Een aantal vragen

azgaza

Badass junkie
Ik ben wel van plan dit in de nabije toekomst te gaan gebruiken, gezien ik het eindelijk kan krijgen, vannuit meerdere bronnen zelfs. Nu heb ik toch wel een paar vragen over, het meeste weet ik na veel lezen wel maar deze vragen bleven over.

- Zijn de visuals overweldigend mooi zoals bij paddo's?
- Zijn er véél visuals?
- Van wat voor aard zijn de visuals meestal? (patronen, bewegend, detaivol? etc.)
- Waarom wordt LSD gemiddeld als gevaarlijker beschouwd dan paddo's terwijl dat ook met flinke dosis een vrij zware mindfuck kan geven?

Qocaïne

Badass junkie
azgaza zei:
Waarom wordt LSD gemiddeld als gevaarlijker beschouwd dan paddo's terwijl dat ook met flinke dosis een vrij zware mindfuck kan geven?

Omdat LSD in de flower power tijd is misbruikt.
Mensen wisten te weinig van lsd af, en namen op ieder moment van de dag een tripje zonder erbij na te denken.
Zo zijn er toch aardig wat ongelukken gebeurd. Vandaar dat de lsd werd verboden.

Hoe komt het dan dat Salvia wel legaal is?

Ik denk omdat de gebruiker er nu verstandiger mee weet om te gaan! Gelukkig is Salvia alleen bekend bij een publiek dat verstand heeft van drugs. Zo zal Salvia nooit echt misbruikt worden.
Maar zodra dat wel wordt gedaan.. zullen er hoogstwaarschijnlijk ongelukken gaan gebeuren. Resultaat.. Salvia op de illegale lijst van drogerende middelen.

Nu jaren later is er veel meer bekend over lsd en andere drogerende middelen. Wordt het gebruik ook niet meer misbruikt.
Ik ben er van overtuigt dat als lsd later werd ontdekt.. het nooit illegaal zou worden.

Vul mij a.u.b. aan of corrigeer mij wanneer ik het fout heb! (psychonout, zommes etc.)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Salvia is niet verboden omdat het totaal niet aantrekkelijk is voor de meeste mensen.En de meeste dit na 1x ook wel zullen laten.

Lsd daarintegen kan zomaar door een hele volksstam relaxed gaan worden gevonden net zoals vroeger...En daar zit meer het gevaar..
Krijg je weer zo'n meute die de hele dag lekker ligt te trippen en niet wil werken.

Lijkt me nix toffer dan in die tijd met al je bekende in een park onder de acid lekker te gaan relaxen door de weeks...peace man..

matthijs

Badass junkie
* Visuals verandert bij iedereen. Ik heb er zelf absoluut geen "last" van, anderen wel.
* Zie vorige vraag.
* De visuals die ik had en wat ik ook van de andere gast hoorde, waren gewoon patroontjes en bewegingen. Alleen zag hij dingen uit elkaar vallen en weer in elkaar gaan enz..
* Tsja...dat is nogal raar. Op LSD had ik weinig mindfuck. Op het heftigste was ik out of my mind en goed ook (200ug voor de eerste keer was misschien iets te enthousiast :P) , maar mindfuck heb ik niet gehad.

Veel plezier d'rmee. Is echt een ongelofelijk vette drug. Als ik jou was zou ik beginnen met 100-150 ug. Ik had direct maar 200 gedropt maar achteraf was dat niet zo slim. Ik tripte echt bizar hard en heb er op het heftigste niet echt van kunnen genieten. Niet dat ik bad ging ofzo, maar ik was gewoon zo hard aan het trippen dat je vergeet te genieten.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Nog veel mooier en overal
- Zijn er véél visuals?
Alleen maar
- Van wat voor aard zijn de visuals meestal? (patronen, bewegend, detaivol? etc.)
Visuals met lsd zijn anders dan met paddo's ik vind ze mooier,paddo's geeft meer patroontjes en draaiingen beetje maya achtig.
Met lsd zie je complete aanzichten wegzinken of weer terug groeien en gloeien en doen.Als je patronen ziet met lsd blijven ze niet saai draaien als bij paddo's maar kunnen zo een hele weg afleggen vanaf de vloer zo over je muur met echt detail en zelfs met aparte kleur.

- Waarom wordt LSD gemiddeld als gevaarlijker beschouwd dan paddo's terwijl dat ook met flinke dosis een vrij zware mindfuck kan geven?
Het is ook bullshit.

Een tip voor lsd gebruikers...neem is een foto van een bekende van je en kijk daar eens goed naar in je trip......je zult versteld staan..

