• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DXM live vaag snap niet

Ooit had ik me hier geregistreerd
Enzo en ik vind dit heel moeilijk en ik hoop dat jullie dit niet erg vinden.. ik ben samen met leftbehind ook van dit forum nu op dxm aan het trippen.. en ik heb er 8 op daro retard en zij 10 ofzo.. en ik volg mijn typspel niet meer erg dus ik lul vast wat wazig.
Jezus wat moet ik hier posten eigenlijk? Hoe wazig dit spul is ofzo? :P
Heb ik al veel getypt? :confused:
Ik vind dit echt heel erg raar, dit voelt best wel paddo aan maar dan alsof je veel meer gedronken hebt.. Ohja dit is mijn 1e keer en leftbehind 3e keer? denk ik
Dat spul is vies trouwens.. val ik jullie lastig? damn dit is echt te vreemd voor woorden.. en ooit ga ik hierom lachen..
straks komt m'n moeder nog ofzo
ik ben hier al zo lang niet geweest
niet boos worden dat ik vaag doe hoor
is dit nou een tripreport? Ik zit te typen ik lul vaag in een blauw venstertje want ik snap het niet... alles staat zo dicht op elkaar. EN DAT VAN HOESTCAPSULES en hoe typ ik

1e keer daro retard bedoel ik... niet 1e keer alles
ik volg mijn eigen tekst nu al niet meer
dit is echt waziggg....
wie bedenkt dit echt :confused: wat doe ik hier?!

HUH

oh ik wou nog zeggen
ik heb jeuk
hele erge

LeftBehind

Experimenterende gebruiker
bij tripreport moet je ook wel zeggen wat je voelt...en ik voel lief, en waazig, en lekker duizelig, maar heb wel irritante jeuk...en muziek isheel leuk,....bah...ik kan niet notmaal reageren.....

hee fuck nu heb ik een topic geopend en ben ik vergeten wat ik wou zeggen

eeeheh... nou.. ik voel me alsof dit nooit meer goed gaat komen... en alsof dit onrealistisch is.. en ik ben misselijk... en ik ben bang dat ik met het avondeten TE wazig ben
wat voor volk bezoekt drugsforum

MIJN HEMEL

Ik ben nu weer helder en ik heb de situatie min of meer onder controle, eindelijk..

Na een tijdje werd ik heel erg misselijk enzo en begon ik te dissocieren... echt heel eng, er was gewoon een persoon die mij dood wilde hebben en het voelde alsof iemand in mijn ik zat. Het leek alsof ik iedere keer een stukje ik achterliet en die weer meenam maar was vergeten. Ik was ook heel erg duizelig en toen moest ik opeens met mijn moeder mee gaan winkelen! Hup, in de auto.... nah, echt kotsmisselijk geworden en in die parkeergarage gaf ik 3x over.. toen zei ik heel wazig dat dat kwam omdat ik overspannen was.. viel bijna om steeds enzo pff... na het kotsen ging het weer een stuk helderder... gelukkig... ben nog niet helemaal maar voel me stukken beter..
Die jeuk was ook wel vervelend, hoe harder je krabte hoe erger het werd..
Ben nog steeds tyfusmisselijk.. =|

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
waarom zorg je dan ook niet dat je niet van die stomme dingen zoals boodschappen doen hoefd te doen.... :rolleyes: beetje raar maar hopelijk vermaak je je nog een beetje, dat iemand in je zit is best wel een vaag idee :openmouth: :wave:

nou, ik woon nog thuis en mijn moeder vroeg of ik mee wou en ik was niet goed genoeg bij zinnen om na te denken dat dat niet zo handig zou zijn.. maarja, dit was denk ik eens maar nooit meer gevalletje :wave:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Reflection zei:
nou, ik woon nog thuis en mijn moeder vroeg of ik mee wou en ik was niet goed genoeg bij zinnen om na te denken dat dat niet zo handig zou zijn.. maarja, dit was denk ik eens maar nooit meer gevalletje :wave:

dan snap ik zoiezo niet dat je een drugs gaat uitproberen terwijl je ouders gewoon thuis zijn en zij het dan niet mogen weten of merken... ga dan op ze minst naar buiten ofzo :rolleyes:

Rain

Bewuste gebruiker
Wat heb je hiervan geleerd? Gebruik drugs op een veilige vertrouwde plaats , met vrienden en NIET met ouders!

Rain

Bewuste gebruiker
En Zo te merken werkt die drugs aardig op je geest. Echt niets voor mij dus.

LeftBehind

Experimenterende gebruiker
haha, we deden t ook samen eigenlijk....over internet :rolleyes:
maar ik vond het wel een mooie ervaring...vooral omdat het net was alsof jij soms bij me was....als ik mijn ogen dichtdeed dat het net was alsof ik jou hand vast kon houden..heel apart...voelde me heel lichtjes, en ik ging springen enzo. Toen Reflection weg ging ging ik eigenlijk naar mijn kamer en daar werd mijn lamp steeds groter en kleiner, en de posters deden beetje vaagjes...ook hoorde ik muziek iets anders.....het was wel leuk :grin:
maar die vreselijke jeuk :|

Bovenaan