout.
Oh ja, koop een doseerspuitje bij de etos/kruidvat van n euro of zo en noteer de tijden van inname om 'ongelukjes' te voorkomen. En combineer niet met alcohol!
https://www.ebay.com/itm/Sterile-Sy...hash=item33f00a9028:m:mYemqr0dsX0EHcojtokm_Ig
Ga niet aanklooien met 'dopjes' of iets dergelijk, het belang van een (5ml) spuitje of pipet kan niet genoeg gestrest worden bij GHB gebruik.

Karentje

Belezen gebruiker
Hier kan ik alvast wat mee! Heel erg bedankt voor de info. Zal overwegen om naar Brussel te gaan, want wil een geweldige eerste keer. Maar als je steeds je ghb bij dezelfde koopt, laat je het dan nog testen?

Altist

Newbie
Idd laag beginnen om te testen wat werkt. Je startdosis is de belangrijkste, door daarna bij te doseren kom je veel lastiger in dezelfde flow als in 1 keer goed. Kans dat het negatief uitpakt is veel groter!
Nog een belangrijke: wacht 1.5 uur met bijdoseren en neem nooit meer dan de helft van je startdosis. Vanwege het stapeleffect.
Ik hou het persoonlijk een uur of 5 goed vol op startdosis en max 1 keer bijdoseren. Daarna stop ik steevast.
Het kan erg fijn spul zijn, maar lees zo veel mogelijk narigheid om goed te beseffen welk risico je neemt als je jezelf niet in de hand kan houden! Spreek regels af met jezelf Bijv max 1 keer per maand en max 1 x bijdoseren per keer en dan klaar.
Daarbij voorkom je gewenning met als gevolg dat je steeds meer nodig hebt.
En NOOIT in combinatie met alcohol!!!!!

Karentje

Belezen gebruiker
dat testen zal dit weekend dus niet lukken. Denk dat ik het me gewoon ga riskeren en vandaag al eens uittesten. Ervan uitgaande dat dit goede kwaliteit ghb is, zou ik gewoon om te beginnen 2,5 ml nemen? Ik ga ook niet veel eten vooraf.

Altist

Newbie
Gek genoeg werkt het bij mij op een nuchtere maag juist averechts. Veel eerder misselijk dan. Ik eet normaal en pak dan na ongeveer 1,5 uur de eerste dosis. Ook vaak juist heel veel trek onder invloed, alles smaakt dan vet lekker:)
2.5ml klinkt redelijk safe. Op zich wel slim dat er iemand bij je is die nuchter blijft. Voor het geval dat het alsnog te veel blijkt. Als je voelt dat het er echt inhakt niet relaxed gaan liggen, dan ben je zo weg. Zorg dat je wakker blijft door even naar buiten, blijven bewegen. Zakt na een half uurtje af.
Doe voorzichtig en veel plezier :wink:
O en douchen is vet lekker onder invloed!
Net als veel andere dingen trouwens...

Karentje

Belezen gebruiker
Zou volgens het internet nu het meeste effect moeten ervaren, maar dat valt tegen. Ik voel het effect nochtans wel, maar eerder licht, alsof ik bijvoorbeeld kratom heb genomen. Heb een lichte hoofdpijn.

Karentje

Belezen gebruiker
KLopt het dat ghb na 3 uur uit je lichaam is? Wil dat dan zeggen dat ik het nog eens kan proberen om 21u vanavond (had het om 17u genomen)? En dan 3 ml? Ik ervaar met 2,5 ml wel effect, maar niet zoals ik het verwachtte. Ik ben gewoon meer ontspannen met een lichte hoofdpijn.

Altist

Newbie
Blijkbaar idd een te lage dosis. Het duurt een uur of 8 voordat het volledig weg is uit je bloed. Of het stapeleffect nog werkt na 4 uur weet ik niet zeker maar ik vermoed dat het wel meevalt.
Het is het proberen waard denk ik maar mss toch nog maar even doorgooglen voor de zekerheid:wink:

Karentje

Belezen gebruiker
Wel dat was me het avondje wel haha. Heb om 21u45 samen met mijn date 3 ml genomen, dat gaf een veel beter effect en na 2 uur nog eens 2,5 ml erbij. Ik denk dat de dosering vrij goed zat zo. Voelde me happy en we hebben een leuke avond gehad:blush:. Dan werden we echter iets te moedig en besloten we het laatste restje ook nog op te maken na ongeveer een uur. Hoewel dat de dosis toen veel lager lag, was het voor mij op de piek net teveel. Met als gevolg vermoeidheid en misselijkheid. Maar dit heeft gelukkig niet lang geduurd. Weer wat bijgeleerd. Al bij al heel interessante ervaring... Wil het zeker later nog eens proberen, maar zeker nog niet de komende weken.

Bovenaan