• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ecstacy Trip Report II

Qocaïne

Badass junkie
datum:11-08-2006
geslacht: Man
gewicht: 80 kg
drug: XTC - schildpadje van 115mg mdma

Een Perfecte Wereld
‘Het lieve schildpadje’

Na mijn eerste ecstasy ervaring wist ik het zéker… dít ga ik vaker doen!! Na drie lange maanden wachten mocht ik dan eindelijk weer terug… terug naar een onwerkelijke wereld, waar alles en iedereen perfect is en waar je al je zorgen voor even mag vergeten.

Om ervoor te zorgen dat de tweede ervaring niet zou onderdoen aan de eerste, wilde ik alleen maar trippen met mensen waarmee ik me vertrouwd voelde. Dat werden mijn beste vrienden Piet en Sjef. Voor Sjef zou het de eerste keer worden, en voor Piet de tweede keer.
Omdat de ouders van Sjef op vakantie waren besloten we om de pilletjes bij hem thuis te nuttigen…

21:30uur >> Op het werk

Een uur voordat mijn officiële werktijd erop zat kwamen mijn twee collega’s Arnie en Dione naar me toe: “Kerel, je mag naar huis toe! Geniet van je avond!” Ze wisten beide van mijn plannen om te trippen en gunden mij een gezellige avond. Vol blijdschap loop ik naar buiten waar ik opgehaald zou worden door Piet en Sjef...

In de auto richting het huis van Sjef gingen er allerlei gedachtes door me heen: “Zal het weer zo mooi worden als de eerste keer?” en “Is het wel leuk om thuis te trippen?”. Ik besloot er niet te veel aan te denken, want onder invloed van mdma is toch alles mooi? JA, Natuurlijk!
Ik kon mijn opwinding over de avond bijna niet bedwingen! Ik voelde me nét zo opgewonden als een klein kind dat voor het eerst mag zwemmen zonder bandjes.

23:00uur >> Thuis

Daar stonden we dan in de keuken van Sjef… allemaal met een glas water en een wit schildpadje van 115mg mdma. We keken elkaar aan met een veelzeggende blik “eindelijk!”.
In eerste instantie wilde ik op de pil zuigen om er extra van te genieten, maar toen er een vieze bittere smaak vrijkwam slikte ik de pil snel door… “Getverdemme!”

Het wachten kon beginnen... Om de tijd te doden besloten Piet en ik om onze oude trip reports op te zoeken en voor te lezen om alvast in de stemming te komen. Zo had Sjef een beter beeld van wat hij kon verwachten. Dus óp naar drugsforum.nl!

23:15uur >> De Inslag

Na ongeveer vijftien minuten waren de trip reports doorgenomen en wilde ik even gaan zitten op de bank…

Maar op het moment dat ik mijn ogen van het beeldscherm wendde werd alles heel wazig en zag ik een split seconde alles in slowmotion. Een gedesoriënteerd gevoel dwong mij om snel te gaan zitten. “Slaat de pil nu al in?” Ik begreep er helemaal niks van. Omdat ik zo onwerkelijk snel wat begon te voelen besloot ik om niets te zeggen tegen Piet en Sjef tot ik er zeker van was dat het écht de pil was die ik voelde. Dus bood ik aan om een spel te spelen op de Xbox 360... “Ja leuk, we gaan boksen!” zei Sjef!

Het boksen lukte helemáál niet en het gevoel werd heviger en heviger... ik sloeg alles mis en moest een hoop stoten incasseren. “Sla me snel in Knock Out! Anders stop ik ermee” Zei ik. Het beeld werd waziger, het gevoel werd nóg heviger en ik kon me niet meer concentreren. Ik moest stoppen met dit ziekelijke spelletje…

Daar zat ik dan… onderuitgezakt op de bank tussen Piet en Sjef… op dít moment was het gevoel het hevigst en werd ik misselijk. “Pffff!!” Ik schommelde van links naar rechts.. “Wil ik dit wel?”… “Was de eerste keer ook zo heftig?”… Ik wilde nét opstaan tot plots het drukkende gevoel mijn lichaam verliet en een vredig gevoel naar boven kwam.
“Aaaah.. Jongens!! Het is begonnen!!”

Dit alles in een tijdsbestek van misschien 5 minuten, en Piet & Sjef die beide nog helemaal niets voelde opkomen.

