Een joint + .?. = zalig gewoon

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
helluuww..
wilde wel eens weten wat jullie echt zalig vinden met een joint.
dit kan gaan over handelingen, bepaald voedsel, bepaalde drank, momenten, tijdsbepalingen, bepaalde mensen, enz... over vanalles.

wat ik echt super vindt is met mooi weer in de zon (ook niet te warm) buiten in je zachte ligstoel op je gemak een joint te roken en dan lekker lui genieten in de zon..
(Nattuurlijk klote dat het nu opeens weer slecht weer is hier.)

duzz nu aan jullie.. ben benieuwd :rolleyes:

XxX

caatje

Badass junkie
jointje+xtc, zonder xtc word ik erg loom van een jointje. Dus dan zou er staan; jointje+bed. Lekker thuis alleen of met mede gebruikers.

Ik vind dit de ideale combi.

MetaalKonijn

Badass junkie
Gewoon een rondje lopen langs een mooi stukje natuur met een dikke knoeperd en een mp3speler bij je. Vervolgens relaxt naar huis fietsen, en dan lekker uit spacen achter de pc ofzo :)

caatje

Badass junkie
ja een lekker muziekje erbij is ook erg relaxt en niet te vergeten;warmte. Hoe warmer hoe liever

Mr.jiho

Wijs gebruiker
caatje zei:
ja een lekker muziekje erbij is ook erg relaxt en niet te vergeten;warmte. Hoe warmer hoe liever
koud hebben als je stoned bent is echt kut
of lekker op een berg met een goeie vriend/vriendin liggen in de zomer terwijl de zon in de verte aan het ondergaan is, en daaronder een prachtig landschap :grin:
:stoned: pfoe ben stoned

spacekonijn

Badass junkie
beetje chillen in t park.
bij een meisje zijn waar ik verliefd op ben ( als t wederzijds is dan).
op school zijn.
in bed liggen muziek luisteren voordat ik in slaap val

Solidius

Badass junkie
THC + Cocaine = Best een goede combo, je ervaart dan nog maar 1/3 van de THC ofzo, maar ik wordt er iig bijzonder creatief van :)

THC + XTC = GEWELDIG! THC versterkt de werking van MDMA, met name de euforie en het 'love' gevoel. Als je hieraan twijfelt, rook dan maar eens een dikke spliff wanneer je pillen beginnen uit te werken :wink:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
gewoon simpel met een paar goeie vriend (of 1) op een bankje zitten in het park bijv, en dan lekker relax een dikke smoren :stoned: , vervolgens een ijskoud biertje :wink: en goeie muziek

wausie91

Bewuste gebruiker
savonds op smiddags in een klein stukje park op een bankje biertje er bij
een zacht muziekje lekker praten en dat heel de middag door :stoned: lekker vaag worden :stoned:
het lekkere is gewoon dat je ja je gewoon chill voelt en het is gewoon gezellig met je maten

Freaky high

Bewuste gebruiker
zalig is gwn een lekker jointje blowen met men blowhomie, om een mooie zonnige dag, lekker een dankje om te chillen en gwn relaxen in de mooie warme zon in een groen veld

BacingsPen

Badass junkie
bij meisje zijn waarop je verliefd en t wederzijds is :grin:

nie vaak meegemaakt nog :cry:

En tegenwoordig is bij goeie vrienden/vriendinnen zijn ook steeds fijner :sunglasses:

Lana

Wijs gebruiker
Een joint en mensen waarmee je goeie gesprekken kan voeren of mee kan lachen.
En joint en eten.
Een joint en bosgebied of strand of parkeerplaatsje.
Een joint en een boek of goeie film ofzo.
Een joint en een wodkatje in een donkere ruimte met harde drum´nbass ofzo. :hearteyes:

toepiekloot

Belezen gebruiker
jointje - bbq - rood wijntje - bbq - jointje - bbq zoiets in die combinatie :mrgreen: en natuurlijk het zonnig weertje dat bij de bbq hoort...

