• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 5 mapb

someone2021

Experimenterende gebruiker
Gisteren kenissen uitgenodigd om wat te komen eten en een film te bekijken. Kortom redelijk zwaar gegeten en wat gedronken. Nu met de avondklok was ik om 2100 alleen thuis. IK had via een shop 3 capsules van 5 mapb besteld. Dit lag dus thuis en ik had er erg veel zin in. Maar ik wilde het rustig aan doen. Dus erg stom ik knipte de eerste capsule doormidden maar zag dat al het poeder aan éen kant zat. Dus toen alles maar doorgeslikt.

In eerste instantie werd ik erg moe, kan de after dinner dip zijn, Maar na ongever anderhalf uur werd ik veel opgewerkter en ook de muziek bleef beter hangen.
Laten we zeggen dat de eerste capsule ik innam om 2100 en uiteindelijk om 23.30 de tweede capsule. IK moet zeggen dat na die tweede ik er heerlijk inkwam. Via youtube heb ik tot 8 uur in de morgen voornamelijk techno zitten luisteren.

Ik vind 5 mapb echt geweldig omdat het heerlijk en lekker gedoseerd binnenkomt. En in tegenstelling tot bijvoorbeeld coke blijf ik mij er altijd prettig onder voelen en ook niet onbelangrijk om 9.00 ging ik prima slapen.

Fenomenaal

Leuk rapport! Ik word steeds nieuwsgieriger naar 5-mapb. Heb je daarna nog een kater of dip gehad?

someone2021

Nee had geen kater of dip, ik ben om 9 uur in de ochtend naar bed gegaan, wel een wekker gezet want om 1600 kwam een vriend een borrel doen. Ging goed, werd ook vrolijk wakker.
Wat ik er wel vergeet bij te melden is dat het een drug is waarvan ik denk dat het ideaal voor thuis is. Je wordt er namelijk niet zo heel energiek van.

someone2021

100 mg en ik had uiteindelijk 3 capsules genomen. Teveel i know. Maar ik denk door het gebruik van coke de afgelopen jaren ik wel wat gewend was.
De 3 capsules waren verdeeld over een periode van ongeveer 5 uur.

Zeehond

Badass junkie
100 mg en ik had uiteindelijk 3 capsules genomen. Teveel i know. Maar ik denk door het gebruik van coke de afgelopen jaren ik wel wat gewend was.
Oef, dat lijkt me inderdaad heel veel.
Ik las dat de werking van 5-mapb veel langer is dan bijvoorbeeld mdma, dus het verbaast me dat je bij hebt genomen. En dan ook nog in zo’n korte tijd. Een capsule zou meer dan genoeg moeten zijn voor die 5 uur.
Maar zal zeker mee spelen dat je wat gewend bent.

Laatst bewerkt:

someone2021

Rowdy klopt. Ik vond trouwens de 2e echt nodig. Maar de 3e was naar mijn idee overbodig. Ga hier de volgende keer opletten.

Nickje

Belezen gebruiker
Belangrijk om te weten is of het succinaat of HCL/zout is, in geval van benzofuranen in elk geval maakt dat nogal uit. 100mg succinaat 5-MAPB is hetzelfde als ca. 65mg zoutvorm dacht ik. Citaatje Psychonaut wiki "5-MAPB is commonly found as the succinate and hydrochloride salt. The hydrochloride salt is 36% more potent by mass so doses should be adjusted accordingly." En aanbevolen doseringen gaan vaak uit van de zoutvorm. Het kan dus zijn dat het "in werkelijkheid" ca. 65mg was dat verklaart wellicht het bijpakken. Als je dezelfde 100mg capsules hebt als ik (online besteld maar je mag hier geen namen noemen...) dan is het succinaat, ik heb dit bij vendor gecheckt. Is misschien een goed idee om dit bij twijfel altijd te checken bij vendor om verkeerde dosering te voorkomen.

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Nee had geen kater of dip, ik ben om 9 uur in de ochtend naar bed gegaan, wel een wekker gezet want om 1600 kwam een vriend een borrel doen. Ging goed, werd ook vrolijk wakker.
Wat ik er wel vergeet bij te melden is dat het een drug is waarvan ik denk dat het ideaal voor thuis is. Je wordt er namelijk niet zo heel energiek van.

Ik had het op een festival gebruikt en ik vond het met de weinig energie wel meevallen hoor. Lekker gedanst en gesjanst.

Met MDMA is dat ook; als je op de bank zit niks te doen dan is dat heerlijk en kan je je haast niet voorstellen dat je er enorm van gaat staan springen. En als je een rondje gaat rennen dan voelt dat ook heerlijk en kan je je haast niet voorstellen dat mensen de hele tijd stil zitten met dat spul.

Bovenaan