23:20uur >> Diepe Dankbaarheid

Al pratende zat ik op de bank: “Wat voel ik me toch gelukkig en wat ben ik toch ontzettend blij dat ik dit allemaal mag meemaken!” “Wat gaat dit toch een mooie avond worden! En dat heb ik mede te danken aan Arnie en Dione! Dankzij hen mocht ik eerder genieten van de avond en mocht een uur eerder weg!” “Óngélófélíjk!! Wat zijn het toch súper collega’s!!!”

Op dat moment stond op en riep dat ik Arnie en Dione móést laten weten hoe geweldig ze wel niet waren en hoe ontzettend blij ik was met zulke collega’s!! “Bel ze dan!” zei Piet. “JA! Ik ga ze een smsje sturen!” “Wat zijn ze toch geweldig! Dankzij hen mocht ik gewoon eerder weg!!” zei ik.

Met een smsje vol emotie en dankbaarheid liet ik ze weten hoe geweldig ze wel niet waren, en dat het allemaal heel veel voor me betekende. Dat ÍK (!) gewoon eerder weg mocht.. en dat ze MÍJ (!) een fijne avond wenste! Wat was ik toch gelukkig met mensen zoals zij!!

Vlak nadat het smsje verzonden was kreeg ik er een terug: “Oh Oh. Je bent high! Wij houden ook van jou!” Ontzettend liieeef!! Maar voor mijn gevoel had ik ze niet duidelijk genoeg laten weten hoeveel ik het wel niet waardeerde… Ze móésten weten dat alles wat ik zei gemeend was, en oprecht uit het hart kwam. Dus belde ik ze op…

Een moment van teleurstelling ging door me heen toen er niet werd opgenomen… “Zouden ze het niet fijn vinden als ik bel?”. Maar dat gevoel was ik snel kwijt toen ik Piet en Sjef zag zitten. Ik had echter niet door dat ze beide nog niks voelde opkomen, maar toen ik om een groepsknuffel vroeg kreeg ik deze wel!

23:45uur >> Piet en Sjef in extase

Eindelijk, een half uur later kregen Piet en Sjef ook toegang tot de perfecte wereld en hoefde ik niet alleen maar liefde weg te geven.. maar kreeg ik ook een hoop liefde terug! Nog een groepsknuffel, maar dan nu gemeend! “Wat is dit mooi hè jongens?!!”.

Wat voelde ik me toch gelukkig… gelukkig met Piet en gelukkig met Sjef… Zo verschrikkelijk gelukkig! Gewoon volmaakt gelukkig!!

23:50uur >> Broederschap

De afspraak was dat iedereen moest doen wat hij wilde… Zo doende liepen Piet en Sjef naar beneden om het huis te inspecteren, en ging ik op het bed liggen om volledig te genieten van mijn trip. Ik sloot mijn ogen en wilde het diepste gevoel naar boven halen.
Ik ben daar ongeveer 20 seconden blijven liggen tot ik me realiseerde dat ik helemaal niet alleen wilde zijn, maar bij mijn beste maatjes!!

Toen ik op wilde staan om naar beneden te lopen, viel mij op dat er een grote spiegel aan de kledingkast hing... toen ik voor de spiegel ging staan zag ik een onverwachts mooie weerspiegeling van mijn zelfbeeld… Ik vond mezelf mooi! Zelden keek ik met zo’n goed gevoel naar mijn eigen lichaam! Alle onzekerheden leken te vervagen, en alles wat ik zag leek perfect bij me te passen. Er sloop een warm gevoel van rust en tevredenheid naar binnen, wanneer ik mezelf nu eindelijk 100% leek te accepteren zoals ik was.

Oh ja.. Ik wilde naar Piet en Sjef die ondertussen alweer een klein minuutje weg waren. Wow! Met flexibele benen die aanvoelde als elastiekjes liep ik gemakkelijk de trap af. Het was bijna een gevoel van zweven… Ik was dan ook in een fractie van een seconde beneden en ging naast Piet op de bank zitten.

“Goh, wat is dit raar zeg… echt ontzettend vet!” zei Sjef. Terwijl hij vrijwel direct weer naar boven liep. Het gekke was dat niemand alleen wilde zijn en we ten volle teugen genoten van elkaars gezelschap. Vandaar dat Piet en ik dan ook snel achter Sjef aanliepen…
Nog steeds zo makkelijk en flexibel als voorheen huppelde ik de trap op als een klein licht konijntje... Heerlijk!