Tjoffer

Newbie
NA T ETEN OP EEN CHILLE PLEK ZIJN MET DE ZON ERBIJ EN GENOEG ETEN EN DRINKEN HEBBEN EN AL JE MATEN WAAR JE OP DAT MoMENT ZIN IN HEB EN EEN DIKKE VETTE WIERIEZAK EN DAARNA LEKKER PITTEN...... DAT NOEM IK PAS ZALIGGGGG !

Psykaholik

Wijs gebruiker
toepiekloot zei:
jointje - bbq - rood wijntje - bbq - jointje - bbq zoiets in die combinatie :mrgreen: en natuurlijk het zonnig weertje dat bij de bbq hoort...
dit is natuurlijk wel een fijne combi.
ik ben gestopt met roken maar zo op die manier ga ik het wel nog eens doen .

toepiekloot

Belezen gebruiker
schranziewanzie zei:
toepiekloot zei:
dit is natuurlijk wel een fijne combi.
ik ben gestopt met roken maar zo op die manier ga ik het wel nog eens doen .

idd, en afgewisseld met een duikje in het zwembad :wink:

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Hmm, smaken verschillen. Het laatste dat ik wil bij een relaxt jointje is opgefokte DnB. Geef mij maar een bluesje. Of lounge.

Lana

Wijs gebruiker
Nadeel is alleen dat als we op een parkeerplaats staan te blowen, dat we dan om het uur naar de Esso moeten rijden voor eten en drinken. :rolleyes:

Jeller

Badass junkie
Baukereg zei:
Hmm, smaken verschillen. Het laatste dat ik wil bij een relaxt jointje is opgefokte DnB. Geef mij maar een bluesje. Of lounge.

opgefokte dnb, wat een pleonasme :)

(of was het nu contaminatie?)

boy

Bewuste gebruiker
Een gameconsole met een of ander multiplayer spel voldoet altijd wel. Verder natuurlijk drank en nog meer :stoned:

Lana

Wijs gebruiker
Een joint ophebben als je in een groepje zit die een serieuze discussie voert. Als je dan op die koppen gaat letten. :grin:
Ik kom dan echt niet bij hoor.

qlo

Experimenterende gebruiker
zomeravond met maten kamperen aan een vuurtje ene opsteken :)
of speciale film kijken (requiem for a dream, a clockwork orange, sin city, of ehm silence of the hams :grin:, beste smoorfilm ooit)

of als je gigantisch kwaad bent ene opsteken dat doet enorm veel deugd :)

qlo

Experimenterende gebruiker
en ff masturberen is ook wel zalig :grin:
ik heb trouwens altijd als ik een paar uur later min of meer weer nuchter ben dat ik dan veel nuchterder ben dan normaal precies, veel scherper en meer op de wereld, dno hoe ik het moet uitleggen.

als ik gamede een paar uur na een joint speelde ik ook steevast abnormaal goed, vooral qua aimen :confused:

Jeller

Badass junkie
Me~plantu~isme~moat zei:
Freezing zei:
Jeller zei:
Baukereg zei:

opgefokte dnb, wat een pleonasme :)

(of was het nu contaminatie?)

contaminatie.

contawatuh..? :confused: ?
das wanneer je er een adjectief bijzet terwijl dat eigenlijk altidj al zo is: bv vochtig water, want water is altijd vochtig..

ik wilde daar dus mee zeggen dat dnb altijd opgefokt is met zo'n hoog bpm, dat maakt het natuurlijk niet minder goed :)

jointje+actief zijn is ook meestal leuker dan passief lomen

boy

Bewuste gebruiker
Dat is een pleonasme ja. Een contaminatie is een verkeerde combinatie van (verschillende) uitdrukkingen. Je gebruikt een contaminatie vaker dan je denkt :wink:

Bovenaan