mistakemaker
Belezen gebruiker
Ik ben mijn vader verloren. Hij was de enige persoon die mij kende en begreep en hielp. Ik was de enige die hem kende en hij voelde zich zo alleen elke dag voordat hij overleed…
Ik ben blij dat hij rust heeft nu. Maar ik ga kapot. Ik ben alleen, ik heb niemand die mij kan helpen. Ik heb ook geen vrienden sinds ik ben gestopt met 3mmc.
Mijn vraag is of er iets bestaat wat me gewoon even alles laat vergeten of heel erg kalmeert of een soort “happy pill”.
Ik wil er niet zijn, ik weet dat ik wel moet.
Maar soms wil ik gewoon even een korte uitweg wanneer het teveel word.
Ik doe altijd mijn best, maar ik ben de verantwoordelijke voor al zijn erven. Ook de kosten van alles, zijn huis etc. Ik heb niemand om mee te praten, die me vasthoud en me rustig maakt.
Ik weet dat het niet goed is, maar ik maakte al een tijd gebruik van RC en ik vraag me af wat het beste is om gewoon even de pijn zachter maakt, wanneer ik op mijn eindpunt zit.
Iemand wat advies?
Het zou natuurlijk ook een natuurlijk middel kunnen zijn of andere tips 🤍
Ik wil gewoon gelukkig zijn.
Maar ik ben niemand zonder hem
Gisteren vond ik op zijn telefoon een dagboek en las ik dit. Ik ben mezelf aan het verliezen.
Ik ben blij dat hij rust heeft nu. Maar ik ga kapot. Ik ben alleen, ik heb niemand die mij kan helpen. Ik heb ook geen vrienden sinds ik ben gestopt met 3mmc.
Mijn vraag is of er iets bestaat wat me gewoon even alles laat vergeten of heel erg kalmeert of een soort “happy pill”.
Ik wil er niet zijn, ik weet dat ik wel moet.
Maar soms wil ik gewoon even een korte uitweg wanneer het teveel word.
Ik doe altijd mijn best, maar ik ben de verantwoordelijke voor al zijn erven. Ook de kosten van alles, zijn huis etc. Ik heb niemand om mee te praten, die me vasthoud en me rustig maakt.
Ik weet dat het niet goed is, maar ik maakte al een tijd gebruik van RC en ik vraag me af wat het beste is om gewoon even de pijn zachter maakt, wanneer ik op mijn eindpunt zit.
Iemand wat advies?
Het zou natuurlijk ook een natuurlijk middel kunnen zijn of andere tips 🤍
Ik wil gewoon gelukkig zijn.
Maar ik ben niemand zonder hem
Gisteren vond ik op zijn telefoon een dagboek en las ik dit. Ik ben mezelf aan het verliezen.
Bijlagen
Laatst bewerkt: