Eerste keer GHB doseren

Sara H.

Newbie
Hoi allemaal!
Donderdag gaan we voor het eerst ghb proberen. Nu is mijn vraag welke start dosis we het beste kunnen nemen.
Is het kg gewicht nog van invloed? Ik weeg 66 kilo, hij 116. Moet hij dan met meer starten? We hebben het van een vriend. Die neemt zelf een 'half dopje'. Met een spuitje gemeten dat dit 2.5ml is. Lijkt me voor mij een prima dosering en we dachten voor hem 3.5 ml. Zouden jullie dat ook doen?
Voor het bijnemen dachten we na 2uur en dan ik max 1.5 en hij max 2.5.

Ook lees ik veel over wel of niet nuchtere maag.. lijkt mij toch gezond om gewoon te eten? Maar misselijk worden is natuurlijk ook niet fijn..

Wie wil ons nog wat info geven?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Je kan de GHB het beste terugrekenen naar het aantal grammen. Daarvoor moet je wel weten hoeveel gram GHB er per (milli)liter vloeistof je hebt. Mede daarom is het een goed idee om de GHB te laten testen.

Gemiddeld zit er 0,4 gram GHB per milliliter vloeistof, maar die hoeveelheid kan verschillen. Een gemiddelde dosering is 1 - 2 gram GHB. Dat betekent dus dat je dan inderdaad ergens rond de 2 tot 2,5 mL vloeistof uit zou komen.

Let wel op dat de GHB pas na 3 uur uit het bloed verdwenen is. Voor die tijd kan het voelen alsof je al nuchter bent, een reden om weer te gaan bijpakken. Maar het kan best zijn dat er dan nog ongemerkt GHB in het bloed aanwezig is, waardoor je al snel te veel bijpakt en out gaat. Je kan dus het beste 3 uur wachten voordat je weer een nieuwe dosis neemt.

Lees ook deze F.A.Q. over GHB:
https://www.changingperspective.info/faq/ghb-veelgestelde-vragen-f-a-q/

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik wil wel info geven, als je GHB wil doen is het raadzaam om eerst eens 'Tygo in de GHB' te kijken (4 afleveringen), dan zie je alle valkuilen van deze zeer tricky en enorm verslavende drug waarvan afkicken nog moeilijker is dan van heroine.

de link:
https://www.npo3.nl/tygo-in-de-ghb/VPWON_1290745

De hoeveelheden die je noemt vind ik wel redelijk. Maar vergeet 'dopjes' en werk met een doseerspuitje, want het komt echt op de microliter bij dit spul.

Over bijdoseren heb ik geen verstand want dat doe ik niet, naar mijn mening leidt dit tot binges, verslaving en grote problemen.

Jen

Belezen gebruiker
Begin met 2.5ml anders voel je niks daaronder wacht 2 uurtjes.
Voelde je er weinig van kan je 3ml proberen.
En blijf bij die 3ml

Die dag moet je wel wat gegeten hebben natuurlijk.
Na 3 buisjes is het lekker om iets kleins te eten want ghb heeft iets nodig om het te verwerken. Ik eet meestal om de 3 buisjes
Dat doen de meeste mensen die ik ken
Stop er mee voor dat je gaat slapen
Probeer niet te lang er mee door te gaan.
Paar buisjes op een avond is genoeg

Het is een leuke drugs en echt een heerlijk gevoel
Tygo in de ghb geeft echt een totaal verkeerd beeld die mensen zijn aan van alles verslaafd vloeibare speed en van alles dan kom je zo terecht.

Beter lees je even een paar dingen in over verslaving van ghb als je 24-7 door blijft gaan om de 2 uur dan ga je richting een verslaving die lichamelijk is dus dat is een gevaarlijk spelletje. Dat je dat weet. Paar buisje op een avondben klaar

Je hebt de lekkerste sex op ghb en het is echt een heerlijk gevoel!
Dat doseren zou je even moeten ondekken
Neem nooit binnen een uur weer een buisje al voel je niks
Elke ghb is anders gemaakt en heeft een andere gbl gehalte dus je moeg samen zoeken naar de juiste dosering!

Doe even goed onderzoek online over ghb voor dat je er aan begint, laat je niet afschikken door hele heftige verhalen maar weet wel dat het een drugs is die je in controle moet houden en dat er consequenties aan kunnen zitten als je het gaat misbruiken die heel heftig zijn.

Veel plezier laat nog maar weten hoe het was!

Sara H.

Newbie
Bedankt voor jullie reactie!
We zijn inderdaad niet zo bang voor de verslaving. We proberen het 1 dagje en dan is het ook klaar. Zo hebben we ook een keer mdma geprobeerd.
We gaan er dus vooral van genieten. Hij zal starten met 3.5ml en ik met 2.5ml. En we wachten 2.5uur tot het nemen van een nieuwe dosis.

Hebben jullie wel eens last gehad van negatieve effecten (bv misselijk, slapen) en wat helpt daar dan het beste tegen ?

• Like
Waarderingen: Jen

Jen

Belezen gebruiker
Hebben jullie wel eens last gehad van negatieve effecten (bv misselijk, slapen) en wat helpt daar dan het beste tegen ?

Ja je kan out gaan als je teveel neemt.
Raak dan niet in paniek laat diegene zijn roes uitslapen.
Leg diegene op ze zij en die word dan vanzelf wel weer wakker Kusen onder het hoofd
Blijf erbij komt meestal wel goed.
Handig is om van die ph stripjes te kopen online dat kost niks
De ph waarde moet 7 zijn bij ghb anders krijg je last van je slokdarm of maag.

T

ToetjesMonster

Gast
Je kan de GHB het beste terugrekenen naar het aantal grammen. Daarvoor moet je wel weten hoeveel gram GHB er per (milli)liter vloeistof je hebt. Mede daarom is het een goed idee om de GHB te laten testen.

Gemiddeld zit er 0,4 gram GHB per milliliter vloeistof, maar die hoeveelheid kan verschillen. Een gemiddelde dosering is 1 - 2 gram GHB. Dat betekent dus dat je dan inderdaad ergens rond de 2 tot 2,5 mL vloeistof uit zou komen.

Let wel op dat de GHB pas na 3 uur uit het bloed verdwenen is. Voor die tijd kan het voelen alsof je al nuchter bent, een reden om weer te gaan bijpakken. Maar het kan best zijn dat er dan nog ongemerkt GHB in het bloed aanwezig is, waardoor je al snel te veel bijpakt en out gaat. Je kan dus het beste 3 uur wachten voordat je weer een nieuwe dosis neemt.

Lees ook deze F.A.Q. over GHB:
https://www.changingperspective.info/faq/ghb-veelgestelde-vragen-f-a-q/

Een beter advies dan dit is er niet!

Bovenaan