• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DXM 300 mg... *Live*

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Ik heb het alvast geopend.
Ik ga gewoon alvast vaste tijden neerzetten anders krijg je alleen de pieken... Ik verwacht er redelijk veel van aangezien ik 3 mensen had gevraagd om mij (als ik die troep opheb) ff freaky gek te maken :grin:
Ik zit nu nog thuis super nuchter! En ga strax een 10je halen (wiedi).
Okeej zo gaat het waarschijnlijk

20:00 : Uur van inname

21: 00 : Waarschijnlijke werktijd van de drugs...

21: 30 : Update hier op DF

22: 00 : Jtje smoren (of 2 of 3 of 4)

22: 30 : Update

23: 00 : Update

Ook ga ik enkele opdrachten doen om te zien hoe ver ik heen ben...
Die verzin ik zo eerst ete :)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Raak je met DXM ook een beetje het tijdsbesef kwijt? Misschien kun je proberen een experiment te doen met hoeveel tijd er voorbij is gegaan volgens de klok en volgens je hoofd :P

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Zeer goed ja! Ik verberg alle tijd en dan ga ik raden hoelaat het is! Maar dan kan ik niet updaten...
Of dan neem ik het en zodra het werkt (21:00). Dan moet ik om 21:30 Een update doen. Dan ga ik als ik denk dat het 21:30 is achter de computer updaten.
Dat is opdracht 1! Masterlijk..
Heeft iemand nog leuke iedeetjes voor om te doen?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik weet misschien nog wel een leuke opdracht. Probeer vrije associatie. Dan moet je eigenlijk met z'n tweeen zijn, dan kun je om de beurt een woord zeggen.

Ehhh en nog een opdracht: maak een tekening, ok. Altijd leuk.

spacekonijn

Badass junkie
veel drinken bij dxm is geloof ik niet verstandig , heb zelf wel biertje of 3 / 4 gehad dat ging prima maar houd mate

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Kheb het een halfuur gelden ingenomen en het werkt nu al .. ben super aangeschoten en heb het super warm.... Ik kan nu niet echt goed typen ik update om 9 uur nog eens... Ik draai alles draait . Ik maak strax een tekening van hoe ik me voel... Ik voel me erg vaag...

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Ik ben echt Helemaal naar de kloten ik kan niet goed typen dat weet ik maar ik typ morgen een verslag ff gwenieten...

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Ik ben nu zo scheef als het kan.. Echt abnormaal ik ben me een partij aan het trippen... alles draait... ik kan echt niet goed typen het gaat vet langzaam ik zit nu naar grey anatomy te kijken ben super verheen wow

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Ik moet nu eerst naar weg maar als ik terug kom dan krijgen jullie een heel mooi reportje... Het was een super harde trip gister...

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Hier gaat ie...

Ik nam de DXM ongeveer kwart voor 8 in... Het begon dit keer aardig snel te werken. HEt verschil was dat het dit keer naar een piek toeging! Nou ja na een half uur werd ik al weer duizelig... Rare dingen zeggen etc..
Het werd echt te veel na anderhalf uur... Ik was duizelig... En kon bijna niks meer zien. (wel zien maar niet echt dat mijn hersenen er iets van maakten). Mijn hele kaak voelde verdoofd aan. Tintelingen gingen door me heen. Korte stoten van euforie. Ik kon nog wel normaal denken, wat een opluchting was. Een jointje smoren ja... Dat zou ik nog doen! Zo gezegd zo gedaan. En ik smoorde een jointje met wat maatjes. Te waus voor woorden natuurlijk, maar goed. Ik kreeg de snaak en moest mijn best doen om een hijs te nemen. Iedereen zat aan me (niemand wist wat ik had genomen) en ik wist niet wat ik voelde.. Ik vond het zo raar dat ze aan me zaten! Na mijn joint draaiden we nog een en smokeden die ook op.. Nu werd ik echt ver heen. Ik moest fietsen wat echt een ongelooflijke taak was. Mijn stuur voelde klein (ja voelde) en het leek net alsof ik superlang was. Ik zag een maat van me 3dubbbel en dacht echt wtf!
Ik ging naar huis en lag op bed te spacen...

Dit was weird en een zeer harde trip.

Greets from Flip...

Trippin' on dissociatives....

Deranged

Badass junkie
Ligt het nou aan mij of is die hele DXM flauwekul eigenlijk gewoon helemaal niet eens leuk? Hoor vooral negatieve verhalen en nooit echt positieve lijkt het.

spacekonijn

Badass junkie
Deranged zei:
Ligt het nou aan mij of is die hele DXM flauwekul eigenlijk gewoon helemaal niet eens leuk? Hoor vooral negatieve verhalen en nooit echt positieve lijkt het.
]

DXM gebruik je ook niet voor een 'leuke' ervaring....

mensen nemen het omdat je toch weer een aantal dingen ontdekt waartoe je geest instaat is , je kunt vrij veel CEV krijgen en er zit een uniek psychedelisch effect aan.

maar tis niet echt een plezier drugs ofzo nee , meer om een keer meegemaakt te hebben.

al zijn er wel verslaafde maarja altijd wel een gek te vinden die er verslaafd aan raakt

dave

Newbie
eerste keer dxm

ik heb vanavond voor t eerst samen met een vriend dxm gebruikt,,
ik had 3 pakjes daro retardcapsules gehaald van 10 stuks per pakje.

nou we hebben al die 30 capcules leeggegooit op een schaaltje, en met een lepel een half uur lope crusche en schuren en klootviolen tot et geen kleine stuiterballetjes meer ware maar echt POEIER, en toen gedeeld in 2 glaze water en (erg smaakvol) opgezopen en gelijk een biertje om die vrezelijke smaak weg te spoele,,,, na een half uur ruim kwam er een tyfus sterke joint langs,, dus ik een paar heisen met me pot bier nog in me nadere hand,, 10 minurte verder had ik ff me vinger in me strot gehouden en ik spoot al me bier en drinke weer naar buite en daarna was ik zo vaag,,,,, onbeschrijvelijk wat wpor onzin ik uitkraamde en dus toen heb ik maar een grtje puur SOSJE gehaald en sliiapilletjus dusa ik heb er echt van genote groete dave

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
buzzy zei:
DXM is echt kuuttttttttt :wink:

Het slaat ook nergens op,beetje duizelig en dubbel zien is geen trippen maar idd je eigen gewoon kut voelen...

dxm is in mijn ogen geen tripmiddel,maar gewoon een vies goedje waarvan je beroerd wordt.

Bovenaan