• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 2CB [trip-report]

jasperelst

Newbie
Dit is mijn eerste post op dit forum zowel als mijn tripreport.

Ik heb geprobeerd tijdens de trip dingen op te schrijven maar uit eindelijk was ik 2 uur verder dus nu maar uit mijn gedachtes het type. :tongueout:

Wat? 2cb 30mg, 2 x champagne bottles
https://www.ecstasydata.org/view.php?id=5937&mobile=1
Waar? Bij vrienden thuis
Wanneer? Nacht van 4 maart 2018

9:10 de champagne bottles ingenomen.

9:20 vooral gelachen om vrienden die MDMA op hadden. Merkte dat ik beetje misselijk werd en moest boeren. Dit was niet storend.

9:35 ik zie in mijn oog hoeken dingen bewegen vooral kleren die aan de muur hangen. Ook zie ik een kalander op de moer dubbel en de deur wordt groter en kleiner. Ik heb nog nooit visuals ervaren maar ik kon nu echt merken dat er visuele effecte opkwamen.

9:50 ben maar een potje fortnite gaan spelen eens kijken hoe dat ging. Ik heb nog nooit z’n mooie wereld gezien alles ging in slowmotion en elke boom werd klein en groot. Ik probeerde iets in de instelling te veranderen en heb zeker wel 10 minuten lopen zoeken naar deze optie wat normaal in 1 minuut gedaan is. Zelfs het schieten ging in slowmotion waardoor ik heel goed kon focussen en helemaal in mijn trip zat. Kwam steeds 1 minuut later er achter dat ik daadwerkelijk ook een kill had.

10:15 de controller maar overgegeven aan iemand anders omdat ik echt het gevoel had dat ik er niet meer was. Woorden kwamen later aan, ik dacht dat ik sprak tegen vrienden maar dit was niet zo. Ik zag alles in een flikker bewegening van 3 beelden. Ik vond het geweldig.

10:45 de ruimte van de kamer was heel anders en had onder tussen een koptelefoon op met heerlijke house muziek. De visuals gingen helemaal mee op de muziek en was helemaal tot mezelf gekomen.

11:00 vriend van me zette een film op waarbij ik duidelijk allemaal leeuwen koppen in de berg zag. Dit was ook me laatste heftige trip en kwam langzamer hand in een wat rustigere trip.

11:30 zag hele tijd lichten van buiten komen alsof er steeds auto’s langs reden, dit was zeker niet zo.

00:30 zat in de coming down fase en accepteerde dat ik geen heftige visuals meer ging zien (vond dit ergens wel jammer, want was in me eentje helemaal aan het genieten).

5:00 wakker gelegen tot 5 uur. Voelde al een paar uur niks maar in slaap vallen lukte niet.

Dit was mijn eerste keer 2cb en ook mijn eerste ervaring met psychedelics. Merkte echt dat 2cb me heerlijk lijkt op trance feestje wat dan ook zeker binnenkort op de planning staat. Ik merk echt dat dit iets voor mij is waar ik mezelf verder in wil verdiepen. Hoop dat het niet te lang en gedetailleerde was en hoop nog meer trip reportage te kunnen delen met jullie! Greetz jasper

Bierflesje

Experimenterende gebruiker
Aha, de champagne flesjes!
Vond ze altijd wel leuk maar ben zelf heftigere 2-CB pillen gewend.
En welkom in de wereld van psychedelica!
2-CB is een goede keus voor een eerste ervaring met psychedelica, maar als je meer visuals wilt ervaren zou je eventueel kunnen kiezen voor truffels/paddo’s.
En als dat nog niet genoeg voor je is kun je altijd nog overstappen naar een postzegel:tongueout:.
Maar voor elk middel geld: pas er mee op!

- Bierflesje

jasperelst

Newbie
Aha, de champagne flesjes!
Vond ze altijd wel leuk maar ben zelf heftigere 2-CB pillen gewend.
En welkom in de wereld van psychedelica!
2-CB is een goede keus voor een eerste ervaring met psychedelica, maar als je meer visuals wilt ervaren zou je eventueel kunnen kiezen voor truffels/paddo’s.
En als dat nog niet genoeg voor je is kun je altijd nog overstappen naar een postzegel:tongueout:.
Maar voor elk middel geld: pas er mee op!

- Bierflesje
Ja inderdaad eerst maar eens beetje meer experimenteren met 2cb en uit eindelijk over op iets “heftiger”. Kijk wel tegen paddo’s/truffels op door de smaak..

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Leuk report, goeie ervaring dus. Ik vind het altijd zo fascinerend te lezen dat 2cb zo 'anders' werkt bij anderen dan bij mij zelf, ik ben echt totaal van de kaart van veel minder haha! Ps. Over truffels; Vriendje zegt dat't als truffelthee minder goor is :)

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi Jasperelst,

Ten eerste: welkom op het forum! Wat fijn dat je zo'n leuke eerste kennismaking met 2-CB hebt gehad. Slim ook om hiermee te beginnen als je psychedelica wilt verkennen. 2-CB is sterk genoeg om echt wat leuke effecten te krijgen zonder dat het meteen "overweldigend" zal worden. 30 mg is trouwens al meteen best een stevige dosis.

Als je psychedelica verder wilt verkennen zou je een keer truffels of LSD kunnen proberen. Hou er dan wel rekening mee dat deze mentaal meer met je zullen doen dan 2-CB. Dus start met een bescheiden dosis en blijf de eerste keer lekker thuis. Voor op een feestje lijkt 2-CB me geschikter zolang je geen doorgewinterde psychonaut bent!

BoTerham

Newbie
Heb zelfde pillen gehad, had er 2 gepakt en was ook even wat zwaar aan het trippen maar voor maar max 45min (had er 2 binnen). Zou volgende week 3 dezelfde pakken, zou dit te heftig zijn of niet? Wil graag heftige Visuals zien.

jasperelst

Newbie
Heb zelfde pillen gehad, had er 2 gepakt en was ook even wat zwaar aan het trippen maar voor maar max 45min (had er 2 binnen). Zou volgende week 3 dezelfde pakken, zou dit te heftig zijn of niet? Wil graag heftige Visuals zien.
Ben helaas geen expert, mijn piek was ook maar tussen een/ander half uurtje. volgensmij is het altijd bij 2cb dat het niet zo lang duurt als LSD bijvoorbeeld. Ik ben zelf heel licht, +-60kg dus als jij meer weegt en denk dat je wat heftigers wilt als vorige keer probeer het dan gewoon. Beste is als je er een laat testen zodat je goed kan doseren. want met 3 zit je op 45mg en dat is al best heftig.

BoTerham

Newbie
Ben helaas geen expert, mijn piek was ook maar tussen een/ander half uurtje. volgensmij is het altijd bij 2cb dat het niet zo lang duurt als LSD bijvoorbeeld. Ik ben zelf heel licht, +-60kg dus als jij meer weegt en denk dat je wat heftigers wilt als vorige keer probeer het dan gewoon. Beste is als je er een laat testen zodat je goed kan doseren. want met 3 zit je op 45mg en dat is al best heftig.
Ik weeg rond de 65kg,dus eigenlijk ook niet veel meer dan jou. En ja heb dit ook al ondervonden dat de Visuals niet lang heftig blijven. Ik zal eerst met 2,5 beginnen en als ik vind dat ik nog wat kan bijnemen zal ik het andere helftje nemen.

Bovenaan