Eenmaal boven zochten we allemaal een plaatsje op en genoten we van elkaars verhalen.
Zo hebben we de hele avond bij elkaar gezeten, gestaan en met elkaar gepraat. Praten was fijn en voelde goed. We waren zo ontzettend blij met elkaars gezelschap, dat we dit ook meerdere malen herhaalde die avond.

00:15 >> Geniale muziek

Sjef, die erg van R&B en HipHop houd zette plotseling wat van deze muziek op. Muziek waar ik normaal niet gek op ben, maar nu geweldig in de oren klonk.
Het was “Cassy - Me and You”. De muziek bracht me nóg meer in de trans van verliefdheid en gelukkigheid. Wat was dit toch eigenlijk geniale muziek!

Het mooie was het feit dat door het hele huis muziek te horen was. Beneden hoorde je de stem van ‘Beyoncé’ op de overloop de muziek van ‘Sean Paul’ en boven de reggae klanken van ‘TOK’. Iedere verdieping bracht zo zijn eigen gevoel mee. Prachtig!

00:30uur >> Onvoorwaardelijk genieten!

Ik rookte zelden… maar wat had ik een enorme trek in een sigaret! Ik aarzelde geen moment en pakte een sigaret van Sjef… Geweldig!! Na iedere inhalering voelde ik me steeds lichter worden in me hoofd. “Aaah, dit is zó lekker jongens!” Ik sloot mijn ogen en visualiseerde de baan die de rook moest afleggen om naar mijn longen te komen. Het voelde zo puur!

Zoals je onvoorwaardelijk verliefd op iemand kan zijn, kon ik die avond onvoorwaardelijk genieten van alles wat er om mij heen gebeurde! Alles was zo verschrikkelijk mooi, en alles was zo verschrikkelijk perfect!

“Sjef, bedankt man!” “Ongelofelijk dat ik steeds weer een sigaretje mag pakken… je hebt het financieel zwaar, maar toch krijg ik áltijd wat te drinken als we ff gezellig in de stad zijn.”
“Neem nou als voorbeeld deze sigaret.. je doet er nooit moeilijk over! JIJ krijgt de volgende keer een pakje sigaretten van me!!”

Sjef wilde absoluut geen pakje sigaretten van me. Dus gooide we het maar op de symbolische tour… Ik zou Sjef symbolisch een pakje sigaretten geven omdat hij nooit moeilijk deed over het uidelen… dan zou hij op zijn beurt het pakje sigaretten aan zijn buren geven, omdat zijn buren ook altijd uitdeelde aan hem.

Wat voelde dat gemeend…

00:55uur >> Telefoon

Volgens mij hoorde ik een vrouwen stem aan de andere kant van de lijn… Ik zat naast Sjef en luisterde mee met het telefoongesprek. “Wie is het?” vroeg ik vol bewondering. “Lundia” zei Sjef. En ging verder met praten… Ik kende die hele Lundia niet, maar had wel zin in het gezelschap van een vrouw… “Vraag of ze hier heen komt!” floepte ik eruit. “JA! Gezellig!!” zei Piet, die ondertussen ook was aangeschoven.
Na enkele minuten hadden we het voor elkaar... Lundia zou onze richting opkomen!

01:10uur >> De afbouw

Al snel na het opsteken van mijn tweede sigaret merkte ik dat ik in de afbouw zat. Het inhaleren van de rook voelde minder ‘puur’ als voorheen, en de smaak was vele malen minder. Teleurgesteld dat het einde nabij kwam... maar héél erg gelukkig dat ik dit allemaal mocht meemaken! Toch realiseerde ik het pas écht toen Lundia binnenkwam… Lundia was een persoon van buitenaf waarmee ik die avond geen band had opgebouwd, en voelde dus ook niet speciaal.

De gesprekken die daarna volgden waren minder zweverig en ik kwam meer en meer terug in de ‘echte’ wereld. Daarin tegen zaten Piet en Sjef nog volop te genieten van de trip. Ik besloot niks te zeggen over mijn afbouw om hun niet teleurstellen… zoals Piet mij niet teleurstelde toen ik hem om een knuffel vroeg.

‘X’.. je wordt weer bedankt voor de fijne avond!

Wederom weer een avond om nóóit meer te vergeten! Toen Piet en Sjef ook aan de afbouw begonnen hebben we nog even gezellig gepraat over de avond! Heerlijk afterglowen!