Je kan dan de persoon van man naar vrouw zien veranderen en andere kapsels zien krijgen echt heel vet..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
mathijs zei:
Ja dat heeft dus niet iedereen. Ik bijvoorbeeld absoluut niet.

Mischien heb je iets meer nodig?
Als ik 1 microdotje a +/-200ug neem blijft het bij ook bij wat bewegingjes hier en daar.
De "visuals" van lsd zijn toch wel vrij algemeen,gevoelens en gedachten sprongen daarintegen verschilt natuurlijk per individu.

matthijs

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
mathijs zei:
Ja dat heeft dus niet iedereen. Ik bijvoorbeeld absoluut niet.

Mischien heb je iets meer nodig?
Als ik 1 microdotje neem blijft het bij ook bij wat bewegingjes hier en daar.
De "visuals" van lsd zijn toch wel vrij algemeen,gevoelens en gedachten sprongen daarintegen verschilt natuurlijk per individu.

Kweenie. Ik ben nogal oneraren, heb het een keer gedaan m aar toen dus wel goed...200 ug. Ik heb sowieso ook niet echt harde visuals bij paddo's. Verchilt bij iedereen natuurlijk.

azgaza

Badass junkie
Klinkt fantastisch, precies wat ik gehoopt had (detailvolle visuals dus), want het jammere aan paddo's is dat het overwegend vrij grove hallicunaties zijn. Hoewel het natuurlijk ook erg mooi is altijd.

Ik kijk er alvast naar uit :)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Klinkt fantastisch, precies wat ik gehoopt had (detailvolle visuals dus), want het jammere aan paddo's is dat het overwegend vrij grove hallicunaties zijn. Hoewel het natuurlijk ook erg mooi is altijd.

Terecht,ik vind zelfs dat ieder mens in zijn leven tenminste 1x lsd moet proberen.

matthijs

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
azgaza zei:

Terecht,ik vind zelfs dat ieder mens in zijn leven tenminste 1x lsd moet proberen.

Ik moet zeggen dat ik dat eerder met paddo's heb. Dat vond ik meer een "ervaring" LSD vond ik vooral ongelofelijk vet.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
mathijs zei:
Psychonaut1976 zei:
azgaza zei:

Ik moet zeggen dat ik dat eerder met paddo's heb. Dat vond ik meer een "ervaring" LSD vond ik vooral ongelofelijk vet.

Ja paddo's moet iedereen sowieso een paar x per jaar doen,al is het alleen maar om ff de knopen uit de grijze massa te halen.

matthijs

Badass junkie
Haha inderdaad.
Een van mijn redenen om LSD te doen was ook om uit te vinden, what all the fuzz's about.
Beviel prima...wordt de nieuwe partydrug :P

matthijs

Badass junkie
Ik ga even weer geld regelen en dan ga ik weer even blotteren. Als ik het een paar keer heb gedaan voor die tijd misschien wel met oud en nieuw!

zommes

Badass junkie
azgaza zei:
- Zijn er véél visuals?

- Ja, ze kunnen imo zelfs mooier en helderder zijn.
- Véél visuals? Er zijn visuals, als je genoeg hebt genomen zijn ze er constant.
- Vooral patronen en vervormingen. Ik neem aan dat je 'detailvol' bedoelt? De visuals kunnen inderdaad erg gedetaileerd zijn.
- LSD wordt gevaarlijk beschouwt omdat het illegaal is en om die reden heb je niet 100% zekerheid over wat je krijgt. De enige echt geldige rede die ik kan bedenken voor het illegaliseren is omdat het slecht is voor de economie.

Jeller

Badass junkie
visuals zijn veel mooier en uitgebreider, en ze zijn ook constanter, ze verdwijnen dus niet en komen terug zoals bij paddo's

verder heb je idd verschillende soorten en die van paddo's komen ook in acid voor maar niet omgekeerd

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Psychonaut1976 zei:
mathijs zei:
Haha inderdaad.
Een van mijn redenen om LSD te doen was ook om uit te vinden, what all the fuzz's about.
Beviel prima...wordt de nieuwe partydrug :P

Welcome 2 the club!

Ik ga morgen weer ff dotten... :openmouth: :hearteyes:

echt zo hard waar he lsd is (voor mij dan) 1000x beter op een feestje, iedereen is fucked up, r is een liefdevolle sfeer, dikke muziek, je trekt je minder van alles aan, je bent ook overdreve sociaal dan
het enige minpunt vind ik is dat mijn visuals zeer zwak zijn op een feestje, ofwel let k r gwn niet op
maar trippen op een feestje blijft echt het van het ,thuis trippe vind ik minder aangenaam omdat k dan teveel in mezelf ben en omdat t zo saai is ge kunt nix fijns doen, op een feestje is het gwn pure euforie, maar de visuals zijn wel extreem veel feller als je gwn de heletijd in een zetel zit en alles observeert
grtz

matthijs

Badass junkie
Op feestjes voel ik me ook rusteloos en loop ik af en aan van de bar, naar de dansvloer, naar de wc, naar de bar.

Jeller

Badass junkie
ik minder.. gewoon feesten en dan bekomen, eens naar toilet gaan, eens naar buiten gaan enzo.. ook wel hyper maar alleen lichamelijk

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Jeller zei:
ik minder.. gewoon feesten en dan bekomen, eens naar toilet gaan, eens naar buiten gaan enzo.. ook wel hyper maar alleen lichamelijk

ksta ook nooit stil, ofwel feest ik mij kapot en merk ik nie echt veel van de rusteloos heid ofwel zit ik constant te zevere met mense en kan ik nie stilstaan, dan sta k altijd zo idioot te danse en wiggelen terwijl t feestje binne is, kben wel altijd opperst gelukkig zo n vorm van gelukkigheid die ge nuchter of met pille nooit zult bereike,
grtz

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Heb altijd het idee dat ik "ergens" naar op zoek ben. Ergens waar het nog chiller, nog beter enz. is.

ik ken nog mense die da hebbe die zegge dan da die t gevoel hebbe alsof die iets moete doen ma die wete nie wa, da heb ik heel fel met padd's ma nie echt met lsd, toch nie mentaal, lichamelijk lijkt het wel of ik steeds iets moet doen, kkan gwn echt echt nie stil blijve staan, hoe hard ik da ook probeer te forcere, da voelt zo fout aan.

matthijs

Badass junkie
Ja. Heb ik eigenlijk ook wel. Maar toch blijf ik zoeken...misschien niet eens omdat het ergens anders bezig kan zijn. Wordt enorm impulsief van LSD...misschien dat het daaraan ligt.

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Ja. Heb ik eigenlijk ook wel. Maar toch blijf ik zoeken...misschien niet eens omdat het ergens anders bezig kan zijn. Wordt enorm impulsief van LSD...misschien dat het daaraan ligt.

heb ge da ook da ge gwn blijft consumere? maakt nie uit wa pille, sigarete, drank, etc ik heb da echt extreem hard

matthijs

Badass junkie
Neh dat niet echt...Denk dat ik misschien ietsjes meer rook..Heb ook altijd wel zin in een biertje maar dat heb ik sowieso wel als ik uitga :beer:
Blowen doe ik juist erg weinig. Eentje in het begin van de trip om hem lekker op te laten komen en eentje op het end, om het af te sluiten.

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Neh dat niet echt...Denk dat ik misschien ietsjes meer rook..Heb ook altijd wel zin in een biertje maar dat heb ik sowieso wel als ik uitga :beer:
Blowen doe ik juist erg weinig. Eentje in het begin van de trip om hem lekker op te laten komen en eentje op het end, om het af te sluiten.

heb ge al ens gekeke in t onderwerp vormen van bad trips k heb die gestart wa vind ge daarvan?

azgaza

Badass junkie
AcIdObSeSsEd zei:
matthijs zei:
Heb altijd het idee dat ik "ergens" naar op zoek ben. Ergens waar het nog chiller, nog beter enz. is.

ik ken nog mense die da hebbe die zegge dan da die t gevoel hebbe alsof die iets moete doen ma die wete nie wa, da heb ik heel fel met padd's ma nie echt met lsd

Ik heb dat ook vaak met paddo's; erg sterk soms zelfs. Meestal een soort van gevoel van 'ik moet ergens heen..'; maar ik heb ook wel een paar keer gehad dat het een concreet iets was; en als ik daar dan aankwam dat het echt absoluut fantastisch was.
Als het een concreet doel is moet ook alles gebeuern om er te komen; hoe vies/moeite dat ook is. Ik ben wel eens een door een koeienveld gelopen waar 10 cm water lag en héle dichte mist recht naast een rivier om op de heuvel die ernaast lag te komen omdat ik al trippend over de mist uit wilde kijken. Ik zat tot mijn knieën in de modder en mijn tripgenoot ergerde zich helemaal dood; maar uiteindelijk, na veel gedoe, kwamen we er aan en hetwas ... ZO MOOI daar. Zo blij dat ik dat gedaan had, al was ik 3 uur bezig mijn schoenen schoon te krijgen de volgende dag. hahaha. Maarja. Ik vind dat altijd wel leuk; dat soort dingen.

Een vriend van mij kan trouwens eindelijk lsd krijgen (en wil het ook nemen; voorheen kon ik steeds geen tripgenootschap vinden) dus dat zal ik binnenkort waarschijnlijk wel proberen.

Bovenaan