Ook heb ik geen last gehad van een kater of depressieve gedachtes! Een positief gevoel waar ik dagenlang op heb kunnen teren! Ik kijk nu alweer uit naar de volgende keer >> 11 november!!!

En de reden dat de pil zo snel insloeg wat het feit dat ik 8 uur (!) niets gegeten had.

Wil je de andere kant van het verhaal horen? (van Piet) click hier

Hier enkele links naar mijn overige Trip Reports:

1ste keer XTC
1ste keer Space Cake
3de keer Space Cake
hasj muffins
1ste keer paddo's
1ste 2de én 3de keer lachgas

azgaza

Badass junkie
Wat een geluk komt er uit naar voren zeg; bijna eng. En ik krijg bijna zin het ook te nemen, maar ik hou wel van drugs met een scherprandje, mindfuck en moeilijke momenten, dus niks voor mij.

Leuk dat je zo'n gelukkige avond had.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Leuk leuk!

Bij mij is de inslag heel vaak prcies als bij jou.. erg onprettig gevoel. maarja, niets aan te doen. :mrgreen:

Nogmaals; Leuk verslagje!

Jeller

Badass junkie
azgaza zei:
Wat een geluk komt er uit naar voren zeg; bijna eng. En ik krijg bijna zin het ook te nemen, maar ik hou wel van drugs met een scherprandje, mindfuck en moeilijke momenten, dus niks voor mij.

Leuk dat je zo'n gelukkige avond had.
idd zo denk ik er ook over..
heel mooi report, je bent bij de betere reportschrijvers op dit forum vind ik.. maar dat geluk is naar mijn mening erg kunstmatig.. mooiste voorbeeld is muziek die je normaal niet leuk vind, klinkt op xtc dan geweldig.. en mensen die je voorheen nooit gezien hebt lijken wel jouw beste vriend

toch mooie ervaring als je je gebruik kunt regelen is het zeker wel de moeite waard..
p.s. vanacht heb ik gedroomd dat ik mdma had genomen, ook heel raar

qinn

Bewuste gebruiker
Dit is pas een mooie goede gedetailleerde trip-report :grin:

tering shit hee... Nu krijg ik ontzettend veel zin in Xtc maar ik moet nu nog 2 maande wachte :cry:

nutsss

Wijs gebruiker
Lang report! Blijf jij voorlopig maar van de speed af...

Het is behoorlijk goed geschreven maar van mij hoeft het geen romannetje te worden.

Verder enkel lof.

Qocaïne

Badass junkie
haha ja het is wel erg softie beschreven hè?!

Maar er is geen woord van gologen.. wat kan je anders beschrijven bij mdma dan gevoel?! Dát is wat ik die avond heb gevoeld! =)

ps. nutsss? Blijf jij maar van de speed af? Hoe bedoel je dat?!

nutsss

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
ps. nutsss? Blijf jij maar van de speed af? Hoe bedoel je dat?!

Als je graag schrijft dan kan het gebeuren dat je onder invloed van speed iets gaat vertellen in 4 pagina's wat achteraf ook in één zin had gekund. Bijvoorbeeld mijn gewaardeerde collega en bijzondere vriend, mijnheer Deranged, heeft er last van gehad...

Ik gebruik uiteraard geen drugs, dus kan daar verder niet over meepraten. :wink:

Qocaïne

Badass junkie
Ja das waar, maar uiteindelijk is dit report niet geschreven voor jullie, maar voor mezelf. Zodat ik later een zo gedetailleerd mogelijk verslag heb voor mezelf. En dat ik het weer helemaal voor me kan zien. :)

Ik post dit op het internet voor 1 doel:

- Andere mensen (beginners) laten 'voelen' wat bepaalde drugs met je doen.

Dit omdat ik zelf ook altijd een gedetailleerd verslag wilde lezen.. ik wilde weten paddo's nou écht met je doet. En geen verhalen als 'het was vet, super ik zag allemaal kleuren! Echt vaag! Maar ik ga het vaker doen'

En niet voor vermaak! :)

cheers!

68899

Bewuste gebruiker
Wow wat een story... en dat van 1 pilletje??
Volgens mij hebben jullie toch meer gesnoept...... :grin:

^_^

Bewuste gebruiker
Je bent wel 5 kilo zwaarder geworden sinds je 1e en 2e xtc trip, komt zeker door al die space cakes en hasj muffins :P

Bovenaan